Yamaha YFZ450R 2014: Το πρώτο με slipper clutch!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η αγορά των ATV συνεχίζει να εκρήγνυται στην άλλη μεριά του Ατλαντικού και οι εταιρίες κάνουν το παν για να κερδίσουν την κορυφή σε μία από τις δημοφιλέστερες υποκατηγορίες, αυτή των racing quad.

 

Yamaha YFZ450R 2014bH Yamaha στην 15η χρονιά της με YFZ παρουσίασε μία αναβαθμισμένη 450R με συμπίεση στο 11,8:1. Νέα μπιέλα, νέοι εκκεντροφόροι και ECU με νέο χάρτη για να διαχειριστεί τα νέα δεδομένα. Επιπρόσθετα ο injectorας έχει πλέον 12 παροχές που ταϊζει το νέο σώμα ψεκασμού της Mikuni με διάμετρο 42mm που προσφέρει καλύτερη απόκριση σε όλες τις στροφές. Εκεί που έδωσε ρέστα όμως είναι η χρησιμοποίηση για πρώτη φορά σε quad συμπλέκτη ελεγχόμενης ολίσθησης και με την βοήθεια ελαφρύτερων ελατηρίων κατάφερε να μειώσει την δύναμη στην μανέτα κατά 25%, οι αγωνιζόμενοι ξέρουν πολύ καλά τι μπορεί να σημαίνει αυτό σε εξοικονόμηση δυνάμεων αλλά και στην λειτουργία της πίσω ανάρτησης από τις δυνάμεις που δεν θα ασκούνται πλέον με τον παλιό, παραδοσιακό, ανεξέλεγκτο τρόπο. Να λοιπόν, η τεχνολογία από τους αγώνες GP που περνάει και στο χώμα και μάλιστα πρώτα στα quads!

Τα μπροστινά αμορτισέρ είναι κατά 3mm μακρύτερα και διαθέτουν νέο setting για να ελέγξουν επακριβώς ότι τα νέα Maxxis που εξελίχθηκαν ειδικά για την νέα YFZ450R θα έχουν επαφή με την γη… Τα μπροστινά φτερά μετακόμισαν μπροστά και χαμήλωσαν για να δώσουν περισσότερο χώρο για τα γόνατά του στις στροφές. Το νέο κοστούμι καλύπτει περισσότερο το πλαίσιο στην μπροστινή πλευρά ενώ παντού θα υπάρχουν βίδες μισής στροφής.

Θα βγαίνει σε 2 χρώματα ενώ αναμένεται και η έκδοση SE. Τιμή στην Αμερική 8.799$

Αραγε, πότε η Honda θα βγάλει ένα ανάλογο νέο TRX? Μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε άλλη μία χρονιά…

 

αλλά και στην Ελλάδα είδαμε ότι η κατηγορία είχε την μικρότερη πτώση μέχρι στιγμής σε σχέση με άλλες κατηγορίες, «μόλις» -5%.

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!