ATV special: Yamaha Banshee 485cc-85hp: Μοναδικό!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

banshee9

 

»Τας λεωφόρους μη βαδίζειν» Να μη βαδίζεις στους εύκολους δρόμους.
                                                       Πυθαγόρας

      banshee 485cc 85hp Banshee και λίγο Ιστορία
  Είναι ένα ATV το οποίο παράγεται από το 1987 μέχρι και σχετικά πρόσφατα. Η Yamaha Ελλάδος το είχει επίσημα στο site της ως μοντέλο του 2009! Δηλαδή μιλάμε ότι για 23 χρόνια παραγόταν το ίδιο χωρίς ριζικές αλλαγές και συνέχιζε πουλάει. Να αναφέρουμε μάλιστα ότι ο κινητήρας από τους κυλίνδρους και κάτω είναι σχεδόν ίδιος με του RD350 YPVS το οποίο παράγεται από το 1984! Χμμ αυτό θα πει εμπορική επιτυχία …μπράβο στη Yamaha. Γιατί όμως ? Τι συμβαίνει με το Ξωτικό?
        Το Banshee (=Ξωτικό)
    Πρώτα από όλα να πούμε ότι το Banshee είναι ένα φιλικό στον αναβάτη ATV, με χαρακτήρα enduro, πάει παντού χωρίς πρόβλημα, driftαρει εύκολα χωρίς να έχει τάσεις υπερστροφής και όλα αυτά  έχοντας μια θέση οδήγησης πολύ ξεκούραστη . Φρένα, αναρτήσεις, γεωμετρία σασί, θεωρούνται όμως μέτρια σήμερα όταν τα συγκρίνουμε με τα κορυφαία μοντέλα όλων των μεγάλων κατασκευαστών. Ο κινητήρας τώρα είναι ένας απλός δίχρονος δικύλινδρος 350cc με την απουσία των βαλβίδων χρονισμού εξαγωγής να φωνάζει … ασυγχώρετη εδώ η Yamaha. Όλα τα θυσίασε στον βωμό της απλότητας , της ελάχιστης συντήρησης και της αξιοπιστίας.  Από  εμφάνιση τώρα …άλλοι το θεωρούν ξεπερασμένο ενώ άλλοι πολύ επιθετικό και κακό …κακομούτσουνο ίσως …. χμμ.. αλλά έτσι δεν είναι τα ξωτικά?!

 

Γιατί πούλησε τόσο πολύ και …πουλιέται ακόμη?
banshee11   Ίσως για τον απίστευτο θόρυβο των εξατμίσεων του … αυτοί που φοράν aftermarket ξέρουν…(φοράει άραγε κανείς “μαμά”?)
 Ίσως γιατί βελτιώνεται εύκολα ο κινητήρας του.
Ίσως για την γερή κλοτσιά που σου δίνει όταν μπαίνει στην ροπή Ίσως για την πληθώρα των αξεσουάρ που το υποστηρίζουν .
Μέχρι και την τελευταία βίδα βρίσκεις βελτιωμένη στο εμπόριο. Τα πάντα . Εκατοντάδες οίκοι έχουν ασχοληθεί με το Banshee …
    Αναρτήσεις , ψαλίδια , πλαστικά , άξονες , ηλεκτρολογικά , ψυγεία ,  κιτ αυξήσεως κυβισμού , καπάκια κινητήρα , χρωματιστά , γυαλισμένα , σκαλισμένα , διάφανα .
    Επίσης  κάρτερ κομμένα σε CNC…   Μέχρι και σασί αντιγραφή TRX για να τρέξει σε αγώνες (βλέπε PDV) βρίσκεις ….
    Έτσι με λίγα λόγια  σήμερα μπορούμε να στήσουμε  ένα  Banshee για ότι χρήση θέλουμε. Αρκεί φυσικά να αγαπάμε τον δίχρονο κινητήρα, ναι …αυτόν που τείνει να εξαφανιστεί …λόγω εκπομπής καυσαερίωΜόνον η KTM πλέον υποστηρίζει δυναμικά τα δίχρονα και δηλώνει ότι θα συνεχίσει την εξέλιξη τους…. Μπράβο ΚΤΜ!

 banshee10 Οι Αμερικανοί
   Για όλα φταίνε οι Αμερικάνοι ….που λέει και ο Πανούσης… Στην Αμερική λοιπόν αγαπάνε ένα σπόρ που εδώ δεν το γνωρίζουμε .
Dragster με ATV σε πίστα από άμμο !!!.. Εχουν εκεί βλέπετε πολλές ερήμους και αμμόλοφους , χρόνο και χρήμα , τρέλα και πάθος , τεχνολογία και τεχνογνωσία.
   Σε αυτούς τους αγώνες λοιπόν το Banshee είναι μια επιλογή … μονόδρομος !!!
   Απλά γιατί ο κινητήρας του βελτιώνεται πάρα πολύ αλλά και αντέχει πολύ.
   Έτσι εμφανίστηκαν στην αγορά ολοκληρωμένα κιτ βελτίωσης της τάξεως των 400cc αργότερα 500cc … και σήμερα μιλάμε πλέον για 600 με 700cc !!!!!!
   Σε άλογα θα μιλούσαμε για νούμερα 60…80…100….εώς και 150 Hp.. αληθινά στον τροχό  !!! Την στιγμή που από την μαμά Yamaha φτάνει τα 36Hp!!!
   Τώρα ξέρω ότι κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους ….αλλά δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα. Αυτοί οι κινητήρες δουλεύουν με αλκοόλες, υπερβολικές συμπιέσεις και διαφορετικά ρεύματα και καρμπυρατέρ !!

 Ρίξτε μια ματιά στο www.rdzracing.com ή ψάξτε στο youtube για Banshee Drag και θα καταλάβετε ότι δεν υπερβάλω .
    Για την Ιστορία να πούμε ότι τελευταία κάποιοι προσθέσαν ακόμη ένα κύλινδρο στον κινητήρα και έφτασαν τα 1000cc και 200Hp….χμ ξαναψάξτε στο youtube για Banshee Triple….
   Τέλος για να κλείσουμε να πούμε ότι μερικοί βάλανε υπερσυμπιεστές ( turbo) στα τετράχρονα για να  ανταγωνιστούν τα Banshee αλλά δεν κατάφεραν να φτάσουν τα παραπάνω  νούμερα  και στην συνέχεια αναγκάστηκαν και τοποθέτησαν κινητήρες από R1 και Hayabusa turbo για τα χτυπήσουν  ….
   Τα συμπεράσματα δικά σας !!!
  banshee4  Η Ανακατασκευή
    Ας έρθουμε όμως στην Ελλαδίτσα μας και ας δούμε τι έκανα  στο δικό μου Banshee.
   Το απέκτησα πριν 3 χρόνια σε όχι καλή κατάσταση και με πολλές ώρες λειτουργίας στο βουνό.
   Έτσι μετά από μερικές βόλτες πήρα την μεγάλη απόφαση.  Ακολούθησα την συμβουλή του Πυθαγόρα «Να μη βαδίζεις στους εύκολους δρόμους» …Ναι …είχα κακό σκοπό στο μυαλό μου.
   Ξεβίδωμα τα πάντα, έστειλα σασί για αμμοβολή και μετά ηλεκτροστατική, αλουμίνια για γυάλισμα, βίδες – άξονας – και ότι ατσάλινο για γαλβάνισμα .
   Αλλαγή όλα τα ρουλεμάν και τα τεφλόν, νέα αλυσίδα – γρανάζια – συνεμπλόκ.

Ανάρτηση , Ψαλίδια και τιμόνι
   Μπροστά μπήκαν φαρδύτερα ψαλίδια +2 ίντσες Laeger’s Long Travel
   Αναρτήσεις Elka Long Travel με τρία ελατήρια και πολλές ρυθμίσεις (επιτέλους)
  Πίσω ψαλίδι της Eyeball +2 ίντσες . Πολύ όμορφο με βελτιωμένο μηχανισμό τεντώματος της αλυσίδας και μεγάλη ανθεκτικότητα στα πολλά άλογα . Μιας και το Yamaha σίγουρα θα σκόρπιζε !!
  banshee6  Ανάρτηση πίσω κράτησα την ίδια εφόσον την πήγα μια βόλτα στον γιατρό! Τον Σταύρο (SixDays) .Αλλάχτηκε το λάδι κι έγινε  Revalving
    Άξονα κράτησα τον ίδιο μιας και έγινε σαν καινούργιος με το γαλβάνισμα  και εφόσον δεν ήταν στραβωμένος .
   Απλά του πρόσθεσα δυο αποστάτες για να φαρδύνει η γουρούνα και πίσω.
   Για τιμόνι διάλεξα ένα  StarBar και στον άξονα του τιμονιού τοποθετήθηκε στραμπιλιζατέρ.
      Φρένα
    Οι τρεις δισκόπλακες αλλάχτηκαν με Galfer τύπου μαργαρίτα.
   Τα σωληνάκια αντικαταστάθηκαν με νέα μεταλλικά υψηλής πίεσης.
    Μπροστινές δαγκάνες μπήκαν από ZXR400 διπλοέμβολες μετά από μια μικρή πατέντα.
    Προστασία
    Νέος προφυλακτήρας μπροστά  της ProElite
     Το ίδιο και για προστασία ποδιών (NerfBars) και στην προστασία αλυσίδας – γραναζιού.
   Χούφτες στο τιμόνι της PowerMadd
    Ηλεκτρολογικά
    Εδώ έγινε ο χαμός …. η πατέντα της πατέντας !!! Το Banshee όπως ξέρετε ΔΕΝ έχει μπαταρία  εγώ όμως ήθελα να βάλω ένα βεντιλατέρ και καντράν!!
   Έτσι μπήκα σε βαθιά νερά… και αλλάχτηκαν τα παρακάτω.
  Πλεξούδα καινούργια φτιαγμένη στο χέρι …
κομμάτι …κομμάτι!
   Βολάν και περιέλιξη από RD350YPV Ηλεκτρονική από TZR250 1KT
   Διακόπτες από R6 ο αριστερός και από YZF450 ο δεξιός.    

 Ένα τεράστιο βεντιλατέρ από ΖΧ10.
    Φανάρι πίσω από LTR450 (δεν αντιστάθηκα είναι πανέμορφο…συγνώμη Yamaha)
    Στα φανάρια μπροστά  αλλάχτηκαν οι καθρέπτες και μπήκαν λάμπες ιωδίου 65W
   Πολλαπλασιαστής από TZR250 3MA με αδιάβροχα σιλικονούχα μπουζοκαλώδια της NGK…..
   Αυτά …ουφ ουφ  …. Και δούλεψαν όλα ….       Αλήθεια σας λέω!
   Μπήκε και η μπαταρία κάτω από το ψυγείο.
   Καντράν βρήκα κάτι ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ της Koso με μπλε φωτισμό … ψηφιακά .
   Στροφόμετρο, ταχύμετρο, νεκρά, οδόμετρο, θερμοκρασία νερού (να ξέρω τι μου γίνεται !!!) έχει τα πάντα.
    Κινητήρας !!
    Ο Πανικός , η Ομίχλη Και το Τέρας !!!
   «Τα ανεκπλήρωτα μας Πάθη δεν σβήνουν ποτέ» είχε πει κάποτε ένας φιλόσοφος.
    Από πιτσιρικάς λοιπόν που σκάλιζα το RD350 πάντα έψαχνα τρόπο για να μεγαλώσω εκείνον τον υπέροχο κινητήρα σε κυβικά ….. όχι μόνον εγώ αλλά και άλλοι !
    Το όνειρο όλων  ήταν ένα δίχρονο 500αρι δικύλινδρο ….ποτέ  όμως δεν το καταφέρναμε και το φτάναμε  εώς το πολύ 400.
   banshee1Σήμερα υπάρχουν έτοιμα κιτ όπως είπαμε στην Αμερική αλλά το κόστος είναι μεγάλο και διπλασιάζεται με το τελωνείο , το Φ.Π.Α και τα μεταφορικά.
   Εγώ όμως στάθηκα τυχερός γιατί  έχω κάποιον φίλο που πηγενοέρχεται συχνά στην Αμερική.
    Έτσι όλα πήραν τον δρόμο τους ….να κάτι  email στην TrinityRacing.com να και κάτι τηλεφωνήματα στον Γιώργο στην Νέα Υόρκη              ως που μια μέρα είχα στην   αγκαλιά μου ένα μεγάλο δέμα … ακόμα αναρωτιέμαι πως δεν  
έβαλα τότε τα κλάματα !!!!
   Τι είχε λοιπόν αυτό το δέμα ???
Μπλοκ κυλίνδρους Cheetah 485cc με επίστρωση nicasil
Πιστόνια Wiseco 73mm  αντί 64 (Yamaha)
Θυρίδες εισαγωγής 4 αντί 2
Θυρίδες μεταφοράς 6 αντί 4
Θυρίδες εξαγωγής 3 αντί 1
Κεφαλή με αποσπώμενους θαλάμου καύσης
Reed V-force3 από … CR250 !!!
Εισαγωγές για 38αρια καρμπυρατέρ
Και το κερασάκι στην τούρτα …
Πνευματικές βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού εξαγωγής….οι οποίες μάλιστα ρυθμίζονται με ζιγκλέρ !!
    Βάλε και κάτι extra πραγματάκια που ψωνίστηκαν από Ελλάδα όπως καμπάνα και δισκάκια Barnett ,στρόφαλος Wiseco +4 χιλ και είμαστε κομπλέ .
    Όλα αυτά όμως δεν κάθονται στο μοτέρ με κλειστά τα μάτια αλλά θέλουν δουλειά. Χρειάζεται να ανοιχτούν τα κάρτερ αρκετά ώστε  να χωρέσουν τα νέα πουκάμισα τα οποία  είναι πολύ μεγαλύτερα αλλά και να φαρδύνουν οι θυρίδες στα κάρτερ(case porting).
   Μετά από αρκετές ώρες δουλειά με το σβουράκι και αρκετά ρινίσματα από αλουμίνιο έγιναν και αυτά.
   Το Τέρας Θέλει Βενζίνη-Αέρα-Εξάτμιση-Ψύξη !!
   Τα 26άρια καρμπυρατέρ  πετάχτηκαν και στην θέση τους μπήκαν δύο 38άρια.
  Φιλτροκούτι τοποθετήθηκε ένα μεγαλύτερο από αλουμίνιο του CT και ένα φίλτρο από σφουγγάρι της DuraBlu .
  Το ψυγείο αλλάχτηκε με ένα μεγαλύτερο της IMS , επίσης αλλάχτηκαν τα κολάρα με σιλικονούχα και ενδιάμεσα τους τοποθετήθηκαν έξτρα αλουμινένιες ψύκτρες .
  Η αντλία νερού πετάχτηκε και στην θέση της μπήκε μια της ProDesign η οποία  γυρνάει  τα νερά γρηγορότερα . Μπήκε θερμοστάτης και βεντιλατέρ.
  Ένα μεγάλο πρόβλημα συνάντησα όταν έψαχνα για εξατμίσεις.
  Οι aftermarket που κυκλοφορούν στο εμπόριο είναι αδύνατο να δουλέψουν σωστά με αυτά τα  κυβικά και τα 38αρια καρμπυρατέρ ….όλες αυτές έχουν μικρό θάλαμο διαστολής (Expansion Chamber)και οι τελικοί σωλήνες μαζί με τα σιλανσιέ είναι μικρής διαμέτρου.
   Υπάρχουν βέβαια εξατμίσεις στην Αμερική για αυτά τα κυβικά αλλά είναι για χρήση Drag ….βγαίνουν και οι δυο πολύ έξω από το ATV εξέχοντας αρκετά …
   Τι να τις κάνω εγώ αυτές ?? Να πάω βόλτα στο βουνό και να τις έχω για προστασία  από τα κλαδιά ??
   Τελικά βρέθηκε η λύση. Ας είναι καλά ο Alba ..ακούει στο όνομα CPI big bore on frames pipes
   H CPI είναι εταιρία κατασκευής εξατμίσεων για Snowmobile και έχει ειδικότητα στο να βολέυει μεγάλες εξατμίσεις σε μικρό χώρο.
Πραγματικά τεράστιες ….. και δούλεψαν άψογα.
  banshee Τελευταία πινελιά …. Εμφάνιση
   Αποφάσισα να βάλω κουστούμια της  Maier αυτά που έχουν look σαν του Raptor με πολύ καλό αισθητικό αποτέλεσμα, επίσης γυαλίστηκαν τα καπάκια του κινητήρα και μπήκε ένα διάφανο πλαστικό καπάκι ώστε να φαίνονται η καμπάνα και το λάδι του μοτέρ.
   Τέλος μπήκαν Ζάντες της Douglas και ελαστικά Razr2 Maxxis

   Επιτέλους Στον Δρόμο….
   Τελικά κάποια στιγμή το project ήταν έτοιμο και αποδείχτηκε ότι άξιζε και τον κόπο και τον χρόνο και το χρήμα που καταναλώθηκε για να ολοκληρωθεί .
    Ο κινητήρας πυροβολάει από τις χαμηλές στροφές και παθαίνει επιληψία στις ψηλές!!
Είναι αδύνατον να το οδηγήσεις με τέρμα γκάζι για κάποιο χρονικό διάστημα στο χώμα γιατί γεμίζουν οι ταχύτητες για πλάκα με αποτέλεσμα να μαζεύει πολλά χιλιόμετρα και ο Χάρος με το δρεπάνι να αρχίζει να πηγενοφέρνει  επάνω από το κεφάλι σου !! Ο θόρυβος των εξατμίσεων σου ροκανίζουν το μυαλό και τα λάστιχα ξηλώνουν πέτρες ,χώμα τα πάντα .
   Λέτε να υπερβάλω ? Όχι φυσικά . Πάρτε δυο κινητήρες δίχρονους motocross 250 και βάλτε τους σε μια γουρούνα ….τι θα γίνει ? Χαμός ….και όπως θα δείτε παρακάτω στην δυναμομέτρηση ….θα δικαιωθώ !
    Το τετράτροχο Driftάρει με πολύ λίγο γκάζι και μέσα στην στροφή μπορείς να παίξεις όσο θέλεις μια και η απόκριση του κινητήρα είναι άμεση … βλέπεται λίγο τα κυβικά , λίγο οι βαλβίδες…

Μόνον στην ευθεία και σε καλή άσφαλτο μπορείς να αξιοποιήσεις πλήρως την δύναμη του κινητήρα. Γεμίζει πολύ γρήγορα τις ταχύτητες με εξωπραγματική για ATV επιτάχυνση και ας είναι γραναζωμένο για 150+ χιλιόμετρα!!
   Το Drift πλέον έχει γίνει παιχνίδι και σε αυτό βοήθησε και το μετατρόχιο και το μεταξόνιο που μεγάλωσαν. (Ψαλίδια μπροστά και Ψαλίδι πίσω)
   Οι αναρτήσεις κρατάν καλά το όχημα επάνω στον δρόμο όταν κάνουμε  Drift σε φλάτ χωματόδρομους έχοντας φυσικά τις ρυθμίσεις ανάλογα (Hard). Δεν υπερστρέφει σχεδόν ποτέ ενώ συγχωρεί τα περισσότερα λάθη.
 banshee 8 Στα μονοπάτια και γενικώς στα trial κομμάτια και εδώ τα LongTravel ψαλίδια και οι Elka αναρτήσεις έκαναν θαύματα. (soft ρυθμίσεις)
   Καταπίνουν τα πάντα …οι πέτρες και τα νεροφαγώματα αποκτούν μικρότερο βαθμό δυσκολίας και τα χέρια επιτέλους είναι πιο ξεκούραστα.
   Τα φρένα επίσης βελτιώθηκαν αρκετά έως πολύ και δουλεύουν άψογα σε όλες τις συνθήκες.
   
   Η Δυναμομέτρηση
   Ο κάθε βελτιωτής που σέβεται τον εαυτό του οφείλει να δυναμομετρήσει τον κινητήρα που βελτίωσε δύο φορές. Μία φορά πριν την βελτίωση και μία μετά. Έτσι έχοντας το διάγραμμα στα χέρια του θα ολοκληρώσει το έργο του γιατί πιθανώς να διορθώσει κάποιες λεπτομέρειες στα καύσιμα η και κάπου αλλού.
   Επίσης ξέρει ακριβώς το μάξιμουμ της ιπποδύναμης πριν και μετά. Μόνον έτσι έχει αποδείξεις για κάποιους δύσπιστους που βαρέθηκαν να ακούνε λόγια παχιά της καφετερίας !
   Στην δική μας περίπτωση δεν χρειάστηκε η πρώτη φορά γιατί έχουμε να κάνουμε με διπλασιασμό της ιπποδύναμης. Έτσι λοιπόν ένα πρωί πήγα στον Τάσο (Tat2racing) και ξεκινήσαμε την διαδικασία.
   Το αποτέλεσμα δεν το περίμενε κανένας …. Εκτός από εμένα!!!
-”Σταύρο… μου λέει ο Στέλιος (που είναι το δεξί χέρι του Τάσου) … 85Hp έδειξε !!!!
-”Είναι πάρα πολλά…” μου λέει, μη πιστεύoντας στα μάτια του ….
  Αν σκεφτείς ότι ένα Banshee 350 είναι στα 36 ..ένα Raptor700 στα 39 το ΚΤΜ 505 στα 43 και ένα δίκυκλο Motocross 250 στα 40  Hp τότε είναι πολλά !!!Μάλιστα ο αναλυτής καυσαερίων έδειξε ότι τα μίγματα στις ψιλές στροφές είναι πλούσια και στις μεσαίες με χαμηλές κομματάκι φτωχά . χμ μπορούμε να το τελειοποιήσουμε δηλαδή και να τσακώσουμε κάνα αλογάκι ακόμη !!!
  Το βίντεο με την διαδικασία της δυναμομέτρησης υπάρχει στο Youtube.com όπου γράφοντας στην αναζήτηση “gourounoparea” θα το δείτε μαζί με άλλα … όπως Drift σε ανάβαση και βόλτες σε μονοπάτια και χιόνια με την παρέα (την Γουρουνοπαρέα!).
     
    Τι μας άρεσε
   Το ότι όλα δούλεψαν μεταξύ τους χωρίς σοβαρά προβλήματα.
   Η προσεγμένη εμφάνιση όλου του συνόλου.
   Ο ήχος του κινητήρα
   Η ιπποδύναμη και η ροπή του.
   Το ότι πάει στα δύσκολα ανηφορικά μονοπάτια χωρίς να βράζει ο κινητήρας.
   Ότι δουλεύει καλά ακόμα και σε υψόμετρα της τάξεως των 2500μ. (Βλέπε βίντεο/φωτό από τον Όλυμπο)
   Η συμπεριφορά των αναρτήσεων……. που είναι άψογη παντού.
  Το Καθαρό δούλεμα σε όλες τις σ.α.λ.
 
  banshee 85hpdetails Τι δεν μας άρεσε
   Η όχι καλή συνεργασία των Αμερικανών στο να μας εξηγήσουν γιατί τα πιστόνια είχαν 13 γραμμές ανοχή ενώ θα έπρεπε  7-8 !!
   Το  αποτέλεσμα?  Να κουδούναει το μοτέρ από το πρώτο λεπτό λειτουργίας του.
    Τελικά μας έσωσε ο Ανδρεάδης ο οποίος έκανε επίστρωση με γραφίτη στα πιστόνια.
    Υποθέσαμε ότι επειδή το κιτ είναι για drag χρήση σε άμμο … πρέπει να δουλεύει με μεγάλη ανοχή για να μην κολάει. Η άμμος βλέπετε δουλεύει σαν φρένο.
   Επίσης δεν μας άρεσε το σφουγγάρι στο φίλτρο του αέρα που είναι μικρότερο του κουτιού ….και ελπίζουμε να βρούμε αργότερα ένα μεγαλύτερο που θα προσθέσει κι άλλη αναπνοή στον κινητήρα.
   Ένα άλλο θέμα που μας προβλημάτισε είναι  το έντονο φαινόμενο της Ακανόνιστης Καύσης που παρατηρήθηκε όταν πάμε βόλτα με πολύ λίγο γκάζι και χωρίς να υπάρχει φορτίο. Ως αποτέλεσμα εκείνον τον εκνευριστικό θόρυβο σαν να σκάνε οι εξατμήσεις.
   Και τέλος είναι απαράδεκτο στις εισαγωγές των καρμπυρατέρ να μην υπάρχει θάλαμος αντιστάθμισης  (BoostBottle) η τουλάχιστον μια γέφυρα γιατί έτσι κουραζόμαστε στο να ρυθμίσουμε τα καρμπυρατέρ στο να ανοίγουν συνχρόνος μαζί .
   Άσε που χάνουμε και λίγο από ροπή.

Συνοψίζοντας
   Απολύτως κορυφαίος κινητήρας σε δύναμη και ροπή.
   Το βασίλειο του είναι οι μεγάλοι flat χωματόδρομοι όπου ο κάθε άντρας θέλει να γίνει παιδί και να παίξει με τα στροφιλίκια σηκώνοντας σύννεφα σκόνης. Οι νέες Αναρτήσεις και τα ψαλίδια δίνουν πολύ καλή κατευθυντικότητα στο drift και πολύ άνεση στα  άλματα και στα μεγάλα εμπόδια. Το βασικότερο όμως είναι ότι καταφέραμε να διπλασιάσουμε την δύναμη χωρίς να προσθέσουμε ούτε ένα κιλό!!!
   Οι μοναδικοί που ποτέ δεν αποτυγχάνουν είναι αυτοί που ποτέ δεν προσπαθούν (Ογκ Ματίνο)

    Θά΄θελα  να ευχαριστήσω για την συνεργασία τους:
Τον Μίλτο και τον Άγγελο www.mta-tech.gr
Τον Σταύρο www.sixdays.gr
Τον Τάσο www.tat.2racing.gr
Τον Νίκο www.atvexpert.gr
Τον Λευτέρη www.3Pracing.gr
Τον Ηλία www.bikerstore.gr
Τον Θύμιο τον Ηλεκτρολόγο

κείμενο: Σταύρος the 2Τ maniac
foto: Χρήστος Βαλαβάνης/Σταύρος/Τat2
οδηγεί: Σταύρος the 2Τ maniac
 

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!