Tο κατάλληλο GSXR1100 για skateboardάδες…

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μερικές μοτοσυκλέτες κατασκευάζονται για να ταξιδέψουν μακρυά, άλλες για να δείχνουν εκθαμβωτικές. Αποφασίστε εσείς σε ποιά κατηγορία ανήκει αυτή η Suzuki GSXR1100…

O Ed Turner είναι γνωστός builder από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού και ο πελάτης πίσω από το ακουστικό του τηλεφώνου ήταν επίσης γνωστός σχεδιαστής. Δεν ελιναι οπότε τυχαίο ότι μετά από μόλις δύο τηλεφωνήματα συννενοήθηκαν πλήρως. Μεγάλος κινητήρας σε επανασταστικό πακέτο. Να είναι τετρακύλινδρο, 16βάλβιδο και με τουλάχιστον 100 άλογα. Ενα Suzuki GSXR1000, μοντέλο του 1980 κάλυπτε πλήρως τις προδιαγραφές.

   Το κόλπο έπρεπε να γίνει ως εξής. Ολα γύρω από το μοτέρ πρέπει να γίνουν μικρότερα. Και λιγότερα. Απλά αυτό. Πάμε λοιπόν… Ενώ το αρχικό σχέδιο προέβλεπε να κρατηθεί το μπροστινό τμήμα του πλαισίου τελικά φτιάχτηκε εντελώς νέο. Οσο για το τετραγωνισμένο ρεζερβουάρ χωράει μόλις 6 λίτρα. Η ουρά είναι σχεδιασμένη για τα απολύτως απαραίτητα. Μπροστά τοποθετήθηκε πιρούνι από Buell πάνω σε custom μάνες σε CNC ενώ πίσω το μονοσόκ πλέον ψαλίδι αναρτάται από μία Hyperpro μονάδα. Από την Buell δανείστηκαν και τις 17άρες ζάντες, τοποθετήθηκαν Maxxis Goldspeed ελαστικά. Μόνο που αντί για τον ιμάντα του Buell τώρα υπάρχει κίνηση με αλυσίδα.

Σε μία φαντασίωση dragster  βλέπουμε πολλά κομμάτια από αυτό τον κόσμο, 4 σε 2 εξατμίσεις, clip ons από κομμένο Renthal… Ο προβολέας προέρχεταια από Ford Mustang που στηρίζεται από χειροποίητα, δερμάτινα στηρίγματα ενώ το πίσω φανάρι προέρχεταο από …κελί φυλακών! Στη βαφή του ρεζερβουάρ επικράτησε η skate κουλτούρα με απανωτά αυτοκόλλητα με logos από αυτή τη βιομηχανία, περισσότερα βρίσκεις και σε one-off εξαρτήματα πάνω στη μηχανή. Και είναι πολλά…

Το μόνο που θα προσθέταμε θα ήταν μία βάση για να κουβαλάμε το skateboard μας. Κατά προτίμηση longboard…

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!