Ολα όσα δεν είδατε στο Scooter Moto Fastival (Αθήνα, 5-8/4)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενα ολόκληρο διήμερο περάσαμε στο Scooter Moto Festival και -όπως σας υποσχεθήκαμε- είμαστε εδώ για να σας δείξουμε την αναβαθμισμένη «έκθεση» μοτό, την μοναδική αμιγώς κλαδική εκθεσιακή εκδήλωση των 2 τροχών για το 2014.

 

Η Τεχνόπολη στο Γκάζι είναι πραγματικά το καταλληλότερο σημείο για μία τέτοια εκδήλωση αφού βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας και η πρόσβαση είναι εύκολη για όλους. Η προσθήκη της λέξης MOTO στην τρίτη διοργάνωση την αναβάθμισε σε αρκετά μεγάλο βαθμό αφού πολλές εταιρίες παρουσίασαν από κοντά για πρώτη φορά τα νέα τους μοντέλα σε ειδική παρουσίαση (φωτορεπορτάζ και σχόλια σε ειδικό άρθρο σε μερικές ώρες!). Φυσικά τα scooter είχαν την τιμητική τους (αφού καλύπτουν το 60% των πωλήσεων) ενώ αρκετό ενδιαφέρον προσέλκυσαν και τα ATV διαφόρων εταιριών, παλιότερων και νεοεισερχόμενων.

ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ…

…που έλαβαν μέρος ήταν πολύ περισσότερες φέτος. Μπαίνοντας στην δεξιά μεριά συναντούσες την KYMCO με την πραγματικά πλήρη γκάμα της σε scooter, παπιά, μικρές μοτό και ATV έχοντας σε περίοπτες θέσεις το νέο φιλόδοξο Agility 16+ (125cc), το πολυτελές και ελκυστικό νέο Downtown 400i, το «βασικό» People One 125 στην κατηγορία των 16″, φυσικά την ολοκληρωμένη πρόταση που ακούει στο όνομα K-XCT300i ενώ από ATV το 700 της οικογένειας MXU ήταν ο επικεφαλής των made in Taiwan γουρουνιών που αντιπροσωπεύει η Mototrend A.E. όπως και το side by side, ένα είδος οχήματος που συνεχώς ανεβάζει το ενδιαφέρον γύρω του τόσο για τουριστικούς όσο και για αγροτικούς λόγους…

Η Kymco καλοσώριζε τον επισκέπτη με την πλήρη γκάμα της σε 2 και 4 τροχούς.

 

Δίπλα ακριβώς η YAMAHA είχε τους δικούς της λόγους να ανυπομονεί να δείξει τα όπλα της για φέτος. Πρώτα απ’όλα είχε σε περίοπτη θέση το MT-O7, μία γυμνή μοτοσυκλέτα της μεσαίας κατηγορίας με τιμή απόλυτα προσιτή για τους 75hp και το «πακέτο» που προσφέρει. Ετσι, το εντυπωσιακό MT-09 Rally (η αγαπημένη του Valentino) ήταν δίπλα από το βάθρο της ΜΤ-07 αφού η τιμή της και ο χαρακτήρας της είναι πιο …απογειωμένα αλλά πολύ περισσότερα ποθητά, ίσως για μερικούς. Καλοσωρίσαμε και την νέα Super Tenere 1200 με τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις όπως και το SR400 που αντί να βγει στην …σύνταξη (μετά από 35 χρόνια συνεχούς παραγωγής!) αρχίζει νέα καρριέρα όπως και η XV950, η νέα custom. Εκεί, στην μάχη των πωλήσεων και το νέο Xmax250!

H Yamaha έδειξε ότι έχει αρκετά όπλα στην φαρέτρα της για το 2014

 

Η Honda υποδεχόταν τους επισκέπτες με δύο μοντέλα της, το δημοφιλές best seller NC750X στην νέα του αναβαθμισμένη έκδοση και δίπλα του την σκουτερομοτοσυκλέτα Integra NC750 με τις πρωτοποριακές ευκολίες και ιδιαιτερότητες. Πιο μέσα, συναντούσες όλη την γκάμα, από τηις CB500X, την αειθαλή και καλοπουλημένη οικογένεια των SH (150i Mode και 300i) ενώ οι ταξιδιάρηδες κολλούσαν στις VFR1200 και φυσικά το Crosstourer που έδειχνε έτοιμο να σε γυρίσει τον κόσμο… Το California Superbike School με νέο χορηγό την Honda ήταν εκεί μαζί με τον νέο εκπαιδευτικό της προσομοιωτή κλίσης.

Το ανανεωμένο NC750X σε κλασσικό χοντίσιο χρωματικό συνδυασμό μας καλοσώριζε στο περίπτερο της Honda

 

Πρώτη εμφάνιση για το νέο Tiger 800 XC special edition της Triumph που έβγαζε μάτι με την διχρωμία μαύρο με κόκκινο πλαίσιο που τόνιζε ακόμη περισσότερο την πολυσχιδή προσωπικότητά της. Φυσικά θαυμάσαμε για ακόμη μία φορά τα Thruxton και Bonneville (σε όλες τους τις εκδοχές) μαζί με τα περιπετειώδη Tiger 1200 Explorer, τα Daytona 675 και φυσικά τα αγαπημένα Speed (και Street) Triple.

To ενδιαφέρον στο περίπτερο της Triumph άρχιζε από τον εξωτερικό του χώρο!

 

Στην κεντρική πλατεία έπεφτες πάνω στα KTM, Husqvarna αλλά και στα scooter της ινδικής LML με τα χρώματα που σου ανοίγουν την διάθεση. To 1290 Super Duke R με το παρατσούκλι «Κτήνος» ήταν φυσικά εκεί στην θέση που του αξίζει, αν και σαν σκηνοθέτης θα το έστηνα να το κρατάνε αλυσίδες ενώ κάθε δύο λεπτά θα …υποχρέωνα όλους τους επισκέπτες να ακούνε το μοτέρ του! Τα πρώην σουηδικά, πρώην ιταλικά και νυν αυστροινδικά Husqvarna ήταν εκεί σε μία νέα εκδοχή τους, γνωστή λειτουργικά από την συγγένειά τους με τα ΚΤΜ. Η Skyteam είναι η νέα προσθήκη στην «νοσταλγική» τάση της αγοράς με ένα φθηνό cafe racer 125ccc, μεταξύ άλλων.

«Ωχ, το Τέρας αμάν»! Δυστυχώς δεν ακούστηκε ο ήχος της καθώς -όπως πολλά άλλα νέα μοντέλα- δεν είχε μπαταρία. Σσσσς, το τέρας κοιμάται…

 

Αυτή η νέα κατηγορία διέθετε ολόκληρο «θεματικό αφιέρωμ»α σε κεντρικό βάθρο με πολλά μοντέλα αρκετών εταιριών τόσο σε μοτό όσο και σε scooter που ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρον να μελετήσει κάποιος, σε όποια ηλικιακή ομάδα και να ανήκε…

Η BMW είχε στο βάθρο το νέο F800 GS Adventure της, το επίσης νέο R1200GS Adventure που δείχνει αλώβητο στο να προσελκύει πολλούς από τους ταξιδιάρηδες αυτού του κόσμου ενώ πρωτοείδαμε από κοντά και τα φρέσκα 1200 Nine T αλλά και το S1000R, την γυμνή εκδοχή της Βαυαρικής superbike.

Φανερά εντυπωσιασμένος ο Νίκος Βιτσιλάκης από την Diavel carbon, μία πραγματικά ξεχωριστή παρουσία

 

Πρώτη φορά είδαμε από κοντά την Ducati 899 Panigale αλλά και την Diavel carbon που ήταν οι αιχμές ενδιαφέροντος για τους επισκέπτες. Κάπου εκεί δίπλα όμως τα πιο χρηστικά Multistrada και Hypermotard όπως και το Monster 1200S που άρεσε σε πολλούς…

Η MV Agusta είχε μία από τις πιο όμορφες μοτοσυκλέτες στο περίπτερό της την Dragster 800 που έκλεβε την παράσταση και από την Rivale 800 (που έχει και τίτλο «Miss Eicma» να δείξει). Φυσικά, τα F4 και τα F3 ήταν εκεί για να συμπληρώσουν την αίσθηση «κοσμηματοπωλείου»…

Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος παρουσιάζει την MV Agusta 800 Dragster στο κοινό του SMF 2014

 

Δύο πρωτιές για την Piaggio που μας έδειξε τις νέες Primavera και Sprint σε νοσταλγικά πακέτα με σύγχρονες λύσεις ενώ στο βάθρο της η 946 κατανάλωνε τα φλας των επισκεπτών αλλά όχι και τα πορτοφόλια τους (κόστος: 9.000…)

9 χιλιάρικα είναι πολλά, έστω και γι’αυτό το κόσμημα 946 καρατίων…

 

Η Aprilia μας τσίτωσε με τα πολλά υποσχόμενο Caponord 1200 της αλλά και το Tuono και RSV4 που επιμένουν να είναι ψηλά στις αέναες μοτοσυκλετιστικές συζητήσεις, απανταχού. Εκεί δίπλα και η Moto Guzzi με το V7 Racer της να κλέβει την παράσταση (αν και μοντέλο 2011) όσο και διακριτικά και να καθόταν…

Στην SYM ξεχώριζε το νέο Maxsym 600i που είναι πλέον η ναυαρχίδα στα δίτροχα SYM ενώ η υπόλοιπη γκάμα της εταιρίας όπως και των «ομογάλακτων» Daytona και Modenas περιστοιχιζόταν από τα ATV της SYM που έχει αρκετές προτάσεις στην συγκεκριμένη κατηγορία. Αρκετό ενδιαφέρον τράβηξαν και τα ποδήλατα της Giant και οι βαλίτσες της Shad, δύο σχετικά νέες προσθήκες στα προϊόντα που αντιπροσωπεύονται από την Γκοργκόλης Α.Ε.

Ο Χάρης Χριστόπουλος έχει «φορτώσει» το Maxsym 600 και είναι έτοιμος να πατήσει τον Νίκο Βιτσιλάκη… Το πλήρες ρεπορτάζ από την παρουσίαση τωννέων μοντέλων 2014 στο Scooter Moto Festival έρχεται σε λίγες ώρες!

 

Τα ελαστικά Heidenau και τα ελαστικά Midas είχαν πλήρη παρουσία όπως και τα φαίριγκ της ελληνικής Power-plastics.gr, η γνωστή MPF με τις ζελατίνες της για μεγάλη γκάμα μοντέλων, οι αναρτήσεις WP. Ohlins, τα Scott. Συνεχίζοντας στα περίπτερα των εξωτερικών χώρων συνατήσαμε τα ηλεκτρικά scooter της EMW, την ελπιδοφόρα συμμετοχή του Νότη Παπαπαύλου στο Moriwaki Cup (προπομπό για την Moto 3), το Africa Twin Club, μερικά ιδιαίτερα αξιόλογα ιαπωνικά superbikeς από τις δεκαετίες του 70 και του 80 σε σύγχρονη μετάλλαξη ενώ το Scooter Club Hellas είχε σε παράταξη αρκετά θηριάκια, έτοιμα να καταπιούν οτιδήποτε εντίός πόλης! Ο πρωταθλητής ταχύτητας (και παλιότερα trial) Λευτέρης Πίππος είχε πολύ δουλειά καθώς το ενδιαφέρον των πιτσιρικάδων για τα ηλεκτρικά trials  της OSET δεν τον άφηναν να κάνει τις δικές του εντυπωσιακές επιδείξεις trial. Τέλος, ο Πασχάλης Τσαρούχας είχε stand παρουσιάζοντας την σειρά παιδικών βιβλίων με θέμα -τι άλλο?- την μοτοσυκλέτα!

Ο πρωταθλητής ταχύτητας και trial Λευτέρης Πίππος εκτός από τακτικές επιδείξεις trial έδειχνε σε (πραγματικά!) νέα ταλέντα τον τρόπο οδήγησης των ειδικών παιδικών ηλεκτρικών trial της ΟSET.

 

Η Yamaha MT-07 τράβηξε αρκετά το ενδιαφέρον με το ολοκληρωμένο πακέτο της αλλά και την ελκυστική τιμή της!

 

Η Vincent Rapide C του 1950 ανήκει στον αντιπρόσωπο της Triumph Νάσο Ηλιόπουλο και ήταν μία μόνο από τις υπέροχες κλασσικές καλλονές που περικύκλωσαν την κεντρική υψικάμινο στο Γκάζι. Περισσότερες λεπτομέρειες και άπλετο …οφθαλμόλουτρο σε άρθρο που ακολουθεί.

 

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!