Θοδωρής Ραλλάκης: Βεσπάκιας με τα όλα του!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Είναι αλήθεια ότι όταν κάτι μας ταιριάξει εμάς τους Ελληνες, το βάζουμε στην καρδιά μας, στην οικογένεια και στην παρέα μας. Οπως τις Vespa! Exουμε εδώ τον κατάλληλο άνθρωπο να μας εξηγήσει γιατί δεν μπορεί να κάνει βήμα χωρίς τις βέσπες του…

motoxtreme..gr: Θοδωρή, αν και δεν μας αρέσουν οι κατηγοριοποιήσεις θεωρείς ότι άλλο προφίλ έχει ένας «μηχανόβιος» κι άλλο ένας «βεσπάκιας»;

Θ. Ραλλάκης: Η Βέσπα είναι διαφορετική από μόνη της και δεν έχει πολλά κοινά με της άλλες μοτοσυκλέτες, πιο πολλά νομίζω έχει με το αυτοκίνητο και εξηγώ: στην βέσπα δεν καβαλάς απλά μπαίνεις μέσα δεν έχει πλαίσιο σωληνωτό έχει σασί όπως τα αυτοκίνητα έχει τις ταχύτητες στο χέρι και σαν να μην έφταναν όλα αυτά έχει και ρεζέρβα. Άρα πως μπορεί κάποιος που είναι βεσπάκιας να είναι ίδιος με τους μηχανόβιους; Eντάξει, αστειεύομαι υπάρχουν διαφορές αλλά οι περισσότεροι στον κύκλο της βέσπα έχουν και μεγάλες μηχανές και δεν θέλουν να αλλάξουν την βέσπα με τίποτα και όσοι αμάρτησαν και ξελογιάστηκαν από τις μεγάλες κυρίες πάλι στην βέσπα γύρισαν!

motoxtreme.gr: Πώς άρχισε αυτή σου η περιπέτεια με τους μικρούς τροχούς; Ποιός σε παρέσυρε σ’αυτό το …βούρκο;

Θ. Ραλλάκης: Eτσι είναι η ιστορία. Πάει πίσω στο 1992 όταν από τύχη βρέθηκε μία διακοσάρα στα χέρια μου, τότε ήμουν 20 χρονών και πρώτη φορά οδηγούσα δίτροχο και ήμασταν μια παρέα με 4 βέσπες όλοι φίλοι από πριν και κάναμε βόλτες στην πόλη άντε καμμιά Χαλκιδική για να τα τελικώσουμε 95χλμ max. Κάναμε διακοπές με βέσπες γενικά οι βέσπες κάνουν διακοπές (στα ρεύματα) αλλά δεν είχα σχέση τότε με vespa club το ήξερα αλλά δεν είχαμε πάει ποτέ.

motoxtreme: Πες μας δύο λόγια για σένα (ας είναι και τρία!). Με τι ασχολείσαι, άλλα χόμπυ;  Υπάρχει κάτι άλλο που θα ήθελες αλλά δεν έχεις ασχοληθεί μέχρι τώρα;

Θ. Ραλλάκης: Με μένα Eχω μία εξαιρετική οικογένεια με δύο καταπληκτικά παιδιά 15 και 18 χρονών εντάξει παντρεύτηκα νωρίς, και μία σύζυγο η οποία με συντροφεύει τα τελευταία 25 χρόνια την έχω ένα χρόνο λιγότερο από την βέσπα μου (χα,χα) η οποία με ακολουθεί σε όλα σχεδόν τα ταξίδια μου δεν κατεβαίνει από την βέσπα, ευτυχώς. Επαγγελματικά τώρα έχω αναλάβει τα τελευταία 20 χρόνια (πω πω πολλά είναι…) την οικογενειακή επιχείρηση,  την εξελίσσω συνέχεια και πάει αρκετά καλά με εξαγωγές και ελληνική αγορά γενικά είμαι με πολύ πιεσμένο χρόνο και αρκετά επαγγελματικά ταξίδια αλλά πάντα βρίσκω χρόνο να ξεφεύγω για να κάνω πράγματα που αγαπώ ένα από αυτά είναι η ιστιοπλοΐα και το windsurf, αυτά είναι δύο έτσι? Ασχολούμαι και με τα διοικητικά του Ναυτικού Ομίλου της Καλαμαριάς εδώ και ένα χρόνο περίπου. Κρυφός πόθος κάποια στιγμή να αποκτήσω ένα σκάφος η θάλασσα είναι έρωτας που κρατάει από 10 χρονών παιδί.

motoxtreme: Γνωρίζουμε ότι έχεις κάνει πολλά βεσποταξίδια, ομαδικά αλλά και ατομικά. Πού πήγες; Πόσο μακρυά; Hταν αρκετά μακρυά ή σκέφτεσαι σε κάποιο μελλοντικό πλάνο να σπάσεις το προσωπικό σου ρεκόρ; Πες τα όλα, λέμε!

Στις ατελείωτες στροφές και γκρεμούς της Amalfiata, Ιταλία.

Θ. Ραλλάκης: Πολλά δεν τα λές αλλά είναι κάποια που γίνανε τα τελευταία χρόνια με την εμπλοκή στην βεσπα λέσχη θεσσαλονίκης. Το πρώτο μου μακρινό ταξίδι εντός Ελλάδος ήταν το 1997 με βέσπα στην Κέρκυρα, Πρίν την Εγνατία Οδό τότε έκανες 10 ώρες μέχρι Ηγουμενίτσα από Θεσσαλονίκη, εμείς κάναμε 2 μέρες απίστευτο αλλά χωρίς κανένα πρόβλημα.

Μετά και μέχρι το 2013 μεγάλωνα παιδιά. Τότε ξεκίνησε από ατύχημα η εμπλοκή στην λέσχη κυριολεκτικά από ατύχημα έπεσε ένα αυτοκίνητο επάνω μου με υλικές ζημίες μόνο και αναγκάστηκα να κάνω ολική ανακατασκευή και μηχανικά αναβάθμιση (malossi κτλ), μαθαίνουμε για πανελλήνια συνάντηση βέσπα στην Πάτρα και λέμε με την σύζυγο δεν πάμε να δούμε πως πάει η βέσπα; Aυτό ήταν! Tα υπόλοιπα ήταν αναπόφευκτα . παρέες, πάρτι. γέλιο, φοβεροί άνθρωποι, μία τεράστια παρέα από όλη την Ελλάδα.

Την επόμενη χρονιά κανονίζουμε να πάμε Kροατία στην πανευρωπαϊκή, την πρώτη μου στο εξωτερικό. 2500 km, 6 χώρες σε 8 μέρες (Aλβανία, Mαυροβούνιο, Bοσνία Kροατία, Σερβία, Σκόπια). Xρειάστηκε να αλλάξουμε πίσω αμορτισέρ στο Σπλίτ και λάστιχο στο Δυρράχιο. Κατά τα άλλα όλα καλά. Την επόμενη χρονιά μόνοι μας (εγώ και η σύζυγος εννοώ) είπαμε δεν κατεβαίνει, πήγαμε τον γύρο Ιταλίας σχεδόν, από Μπάρι, Νάπολι, Amalfi, Roma, Spezia και φτάσαμε μέχρι Γαλλία στο Saint Tropez! 4500km σε 9 μέρες και δεν θα το πιστέψεις στην επιστροφή κολλήσαμε κυλινδροπίστονο στο Μέτσοβο και γυρίσαμε με ταξί!

Vespa World Days 2015, Βiograd na moru-Κροατία

Την ίδια χρονιά (ή την επόμενη, δεν θυμάμαι…) 4 φίλοι από την λέσχη θέλαμε να πάμε σε μία εκδήλωση του vespa club Μυτιλήνης και είπαμε να πάμε από Τουρκία, ωραία εμπειρία. Έχουμε πάει στην Σερβία στο Zlatibor (χιονοδρομικό) τον Μάιο, πολύ ωραία διαδρομή. Κι ένα 3μερο Aλβανία, Tύραννα και Δυρράχιο.  Εννοείται πως μέσα στην Ελλάδα έχουν γίνει αρκετές διαδρομές και ορεινές με στροφιλίκια και εθνικές οδοί.

 

Η ελληνική αποστολή στο Saint Tropez

Aρκετά μακριά δεν ήταν, υπάρχουν φίλοι που έχουν κάνει άθλους και διαδρομές και χιλιόμετρα απίστευτα με βέσπα που ακόμα και με (κανονική) μοτοσικλέτα θα ήταν πολύ δύσκολα που εγώ τους παρακολουθώ και τους θαυμάζω. Επόμενο σχεδιασμένο ταξίδι είναι να πάω στην Ουγγαρία (λίμνη Βalaton) αλλά θα περάσω από Τransalpine στην Ρουμανία πρώτα, έτσι για την φάση.

motoxtreme.gr: Ας συνεχίσουμε την ανάκριση. Μιλησέ μας για τη Vespa σου. Βελτιώσεις; Mετατροπές; Eγχειρήσεις που δεν πέτυχαν; Kάποια χρόνια ασθένεια μήπως; Mίλα στο γιατρό! Ξέρουμε ότι δεν υπάρχει φάρμακο αλλά θα σου δώσουμε ελπίδα ότι κάποτε θα γιατρευτείς από την βεσπίτιδα που σε τυρρανά…

Θ. Ραλλάκης: Καταρχήν βεσπάκιας που σέβεται τον εαυτό του δεν έχει μία βέσπα εγώ έχω για παράδειγμα 3 και έχω πει στην γυναίκα μου πως δεν θα πάρω άλλη, το κλασικό ψέμα για να είναι ήσυχη μέχρι την επόμενη καταπληκτική ευκαιρία που θα βρεθεί μπροστά μου και δεν θα μπορώ να αντισταθώ!

Έχω τον παπαγάλο, P200e του 1985 την πράσινη που μας ταξιδεύει παντού Turing mod με φανάρια κόρνες σχάρες, άστα καίει καρδιές, malossi 210 + 60 διαδρομή στροφάλου+sip road 2 εξάτμιση, ψηφιακό καντράν με στροφόμετρο και πολλά άλλα σύνολο 221cc ταξιδεύει με 2 άτομα και αποσκευές άνετα με 110-130χλμ/ώρα με gps.

To κοράκι το μαύρο, Px200 του 1985  με ριντιέρα, 30mm καρμπυρατ;έρ, JL εξάτμιση και Μalossi 210 , κοντά γαντζώματα. Παιχνίδι για την πόλη.

Και τώρα κάνω ένα 50cc βεσπίνο του 1978 όπως τα λέμε εδώ στην Ελλάδα το οποίο θα είναι πολύ ιδιαίτερο όχι τόσο από μηχανικά όσο εμφανισιακά θα είναι ζωγραφισμένο με κόμικς από τον διάσημο θεσσαλονικιό κομικσά Σταύρο Κιουτσιούκη. Η ιστορία της εφεύρεσης της Βέσπα από΄τον Ντασκάνιο, πολλά σας είπα θα είναι έκπληξη!…

Στη Πανελλήνια Συγκέντρωση Vespa (2014)

motoxtreme.gr: Ευχαρίστως να την παρουσιάσουμε μόλις ετοιμαστεί! Θα μας πεις δύο λόγια για το Vespa Club Thessaloniki; Γιατί συναντιέστε τόσο συχνά; Γιατί όταν βγαίνετε όλοι μαζί στη πόλη, όλοι χαμογελάνε; Kαι είναι αλήθεια ότι τα κορίτσια προτιμάνε εσάς από άλλου τύπου «μηχανάκια»;

Κάτω απ’το γκρεμό η Cot D’Azour

Θ. Ραλλάκης: Η λέσχη βέσπα θεσσαλονίκη είναι η πρώτη που έγινε στην Ελλάδα το 1986 και είναι η μεγαλύτερη παρέα βασπάκηδων πανελληνίως, μία μίξη από καταπληκτικούς ανθρώπους που έχουν αγάπη για αυτήν αλλά όχι μόνο. Γενικά μας αρέσει πολύ το πάρτι και το ταξίδι και να λερώνουμε τα χέρια μας όταν χαλάνε, είναι και αυτό μέσα σε αυτά που μας κάνουν να πεισμώνουμε και να μαλώνουμε μαζί της αλλά όλοι οι έρωτες έχουν τα καβγαδάκια τους…

Ναι, έτσι είναι. Το παρατηρείς με την πρώτη βόλτα όλοι χαμογελάνε, φέρνει χαμόγελα παντού από όπου και να περνάει. Έχεις ακούσει την κόρνα της; Eίναι για γέλια, χαχα,xα!

Στα κορίτσια αρέσει να χαμογελάνε φαντάζομαι πώς γι’ αυτό μας κυνηγάνε!

 

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!