Papaki tour: O γύρος της Ελλάδας με παπάκια (μέρος Β)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το ταξίδι με τα παπάκια ανά την Ελλάδα συνεχίζεται σε αυτό το Β’ μέρος.

Διαβάστε το Α’ Μέρος εδώ και το Γ’ μέρος εδώ.

4η Ημέρα

Τα παπάκια ετοιμοπόλεμα για το υπόλοιπο ταξίδι με τον Γιάννη και τον Στέφανο να μας κουνάνε το μαντήλι και τον Βλάχο να ξαναμπαίνει δυναμικά στο team (δεν κατάφερε να έχει το παπάκι του έτοιμο το βράδυ της πρώτης ημέρας όπως έιχαμε προαναφέρει).

Ξημερώνει προς το όρος Βόρρας (Καιμάκτσαλαν) περνώντας από το ιστορικό χωριό Σκρά του Νομού Κιλκίς και στάση για έναν ελληνικό καφέ σε παραδοσιακό καφενείο του χωριού Αρχάγγελος. Εκεί ήρθε η πρώτη αναγνωρισιμότητα της παρέας από έναν κάτοικο του χωριού καθώς το Ράδιο Θεσσαλονίκη είχε φροντίσει για την καθημερινή ζωντανή μας ακρόαση στους 94,5 fm.

Ολοι οι υποστηρικτές του οδοιπορικού μας

Αριδαία- Λουτράκι- Έδεσσα – Άρνισσα – Αμύνταιο – Φλώρινα οδεύοντας προς Καστοριά με τις Βροντές και τις αστραπές να κάνουν την εμφάνιση τους αφήσαμε πίσω την μεθωριακή γραμμή των Σκοπίων. Έχει μεσημεριάσει και η στάση στην πόλη της Καστοριάς να γίνεται με την μισή ομάδα να φοράει αδιάβροχα και την υπόλοιπη να εξοπλίζεται από το κατάστημα ΜΧ 88 με ιδιοκτήτη τον Μιχάλη Ούσλιο και τον οποίο ευχαριστούμε για την εξυπηρέτηση του καθώς άνοιξε το μαγαζί του μεσημεριάτικα για εμάς.

Παράλληλα ένας διαδικτυακός φίλος, ο Βασίλης εξέφρασε την επιθυμία να μας γνωρίσει και να μας συγχαρεί για αυτό το οποίο αποφασίσαμε να κάνουμε. Συναντηθήκαμε λοιπόν σε γνωστό μεζεδοπωλείο της Καστοριάς μπροστά στην Λίμνη και περιμένοντας να σταματήσει η δυνατή μπόρα η ομάδα έφαγε το κάτι της και ο Βασίλης μας κέρασε για την γνωριμία, να είναι καλά το παιδί! Ανηφορίζουμε προς την Ήπειρο μέσω Νεστόριου, αγγίζοντας τα 1400 μέτρα υψόμετρο φτάνουμε στο χωρίο Κοτύλι.

Μία αλλαγή λαδιών επιβάλλεται. Ακόμη και στα παπάκια!

Εκεί οι πάπιες γονάτισαν! Με αντίπαλο το υψόμετρο , το βαρύ φορτίο και την έλλειψη οξυγόνου ίσα ίσα προχωρούσαν. Κατηφορίζοντας λιγοστά αυτοκίνητα έκαναν την εμφάνιση τους και η ώρα κόντευε 18:00.

Στην διασταύρωση του Επταχωρίου μας περιμένει ένα αναπάντεχο… Το θρυλικό Townmate του Βλάχου »μένει » από  ρουλεμάν πίσω τροχού με το πιο κοντινό κατάστημα ανταλλακτικών να βρίσκεται στα 70 χλμ στην πόλη της  Κόνιτσας. Μην έχοντας πολλές επιλογές και την ομίχλη να μας φλερτάρει ο Φεύγας που ήταν και ο Μπομπ ο Μάστορας της ομάδας και κουβαλούσε τα εργαλεία κατάφερε να φτιάξει το ρουλεμάν μαζεύοντας τις μπίλιες και τοποθετώντας το από την μεριά του διαφορικού για να μην τρώει ζόρι. Σκοτεινιάζει και δεν μας έπαιρνε για ελεύθερο camping στον Βοιδομάτη ποταμό όπως ήταν προγραμματισμένο με την ώρα να δείχνει 22:30  έχουμε φτάσει στην Κόνιτσα αναζητώντας ξενοδοχείο. Μπαίνοντας στο πρώτο ξενοδοχείο που βρίσκουμε μπροστά μας – Hotel Panorama- και διηγώντας την ιστορία μας η τιμή να διαμορφώνεται στα μισά και πιο κάτω απο την αρχική.

Αλλαγή σαμπρέλας στο άψε-σβήσε

5η Ημέρα

21 Αυγούστου και 7:00 το πρωί οδηγούμε προς την Κακαβιά στα σύνορα της Αλβανίας με προορισμό την Ηγουμενίτσα. Στάση σε συνεργείο για επισκευή του Townmate και για ένα καφέ. Με καινούργια ρουλεμάν αναχωρούμε για Πέρδικα-Πάργα και βολίδα για Πρέβεζα. Στάση για τσιγάρο κάτω από ένα μεγάλο πλατάνι όπου δίπλα υπήρχε ένα υπαίθριο μανάβικο, του Κυρ. Στράτου. Απορώντας ο Κυρ. Στράτος με αυτό το θέαμα ζύγωσε και μας ρώτησε τι και πως. Αμέσως έκαναν την εμφάνιση τους δυο πεπόνια και ένα καρπούζι τα οποία ήταν προσφορά του καταστήματος. Παλαιός μηχανόβιος ο Κυρ. Στράτος με δυο γιούς οι οποίοι και αυτοί κάτοχοι μοτοσυκλέτας. Άκτιο- Βόνιτσα και πιάνουμε Αιτωλοακαρνανία με τα παραθαλάσσια μέρη Πάλαιρος- Κανδήλα- Μύτικας και Αστακός να μας μαγεύουν. Μια βουτιά στον Μύτικα ήταν υποχρεωτική μιας και η κούραση μετά από δέκα ώρες οδήγησης είχε κάνει τη  εμφάνιση της. Μεσολόγγι- Αντίρριο και στις 21:30 παίρνουμε το καραβάκι για το Ρίο. Φτάνοντας στην Πάτρα καθήσαμε για φαγητό σε τσιπουράδικο γνώριμο μαγαζί του συνοδοιπόρου Καραγιώργη μιας και ο υιός του σπουδάζει στην πόλη Αχαΐας όπου διατηρεί και σπίτι για τις φοιτητικές του ανάγκες. ( Όλο το πακέτο της Πάτρας χορηγία του Καραγιώργη).

Πρωινή φωτογραφία στη γέφυρα Ρίου – Αντίρριου

6η Ημέρα

Τετάρτη 22 Αυγούστου και αποφασίζουμε η έκτη μέρα του οδοιπορικού να είναι πιο χαλαρή για να ξεκουράσουμε τα παπάκια μας αλλά και τους πισινούς μας οι οποίοι είχαν αρχίσει να διαμαρτύρονται έντονα. Πάτρα-Βαρθολομιό-Πύργος-Άγιος Νικόλαος – Κυπαρισσία – Φιλιατρά – Πύλος – Μεθώνη – Κορώνη – Πεταλίδι – Καλαμάτα.

Οχι, δεν φτάσαμε στο Παρίσι. Εδώ, Ελλάδα είμαστε!

Η μοναδική μέρα του ταξιδιού που κατεβήκαμε από τα παπάκια νωρίς!!! 18:00 η ώρα είχαμε ήδη στήσει τις σκηνές μας στο camping fare. Από τα 14 ευρώ η τιμή διαμορφώθηκε στα 5 ευρώ ανά άτομο όταν ο ιδιοκτήτης έμαθε για το εγχείρημα που τολμήσαμε να πραγματοποιήσουμε και τον ευχαριστούμε πολύ! Όμως λίγο πριν την Καλαμάτα ακόμη ένα πρόβλημα βασάνισε τον φίλο μας Δημήτρη… αυτή τη φόρα το διαφορικό του Βλάχου τα έπαιξε.

Μπάνιο στα πεντακάθαρα νερά της Καλαμάτας με τον Μεσσηνιακό κόλπο να μας έχει ξετρελάνει, μια νυχτερινή βόλτα στην Καλαμάτα και νωρίς για ύπνο. Πέρασε και αυτή η μέρα γνωρίζοντας ότι η επόμενη θα είναι η πιό ζόρικη και για εμάς και για τα παπάκια μας…

Νοτιότερα δεν γίνεται!

Διαβάστε το Papaki tour, Α’ Μέρος εδώ

Διαβάστε το Papaki tour, Γ’ μέρος εδώ.