Επιλογή μεταχειρισμένου: Ηonda CB1000F μοντ. 2010 (δοκιμή)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

honda-cbf1000-7

“Λονδίνο, Άμστερνταμ και Βερολίνο / έχεις ξεχάσει πού ακριβώς θέλεις να πας / Όσα κι αν έχω δανεικά πια δε σου δίνω, / να κάνεις βόλτες με το Magic Bus”

ΤΡΥΠΕΣ, 1985

Honda CB1000F 1 Οι ικανότητες του CBF1000 ήταν ήδη γνωστές. Γυρνούσε με την ίδια άνεση στην πόλη και από την άλλη μπορούσες να ταξιδεύεις μαζί του όλη μέρα. Η all around μοτοσυκλέτα της Honda με την πετυχημένη εμπορική πορεία δεν είχε πει την τελευταία της λέξη όμως καθώς ο ανταγωνισμός έκανε το ίδιο. Με μία αστραπιαία κίνηση και σχεδόν καθόλου τυμπανοκρουσίες (σε σχέση με την περιπετειώδη όσο και πομπώδη ευρωπαϊκή παρουσίασή της που είχε γίνει στην Αθήνα το 2006) η CBF1000 άλλαξε για φέτος. Και άλλαξε σε όλα προς το καλύτερο. Πρώτα απ’όλα στην…

 

       …εμφάνιση!

Μην μου πείτε ότι δεν προσέξατε τις αλλαγές? Ειδικά εκεί, στο μπροστινό μέρος οι αλλαγές βγάζουν μάτι καθώς έχουν επικρατήσει δοκιμασμένες, “επιθετικές” αισθητικές δανεισμένες από το CB1000R (τσέκαρε το πλαϊνό τμήμα του fairing) και το CBR600RR (οι προβολείς είναι σχδόν ίδιοι). Τώρα βασιλεύει η γωνία παρά η καμπύλη του προηγούμενου μοντέλου που όμως διατηρείται στην περιοχή της ουράς που μοιάζει πολύ με το “παλιό” μοντέλο (πωλείται ακόμη μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων) και κατά κάποιο τρόπο το συνδέει αισθητικά με εκείνο. Οι συνδέσεις όμως σταματάνε εκεί. Γιατί, η CBF έχει να μας δείξει περισσότερες αρετές φέτος…
Αλλαγή και για τον πίνακα οργάνων που δεν έχει καμμία σχέση με πριν. Κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο με δύο ψηφιακές οθόνες δεξιά και αριστερά καθώςκαι trip computer. Tέλειο και σε αναγνωσιμότητα των ενδείξεων και σε αισθητική. Αν ταξιδεύεις τόσο πολύ πρέπει να έχεις και κάτι ωραίο να χαζεύεις, έτσι δεν είναι? Ενα χαρακτηριστικό που πάντα υπήρχε στα CBF συνεχίζει κι εδώ. Το τιμόνι ρυθμίζεται, η ζελατίνα ανεβοκατεβαίνει σε 4 θέσεις (και μάλιστα πολύ απλά χωρίς χρήση εργαλείων), η σέλα ανεβοκατεβαίνει κι αυτή σε τρία ύψη (780-795-810mm). Αν δεν βρεις την βολή σου με την CBF δεν πρόκειται να την βρεις με καμμία μοτοσυκλέτα στον κόσμο.
Είτε είσαι 1.60, είτε 2.10 θα χαρείς με το που ανεβείς στην σέλα της.

Honda CB1000F 2Οι ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ και ΠΙΟ ΜΕΣΑ…

Αν το καλοσκεφτείς η Honda δεν χρειαζόταν να αλλάξει και πολλά, λίγεες πινελιές χρειαζόταν για να διατηρήσει το CBF1000 τα ήδη πολύ καλά γενικά χαρακτηριστικά της. Ομως της Honda δεν της έφτανε αυτό. Και ιδού οι διαφορές από το προηγούμενο μοντέλο (06-09):

* Απέκτησε πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς από αλουμί-
νιο. Πριν χρησιμοποιούσε ατσάλι.
* Αύξηση συμπίεσης από 11:1 σε 11,2:1
* Αύξηση ισχύος από 96hp/8.000rpm σε
106hp/9.000rpm
* Αύξηση ροπής από 9,48kgm σε 9,79kgm/6.500rpm
* Αύξηση βάρους από 242kg σε 245kg λόγω C-ABS
* Ρεζερβουάρ 20lt αντί 19lt
* Αύξηση του μεταξόνιου από 1.480 σε 1.495mm
* Η απόσταση από το έδαφος μεγάλωσε στα 135mm
(έναντι 130mm)
* Απέκτησε απόσβεση επαναφοράς πίσω
* Γεννήτρια 350w / 5.000rpm (έναντι 330w)
* Οι σχέσεις του κιβωτίου είναι κοντύτερες, ίδιες
όμως οι πρωτεύουσα και τελική σχέση μετάδοσης
* Απέκτησε νέο φέρινγκ με ζελατίνα ρυθμιζόμενη σε
4 θέσεις (έναντι τριών πριν)
* Νέα όργανα με κεντρικό αναλογικό στροφόμετρο
και πλήρεις ψηφιακές ενδείξεις.

Οχι και λίγα, ε? Πρώτα απ’όλα τα πλαίσιο. Δεν ξέρω πώς κατάφεραν να συνδυάσουν ευελιξία στην πόλη και ακλόνητη αίσθηση στην τελική της ταχύτητα. Και το προηγούμενο βέβαια έτσι ήταν και κανείς δεν παραπονέθηκε ποτέ γι’αυτό, ίσα-ίσα που βοηθούσε στην χαμηλή τιμή του! Γιατί όμως αλουμίνιο? Και μάλιστα όταν δεν φαίνεται κιόλας?
Μα. για το βάρος. Η αιώνια μάχη των κατασκευαστών. Η CBF1000 είναι τώρα 10 κιλά ελαφρύτερη. Οχι, δεν φταίει το αλουμίνιο μόνο σαν υλικό κατασκευής του πλαισίου. Φταίει και η 4 σε μία εξάτμιση που αντικατέστησε τα δύο τελικά του προηγούμενου μοντέλου. Ευτυχώς, το μοναδικό τελικό είναι κομψό με την κλασσική έννοια του όρου και το τρικάκι με το ματ φινίρισμα μέχρι το μασρπιέ του συνεπιβάτη έχει “κλέψει” τον μισό του όγκο.
Από 250 στα 250 κιλά λοιπόν. Γεμάτη.
Και δεν τα καταλαβαίνεις ούτε στις επιτόπιες μανούβρες. Απλές κινήσεις με  ουσιαστικά αποτελέσματα.
honda-cbf1000-4 Στο ίδιας διαμέτρου (41 χιλιοστά) πιρούνι συναντάμε νέα εργοστασιακά settings με ίδιο όμως πάντα στόχο: την Ανεση. Το γράφω επίτηδες με κεφαλαία γιατί τουλάχιστον το πιρούνι το πετυχαίνει 100%. Σου δίνεται η δυνατότητα για βασική ρύθμιση (ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου μόνο) αλλά ακόμη και μετά από την δοκιμή δεν βρήκα λόγο να το πειράξω. Ετσι κι αλλιώς αφού δεν μπορείς να επέμβεις στις σημαντικές παραμέτρους της απόσβεσης που δίνει η σχετική δυνατότητα ρύθμισης το να αλλάξεις την γεωμετρία προφορτίζοντας γενναία το πιρούνι δεν είναι και ότι εξυπνότερο! Με σύνεση η προφόρτιση λοιπόν. Αν κατεβήκατε μόλις από CBR-RR θα σας φανεί εντελώς τουριστικά μαλακό αλλά αυτό είναι το κάνει άνετο. Μην χαλάτε λοιπόν την συνταγή κι αφήστε την επέμβαση για φορτωμένο ταξίδι με 2 άτομα κλπ. Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για πίσω. Δεν υπάρχει μοχλικό σύστημα και οι std αποσβέσεις του αμορτισέρ συνεργάζονται άψογα με το πιρούνι για τουριστική χρήση και φυσικά εντός πόλης που ότι και να συναντήσεις απλά δεν …κοπανάς ποτέ. Είπα την …κακιά λέξη “κοπανάς”? Ημαρτον! Για Honda μιλάμε κύριοι. Πιπέρι στο στόμα! Η ποιότητα κύλισης που διαθέτει το νέο CBF1000 είναι πάρα πολύ υψηλή, υψηλότερη από πριν. Αυτό από μόνο του δίνει την μισή ευχαρίστηση στην οδήγησή της.
Την άλλη μισή δίνει η απίστευτη ευκολία στην οδήγησή της. Πέρασε κι εδώ τον προκάτοχό της. Πρώτα απ’όλα -και σαν κλασσική Honda που είναι- η πρώτη επαφή καθισμένος στην σέλα της σου επιστρέφει την εντύπωση ότι την ξέρεις την μοτοσυκλέτα ή μάλλον πολύ περισσότερο, την έχεις χρόνια! Βολεύεσαι πάνω της σε χρόνο dt κι αν διαθέτεις ιδιαίτερα σωματικά χαρακτηριστικά (ύψος 1.60 ή 2.10 ή χέρια ουρακοτάγκου ή πόδια νάνου κλπ.) τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις τις πολύ βασικές και ουσιαστικές δυνατότητες ρύθμισης που σου δίνει η CBF. Σέλα σε τρεις θέσεις ύψους, τιμόνι σε πολλές θέσεις μήκους. Τέλειωσες! Τι? Σε χτυπάει ο αέρας στα 200? Καλά, δεν είδες ότι ρυθμιζεται η ζελατίνα? Ε, τι είδες τότε? Χάζευες τα νέα όργανα, ε, καταλαβαίνω…
Honda CB1000F 5Ωραίο το κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο (αναλογικό, όπως μ’αρέσουν) ενώ από τις πλαϊνές οθόνες με τις πολλές πληροφορίες ξεχώρισα το οικονομόμετρο το οποίο είναι πολύ χρήσιμο για μία τέτοια μοτοσυκλέτα που θέλει να ταξιδεύει. Αν είσαι καλό παιδί (βλέπε με ελαφρύ καρπό) θα δεις ωραία για την εποχή (και τις τιμές της βενζίνης εκεί που πήγαν) νούμερα αλλιώς τα πράγματα χειροτερεύουν όπως με όλες τις χιλιάρες, λίγο-πολύ. Μέσος όρος: 15 χλμ/λίτρο. Θα δεις και 22, θα δεις και …4! Σε ταξίδι με 5.000 στροφές όπου ταξιδεύεις αξιοπρεπώς βλέπεις τον μέσο όρο των 15 που λέγαμε. Ετσι, με το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων (μεγάλωσε 1 λίτρο από το προηγούμενο μοντέλο) θα πλησιάσεις τα 300 χλμ το οποίο είναι ένα 100% ικανοποιητικό νούμερο για μία μοτοσυκλέτα σαν την CBF1000 με τις αναμφισβήτητα μεγάλες τουριστικές της ικανότητες.

Εντός πόλης. Σαν παπί!

Πριν να έρθουν οι εποχές της εξειδίκευσης όπου “δεν ενδείκνυται να κυκλοφοράς με CBR1000RR στην πόλη”, “δεν γίνεται να ταξιδέψεις με Innova” και “δεν γνωρίζεις σωστά το βουνό με Transalp” είχαμε ο καθένας ΕΝΑ μηχανάκι που μας συντρόφευε σε ΟΛΕΣ μας τις ασχολίες (δουλειά, διασκέδαση, ταξίδι, σπορ) και είχαμε μάθει να το αγαπάμε ολοκληρωτικά, να το συντηρούμε ευλαβικά, να το πλένουμε φανατικά κάθε Κυριακή πρωί και φυσικά να μην το βγάζουμε βόλτα όταν έβρεχε (sic). Μπορεί να λεγόταν CB50 όταν ήμασταν 15 ή CB400N όταν κλείναμε τα 18, δεν είχε σημασία. Mε τα χρόνια το αντικαταναλωτικό αυτό consept κατέρρευσε και η υπερεξειδίκευση πήρε την θέση της μίας και μοναδικής υπερμηχανής που θα μας συντρόφευε για χρόνια στην ζωή μας. Τώρα χρειαζόσουν οπωσδήποτε καθαρόαιμο για να πας Κυριακάτικη βόλτα στο βουνό (λες και θα ανταγωνιζόσουν τον Everts), Gold Wind για να πας Χαλκιδική για μπάνιο (που θα έβαζες τα 4μαγιώ, 3σαγιονάρες, 12αντιηλιακά, 9 καπέλα και τις αμέτρητες τσαντούλες της κυρίας από πίσω?) και το τελευταίο επίτευγμα της τεχνολογίας των motoGP (με μπόλικα RR μετά το 1000, άλλωστε ένα είναι το σωστό νούμερο γι’αυτές τις δουλειές, τα 600 είναι για τους φλώρους…) για να μετρήσεις τις δυνάμεις σου στην πίστα των Σερρών.
HondaCB1000F-11  Ε, όχι. Δεν έχουμε όλοι τόσο μεγάλο πεζοδρόμιο έξω από το σπίτι μας, ούτε τόσο μεγάλο γκαράζ. Αν λοιπόν θέλεις να αποστασιοποιηθείς από την υπερεξειδίκευση και θέλεις/μπορείς/απαιτείς/ γουστάρεις το μηχανάκι σου να είναι “ένα και καλό” τότε το CBR1000 βάζει σοβαρή υποψηφιότητα να είναι αυτό. Δεν παίζει άλλο χιλιάρι με τέτοιο κόψιμο τιμονιού. Ευέλικτο, λέμε.

Στην πόλη δεν θα βλασφημήσεις “την ώρα και την στιγμή” που το πήρες γιατί απλά θα σε κρατήσει ξεκούραστο, ασφαλή κι αν στο καθημερινό σου ρεπερτόριο έχεις και περιφερειακό/εθνική οδό τότε ένας ακόμη λόγος να το καλοσκεφτείς για το CBR. Eντάξει, ζεσταίνεται λίγο παραπάνω, χιλιάρι είναι, τι περίμενες? Το ξέρεις ότι ο κινητήρας του είναι από CBR1000RR. Xa! Τι νόμιζες?
Εκείνοι οι μάγοι μηχανικοί της Honda αναρωτιέμαι πώς τα καταφέρανε τόσο καλά και κάνανε ένα μοτέρ των 170 ίππων να αποδίδει 100 πραγματικούς αλλά τόσο μα τόσο γεμάτους. Από το ρελαντί η ροπή είναι υπεραρκετή, ούτε υπερβολές ούτε τσιγγουνιές, ακριβώς ότι χρειάζεσαι για κάθε χρήση. Παίξε με τις στροφές και θα δεις. Οπου και να ψάξεις. ότι ταχύτητα και νά’χεις ένα ανεπαίσθητο άνιγμα του γκαζιού θα σε σπρώξει αγόγγυστα μπροστά.
Ενα άλλο συστατικό της επιτυχίας είναι η μετάδοση. Μα, υπάρχει μετάδοση? Μιλάμε ότι είχα ξεχάσει ότι υπάρχει συμπλέκτης και σαζμάν. Ησυχία. Ολα δουλεύουν όπως πρέπει. Διακριτικά. Σαν να μην υπάρχουν. Είναι όμως εκεί. Και κάνουν την δουλειά τους χωρίς να το διαλαλούν. Μπράβο τους. Οι ταχύτητες μπαίνουν σαν να ανακατέβεις φυστικοβούτυρο (τι θέλει να πει εδώ ο ποιητής?) ακόμη και τα άγαρμπα κατεβάσματα δεν φέρνουν παράπονα. Ούτε κλανγκ δεν κάνει η πρώτη…
Από την άλλη είναι ο ψεκασμός. PGM, μεγάλη ιστορία τα ηλεκτρονικά. Και η κυρία PGM είναι η πρώτη διδάξασα στον χώρο, διδακτορικό έχει.
Και στην πράξη δίνει ρεσιτάλ ακρίβειας.
Εύγε κι εδώ.

Εκτός πόλης. Σαν GT!

Σίγουρα υπάρχουν πολύ πιο εξειδικευμένες μοτοσυκλέτες για να καλύψουν αυτό τον τομέα στην αγορά. Αλλά τά’παμε γι’αυτό. Εχεις τόσο μεγάλο γκαράζ. Οχι, ε? Ακου λοιπόν:
Με το CBF1000 θα κάνεις πολλά και ξεκούραστα χιλιόμετρα. Η εργονομία είναι τέτοια που οι καρποί δεν δέχονται μεγάλο μέρος του βάρους του σώματος. Εχεις μεν το σώμα ολίγον μπροστά αλλά όσο πρέπει για να σε καλύπτει η ζελατίνα.

honda-cbf1000-2010 5Στην χαμηλότερη θέση της (από τις 4 όπως είπαμε) ο αέρας θα σε χτυπήσει κατευθείαν στο κράνος, από τον λαιμό και πάνω, αν πηγαίνεις με λίγα χιλιόμετρα παραπάνω θά’χεις και στροβιλισμούς για παρέα. Στο ταξίδι λοιπόν την βάζεις τέρμα πάνω. Μπορείς να το κάνεις αν ανασηκωθείς λίγο από την αναπαυτική σου σέλα (το δοκίμασα) αλλά δεν το συνιστώ. Σ’αυτή την θέση και με λίγο σκύψιμο είσαι καλλυμένος μέχρι και τα 200 χλμ/ώρα. Από κει και πάνω θέλει κι άλλο σκύψιμο. Το μισό φαίριγκ δεν σε καλύπτει από τα γόνατα και κάτω αλλά δίνει αυτή την πολύ όμορφη θέα του χταποδιού της εξάτμισης και του κινητήρα. Ετσι είναι, κάτι χάνεις, κάτι κερδίζεις. Ισως βγει και κάποιο μοντέλο CBF1000ST με ολόσωμο fairing αλλά αυτό το βλέπω για λίγο αργότερα. Ισως το 2012. Μέχρι τότε μπορείτε να ψαχτείτε για κάποια καρίνα στην μαγικά γοητευτική after market αγορά αξεσουάρ. Πάντως, και η Honda έχει ετοιμάσει ολόκληρο κατάλογο προίόντων για το CBF. Τσέκαρε τις βαλίτσες…
Oι φρενάρες ακολουθούν την παράδοση όλων των Honda από καταβολής του μάταιου ετούτου κόσμου: Χωρίς τυμπανοκρουσίες (βλέπε ακτινικές δαγκάνες, 8 έμβολα και τρόμπες από motoGP) πετυχαίνουν ένα πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα αποτελούμενα από ένα
“ταπεινό” σετ της Nissin που στην “δικιά” μας μοτοσυκλέτα είχαμε την τύχη να διαθέτει και σύστημα Combined ABS με τις τριέμβολες δαγκάνες εμπρός που δίνουν μαθήματα φρεναρίσματος στους ατσούμπαλους ελληνικού δρόμους που για να φρενάρεις ιδανικά πρέπει να είσαι από φυσικομαθηματικός με ντοκτορά και πάνω για να αναλύσεις όλους τους παράγοντες που εμπλέκονται. Μοναδικό μειονέκτημα είναι η βύθιση του πιρουνιού που είναι υπερβολική. Αλλά η άνεση έχει και το αντίτιμό της, είπαμε. Αν είσαι “σκληρός τύπος” προφόρτισε και τα δύο άκρα. Μην μου παραπονεθείς όμως μετά ότι πονάει η μέση σου, έτσι?
honda-cbf1000-2010 8 Στα στριφτερά κομμάτια η γενικά οπισθόβαρη μοτοσυκλέτα
(55%-45% μπρος-πίσω, άδεια) μπορεί να οδηγηθεί χωρίς να αλλάξεις στυλ στο σώμα σου. Ετσι άνετος και “τουριστικός” όπως κάθεσαι μπαίνεις. Αν είσαι απαιτητικός και θέλεις να βάλεις δύσκολα στα  πολύ καλά ελαστικά που φοράει η CBF1000 (Bridgestone BT57) πρέπει να βάλεις βάρος στο μπροστινό σκύβοντας μπροστά και παίρνοντας θέση μάχης για να το φορτίσεις ώστε να αλλάξεις την κατανομή βάρους υπέρ του μπροστινού μέρους. Θα έχεις καλύτερη πληροφορία και σιγουριά. Κι άσε το CBF1000 να γέρνει. Οταν το παιχνίδι παραγίνει οι αναρτήσεις θα θέσουν τα όρια με τις μαλακές ρυθμίσεις τους.
Αμυδρή ταλάντωση σημαίνει “μέχρι εδώ”.
Είπαμε, CBF, είδες πουθενά να γράφει CBR? Aαααα…

Παλιές, διαχρονικές CBF αξίες

CB σημαίνει Honda δρόμου με γενικής χρήσης χαρακτηριστικά. Ιστορικό αρκτικόλεξο και ίσως το γνωστότερο στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Σε μία αναδρομή που έκανα μέτρησα ούτε λίγο ούτε πολύ …26 (!?) διαφορετικούς κυβισμούς που το συνόδεψαν χωρίς να ψαχτώ με υπομοντέλα (919, 954 κλπ.). Τα F ήταν πάντα οι καθημερινοί αγωνιστές αφήνοντας τα RR για τους πολεμιστές. Benly, Superfour, Superdream, Hawk, SuperHawk και Nighthawk (στην Αμερική), Twin, SuperSport Four, Jade, Hondamatic ή όπως αλλιώς τα λέγανε στην 40χρονη διαδρομή τους κέρδισαν την μάχη των δρόμων και έφεραν/κράτησαν την Honda στην κορυφή όλα αυτά τα χρόνια. Είτε ήταν μονοκύλινδρο 50cc είτε εξακύλινδρο 1.050cc κέρδιζε πάντα τον σεβασμό των αναβατών της και δημιούργησε ένα εγκεφαλικό μοτοσυκλετιστικό συνειρμό που δύσκολα θα σπάσει όσα χρόνια και να περάσουν. Εχει γίνει συνώνυμο της ποιότητας, της παραδεκτής χρήσης, της προσγειμένης δύναμης, της σίγουρης μεταπώλησης, της εγγυημένης αγοράς. Λίγες μοτοσυκλέτες σήμερα μπορούν να καυχηθούν για το όνομά τους.
Και η CBF1000 είναι μία από αυτές…
Honda CB1000F 3  Ποιό μεταχειρισμένο CBF να διαλέξω?
Πρώτα απ’όλα υπάρχει η CBF1000 ABS του 2010. Είναι η μοτοσυκλέτα της δοκιμής μας, είναι φρέσκια αισθητικά, ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα που βρίσκεται στην δεύτερη γενιά της (με βάση την χρησιμοποίηση του συγκεκριμένου κινητήρα) και θα μείνει κοντά μας για αρκετά χρόνια ίδια αφού προσφέρει τέτοια χρηστικότητα που είναι κομμένη και ραμμένη για την εποχή που δυανύουμε. Είναι και η πιο ακριβή: 12.250 ευρώ έκανε το 2010, 1.800 ευρώ περισσότερα από την προκάτοχό της του 09 η οποία κόστιζε 10.470 για την ακρίβεια. Σήμερα την βρίσκεις και 10.700 ευρώ, πάντα του κουτιού ενώ μεταχειρισμένη βρήκαμε από 7.500. Μήπως σου κάνει όμως το 9άρι το ST (με το ολόσωμο fairing)? Σ’αυτή την περίπτωση είχαμε τότε αρχικό κόστος 10.905 ευρώ. Ο μπαξές διέθετε και μοντέλο 07-08 με 9.630 ευρώ (πάντα με ABS) μία τιμή που “δεν υπάρχει” που έλεγε και η διαφήμιση. Μόνο που δεν υπάρχει και στην πραγματικότητα τώρα αφού η αντιπροσωπεία ξεστόκαρε. Λογικό!
Διάλεξε και πάρε, amigo mio. Είναι προνόμιο να διαλέγεις στα σίγουρα. Γιατί CBF δηλώνει ακριβώς αυτό. Σιγουριά.
Επιστρέφοντάς την CBF1000 εκείνο το ζεστό απόγευμα στην βάση μου θυμήθηκα το επικό εκείνο τραγούδι από τις πρώτες ηχογραφήσεις του 85, τότε που οι Τρύπες δήλωναν:
“Ταξιδιάρα ψυχή,
και αν θέλω δίπλα σου είναι δύσκολο να μένω,
καιρός να δω την δικιά μου ζωή,
σ’αυτό το ταξίδι δεν θα σε περιμένω”.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Honda CBF1000F ABS   2010

KINHTHΡΑΣ: Τετράχρονος, υγρόψυκτος, τετρακύλινδρος σε σειρά, 2EEK και 4 βαλβίδες/κύλινδρο
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 998cc
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ Χ ΔΙΑΔΡΟΜΗ: 75Χ56,5mm
ΣΥΜΠΙΕΣΗ: 11,2:1, ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: 6 σχέσεις, τελική μετάδοση με άξονα
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: Ηλεκτρονικός ωεκασμός PGM-Fi
EΞΑΓΩΓΗ: Εξάτμιση 4 σε 1
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ: Υγρός, πολύδισκος, υδραυλικός
ΠΛΑΙΣΙΟ: Αλουμινίου τύπου ραχοκοκκαλιάς με τον κινητήρα ενεργό τμήμα του, Ολικό μήκος: 2.210mm, ύψος σέλας: 795mm, μεταξόνιο: 1.495mm, Κάστερ:  26 μοίρες, ίχνος: 110mm, ολικό ύψος: 1.1220mm, πλάτος: 780 mm
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 20 lt
ΒΑΡΟΣ: 245 κιλά (με όλα τα υγρά)
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: μπροστά συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι  41mm (διαδρομή 120mm)με προφόρτιση ελατηρίου,  πίσω αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ HMAS (χωρίς μοχλικό σύστημα) με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς
ΕΛΑΣΤΙΚΑ: Μπροστά: 120/70-ZR17”
Πίσω: 160/60-ZR17”
ΦΡΕΝΑ: Μπροστά 2 δίσκοι floating 296mm με
δαγκάνες 3 εμβόλων και πίσω
δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου
(με σύστημα συνδυασμού φρένων C-ABS).
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ: 106/9.000
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ: 9,8 kgm/6.500
ΟΡΓΑΝΑ/ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ: Ψηφιακή οθόνη με ενδείξεις στροφόμετρου και ταχύμετρου, 2 μερικοί χιλιομετρητές, ολικός χιλιομετρητής, οικονομόμετρο, δείκτης βενζίνης, λυχνίες μεγάλης σκάλας φώτων, νεκράς, ψεκασμού, φλας.

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!