MotoGP: Tι καινούργιο είδαμε από τις εταιρίες στις επίσημες δοκιμές;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μόλις τελείωσε το test στη Sepang, το πρώτο της νέας σαιζόν που προμηνύεται ιδιαίτερα συναρπαστική! Ας δούμε τι νέο έφεραν οι εταιρίες στο συνεχόμενο αγώνα για βελτίωση.

 Honda

Στην πρωταθλήτρια εταιρία για το 2018 είδαμε μία επανασχεδιασμένη εξάτμιση στην ουρά κι ένα καινούργιο φαίριγκ που διαθέτει διαφορετική εισαγωγή αέρα σε σχέση με πέρσι. Επιπρόσθετα όμως έφεραν και ένα καινούργιο μοτέρ ενώ εμφανίστηκε και το περίφημο salad box που είδαμε και στις Ducati τα τελευταία 2 χρόνια.

H νέα εισαγωγή αέρα είναι εμφανής όπως και το γνώριμο οδηγικό στυλ του Marc Marquez

Ducati

Την 3η μέρα η Ducati κατέλαβε τις …4 (!) πρώτες θέσεις στις δοκιμές δείχνοντας την δυναμική της. Τι νέο είχαν τόσες Ducati για να κάνουν τη διαφορά από τους υπόλοιπους; Πρώτα απ’όλα το fairing. Eπίσης, ο Andrea Dovizioso είχε ένα νέο πλαίσιο για να το συγκρίνει με το προηγούμενο. Ο Danillo Petrucci δοκίμασε δύο διαφορετικά ρεζερβουάρ με τους Jack Miller και τον Francesco Bagnaia να μένουν στη μοτοσυκλέτα του ’18 χωρίς αλλαγές. Επίσης εμφανίστηκε ένας …μυστηριώδης διακόπτης στις μοτοσυκλέτες και πολλοί ειδικοί (εντός κι εκτός εισαγωγικών) αναλυτές μίλησαν για σύστημα που βοηθάει στις εκκινήσεις με τρόπο παρόμοιο με το ΜΧ, να κρατάει «κλειδωμένη» δηλαδή την ανάρτηση. Αλλη εκδοχή μιλάει για μία μονάδα που ελέγχει το μοχλικό της πίσω ανάρτησης…

O Casey Stoner, test rider της Ducati ήταν ο γρηγορότερος αναβάτης τη πρώτη μέρα των δοκιμών στη Sepang!

Yamaha

Kαι οι δύο εργοστασιακοί αναβάτες της Monster Energy Yamaha MotoGP Valentino Rossi (την πρώτη μέρα των δοκιμών) και Maverick Viñales (την τελευταία) δοκίμασαν ένα νέο φαίριγκ. Βέβαια, οι μηχανικοί έφεραν ένα νέο κινητήρα που ήταν πολυαναμενόμενος από πέρσι και εκει δόθηκε η προσοχή. Χωρίς να εκφράσουν κάποιο ενθουσιασμό οι αναβάτες, η εταιρία είχε μόνο αυτόν για τις δοκιμές…  Είναι τόσο σίγουροι για το νέο μοτέρ; ‘H θα επαναηφθεί το περσινό σενάριο;

Ο Valentino Rossi στρίβοντας την Μ1 του 2019.

 

Suzuki

Κι εδώ έχουμε καινούργιο φαίριγκ! Το δοκίμασαν τόσο ο Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) όσο και ο νεοφερμένος Joan Mir. Πριν από τις 3 ημέρες των δοκιμών οι test riders Sylvain Guintoli  και Takuya Tsuda δοκίμασαν μία διπλή εξάτμιση.

O Alex Rins τη πρώτη μέρα των δοκιμών με την ομολογουμένως όμορφη Suzuki

KTM

Κινητήρες με διαφορετικά χαρακτηριστικά έφεραν οι Αυστριακοί στη Sepang αλλά δεν έμειναν εκεί. Εμφανίστηκαν carbon ψαλίδι και πιρούνι, καινούργιο φαίριγκ που περιελάμβανε και διαφορετική ουρά που φιλοξενούσε τη νέα εξάτμιση. Το νέο απόκτημα της ομάδας, ο Γάλλος Johann Zarco (Red Bull KTM Factory Racing) δοκίμασε επίσης και διαφορετικό backrest στη σέα του προσπαθώντας να προσαρμοστεί εργονομικά στη νέα του μοτοσυκλέτα.

O Pol Espargaro σε οριακή κλίση δοκιμάζοντας την ΚΤΜ του 2019.

Aprilia

Οι ειδικοί λένε ότι η νέα μοτοσυκλέτα που έφεραν οι Ιταλοί είναι πολύ πιο κοντά στη μοτοσυκλέτα του 2017 παρά σε κείνη του 2018. Επίσης δοκίμαζαν ένα νέο carbon ψαλίδι.

H Αprilia δήλωσε ευχαριστημένη από τις δοκιμές στην Sepang.

Οι επίσημες δοκιμές θα συνεχιστούν στο Qatar στις 23 Φεβρουαρίου.

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!