MotoGP, Losail, Qatar: Ο DesmoDovi με διαφορά 0,023″ από 4 μονομάχους!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

O πρώτος αγώνας της χρονιάς ήταν ενδεικτικός του φετινού ανταγωνισμού! Οι αναβάτες ήταν πακέτο γα το μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα και μόνο προς το τελευταίο τρίτο 7 αναβάτες αποσπάστηκαν λίγο και στους τελευταίους γύρους 5 από αυτούς έδωσαν τη μάχη για τις θέσεις του βάθρου!

Dovizioso, Rins και Marquez εναλλάσονταν για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα στην πρώτη τριάδα με τον αναβάτη της Suzuki να δείχνει νέα δυναμική καθώς οδήγησε τη κούρσα απαντώντας επανειλλημένα στις επιθέσεις των Honda και Ducati. Αντίθετα, η Yamaha έχασε το πλεονεκτημα που είχε στην εκκίνηση καθώς ο Vinales έμεινε πίσω μετά από ένα κλείσιμο του Marquez (από αυτά που συνηθίζει και είναι στο όριο των κανονισμών…) και δεν επανήλθε ποτέ στο group των πρωτοπόρων. Αντίθετα με τον Valentino Rossi που μετά τα καταστροφικά χρονομετρημενα (ξεκίνησε 14ος!) εμφανίστηκε δυνατός στον αγώνα ιδιαίτερα μετά το πρώτο μισό ανεβαίνοντας συνεχώς θέσεις και φτάνοντας μέχρι την 5η, τερματίζοντας μόλις 6 δέκατα πίσω από τον νικητή! Ο 40χρονος G.O.A.T. απέδειξε ξανά ότι ζει για τη μέρα του αγώνα…

Στην γύρο αναγνώρισης η Yamaha του Γάλλου rookie Quartararo έσβησε και οι κριτές χωρίς να του δώσουν καμμία ευκαιρία να τη ξαναβάλει μπροστά του υπεδειξαν να ξεκινήσει από την έξοδο των pits, χάνοντας την ευκαιρια για μία καλή εμφάνιση στον πρώτο του αγώνα στα motoGP αφού ξεκινούσε από την 5η θέση! Παρ’όλα, o 19xρονος αναβάτης έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και μάλιστα με διαφορά για να τερματίσει όμως οριακά εκτός βαθμών στην 16η θέση…

O Cul Crutchlow με τη δορυφορική Honda της LCR Castrol ήταν από την αρχή κοντά στους πρώτους και είχε τον ρυθμό να μείνει μαζί τους αλλά όχι να επιτεθεί για την πρωτιά. Πραγματικά, πολύ καλή η παρουσία στον πρώτο αγώνα για τον Βρετανό ιδιαίτερα μετά από ένα χειμώνα με τραυματισμό, επεμβάσεις και προβλήματα. Η συντηρητική του στάση του χάρισε την τρίτη θέση αφήνοντας πίσω του τον εργοστασιακό της Suzuki Alex Rins που έχασε ενέργεια και ελαστικό σε μάχες που τον οδήγησαν μάλιστα σε ένα λάθος που θα μπορούσε να του στοιχίσει παραπάνω αν δεν το συμμάζευε με άριστο τρόπο χάνοντας μόνο μία θέση και κλείνοντας τη πόρτα σε …καραδοκούντες, Παρ’όλα αυτά χρειάζεται δουλειά στη στρατηγική και στη δυναμική του σε σώμα με σώμα μάχες, όπως αυτή που είχε με τον Marquez. H Suzuki έδειχνε εκπληκτική στις στροφές ενώ υπολειπόταν ελάχιστα στη τελικη όπου σ’αυτόν τον αγώνα καλύτερη ήταν η Honda με 352 χλμ/ώρα (από τον #93).

Aκριβώς η ίδια μάχη, η ίδια διαφορά, οι ίδιοι πρωταγωνιστές με τον περσινό αγώνα!

Ο τελευταίος γύρος βρήκε Dovi, Marc, Cal, Alex και Vale να πηγαίνουν μαζί αλλά η μάχη έγινε μόνο για τη νίκη. Ο Marquez αρχικά επιτέθηκε στο σικαίην από την εσωτερική αλλά ο Dovi ψυχραιμότατα ξαναπήρε την πρωτοπορία αμέσως μετά. Στην προτελευταια στροφή της πίστας ο #93 έπαιξε το τελευταίο του χαρτί επναλαμβάνοντας την ίδια κίνηση αναγκάζοντας τον #4 να σηκώσει ξανά την Ducati του. Ο Marquez δίστασε να πλαγιάσει κι άλλο την Honda του νοιώθοντας το μπροστινό του να γλυστράει αφήνοντας τον Dovi να περάσει πάλι μπροστά και να βγει με ιδανικό τρόπο στην τελευταία στροφή με τον μπροστινό τροχό στον αέρα και την Honda να ακολουθεί. Ο Marquez κόλλησε πίσω του για να κάνει slip streaming. Αλλά όταν αποφάσισε να περάσει ήταν πλέον αργά. 0,023″ η τελική τους διαφορά και άλλη μία μάχη μεταξύ τους είχε νικητή τον Andrea Dovizioso που του έχει» πάρει τον αέρα», απ’ότι φαίνεται ;όταν φτάνουν στο «νήμα» μαζί… Ακριβώς μαλιστα το ίδιο είχε συμβεί και πέρσι στον ίδιο αγώνα! Με παρόμοια διαφορά (μήκος μίας μοτοσυκλέτας…) τερμάτισαν και φέτος και πάλι επικράτησε η ψυχραιμία του Ιταλού επί της επιθετικότητας του Ισπανού.

Δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα στο Losail

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1 25 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Mission Winnow Ducati Ducati 166.6 42’36.902
2 20 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 166.6 +0.023
3 16 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda CASTROL Honda 166.6 +0.320
4 13 42 Alex RINS SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 166.6 +0.457
5 11 46 Valentino ROSSI ITA Monster Energy Yamaha MotoGP Yamaha 166.6 +0.600
6 10 9 Danilo PETRUCCI ITA Mission Winnow Ducati Ducati 166.4 +2.320
7 9 12 Maverick VIÑALES SPA Monster Energy Yamaha MotoGP Yamaha 166.4 +2.481
8 8 36 Joan MIR SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 166.3 +5.088
9 7 30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU Honda 166.1 +7.406
10 6 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 166.0 +9.636
11 5 21 Franco MORBIDELLI ITA Petronas Yamaha SRT Yamaha 166.0 +9.647
12 4 44 Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 165.8 +12.774
13 3 99 Jorge LORENZO SPA Repsol Honda Team Honda 165.7 +14.307
14 2 29 Andrea IANNONE ITA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 165.7 +14.349
15 1 5 Johann ZARCO FRA Red Bull KTM Factory Racing KTM 165.6 +15.093
16 20 Fabio QUARTARARO FRA Petronas Yamaha SRT Yamaha 165.6 +15.905
17 88 Miguel OLIVEIRA POR Red Bull KTM Tech 3 KTM 165.5 +16.377
18 17 Karel ABRAHAM CZE Reale Avintia Racing Ducati 165.1 +22.972
19 53 Tito RABAT SPA Reale Avintia Racing Ducati 165.1 +23.039
20 55 Hafizh SYAHRIN MAL Red Bull KTM Tech 3 KTM 163.8 +43.242
Not Classified
38 Bradley SMITH GBR Aprilia Factory Racing Aprilia 164.0 2 Laps
43 Jack MILLER AUS Alma Pramac Racing Ducati 165.5 10 Laps
63 Francesco BAGNAIA ITA Alma Pramac Racing Ducati 152.5 13 Laps

ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ:

Η συναρπαστική σαιζόν ανοίγει και για το 2019 με τον αγώνα του Qatar, τον μοναδικό βραδυνό του προγράμματος. Πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη και η συνέντευξη Τύπου με τη παρουσία 7 αναβατών, των Marc Marquez (Repsol Honda Team), περσινού πρωταθλητή, του Andrea Dovizioso (Mission Winnow Ducati) που ήταν δεύτερος στο πρωτάθλημα, του Valentino Rossi (Monster Energy Yamaha MotoGP), του Jorge Lorenzo (Repsol Honda Team) του νέου μέλους της «dream team της Honda», του Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP), του Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) και του Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SIC) του rookie του φετινού roaster του motoGP

Ολοι οι αναβάτες έδειξαν ανυπόμονοι να αρχίσει η σαιζόν αλλά παράλληλα όλοι επεσημαναν το πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το φετινό πρωτάθλημα! Πρώτος μίλησε ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Marc Marquez που είπε ότι όλοι οι κατασκευαστές έκαναν ένα βήμα μπροστά φέτος, κατά τη διάρκεια του χειμώνα. «Από το 2017 έμαθα να βλέπω όλους τους αντιπάλους μου με τον ίδιο σεβασμό κι αυτό γιατί όπως έγινε με τον Dovizioso κανείς δεν περίμενε να διεκδικήσει τον τίτλο τότε κι όμως αυτόν έπρεπε να νικήσω… Τα test ήταν ενδιαφέροντα γιατί έδειξαν την πρόοδο όλων των ομάδων αλλά η σαιζόν έχει 19 αγώνες και θα πρέπει να συγκεντρωθούμε σε κάθε αγώνα στη δουλειά μας και να κανουμε αυτό που γνωρίζουμε. Στο τέλος θα δούμε τι πετύχαμε».

H νέα εισαγωγή αέρα είναι εμφανής όπως και το γνώριμο οδηγικό στυλ του Marc Marquez

 Ο «Γιατρός» συμφώνησε με τον #93 λέγοντας πως «7 ή 8 αναβάτες θα μάχονται σε κάθε αγώνα για το βάθρο». Και συνέχισε: «Eίναι δύσκολο να πω αν θα είμαι στο βάθρο εδώ στο Losail, παρ’όλο που εδώ τα τελευταία χρόνια είχα καλά αποτελέσματα. Εκτός από μία νίκη ήμουν στο βάθρο αρκετές φορές οπότε πρέπει να προσπαθήσω ξανά. Δεν ξέρω αν είμαστε δυνατότεροι από πέρσι αλλά θα πρέπει να κατανοήσουμε τις συνθήκες, την πρόσφυση, τον αέρα. Θα δούμε», συμπλήρωσε o Valentino Rossi. 

Ο Valentino Rossi στρίβοντας την Μ1 του 2019.

 Ο ομόσταυλός του Maverick Vinales παρατήρησε ότι «μειώνουμε την απόσταση από τους δυνατούς αντιπάλους μας σιγά-σιγά». 

Ο αναβάτης της Ducati Andrea Dovizioso είπε πως «όλοι θα είναι δυνατοί εδώ λόγω του test που προηγήθηκε»

Ο Μaverick Vinales έδειξε στις επίσημες δοκιμές τη νέα δυναμική της Yamaha Μ1

Ο Αlex Rins εγκωμίασε την πρόοδο της Suzuki κατά τη διαρκεια του χειμώνα μετα το καταπληκτικό φινάλε πέρσι. «Προσπάθησα να είμαι δυνατός. Βελτίωσα το περσινό set up στο φινάλε της σαιζόν αλλά βελτιωθήκαμε κι άλλο στη ζώνη του φρεναρίσματος, λίγο στην τελική ταχύτητα και αποδείχθηκε πόσο σκληρά δούλεψε η Suzuki τον χειμώνα.»

O Alex Rins τη πρώτη μέρα των δοκιμών με την ομολογουμένως όμορφη Suzuki

Με τον αγώνα να μεταδίδεται από την πλατφόρμα της ΟΤΕ ΤV και τη κατηγορία motoGP στις 18.30 της Κυριακής όλα είναι έτοιμα για την αυλαία του 2019 που προμηνύεται μία χρονιά ακόμη πιο ανταγωνιστική από τις προηγούμενες. Εμείς στο www.motoxtreme.gr θα είμαστε όλη τη χρονιά έτοιμοι για να σας ενημερώνουμε για οτιδήποτε αφορά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσυκλετών. Μείνετε συντονισμένοι!

O Pol Espargaro σε οριακή κλίση δοκιμάζοντας την ΚΤΜ του 2019.

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!