Moto Guzzi V85TT και Daytona T310: Δύο «διαφορετικές» adventure προτάσεις για το 2019!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η κατηγορία των μοτοσυκλετών adventure είναι αυτή που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους Ελληνες, αυτό αποδεικνύουν οι αριθμοί τα τελευταία χρόνια. Ταιριάζοντας απόλυτα στις οδικές συνθήκες και την μορφολογία του εδάφους μπορούν να κινηθούν με την ίδια ευκολία σε άσφαλτο και χώμα δίνοντας στους αναβάτες τους περισσότερες επιλογές. Αυτή την εποχή περιμένουμε την εμφάνιση δύο ξεχωριστών προτάσεων στις βιτρίνες.

Η μία είναι η Moto Guzzi V85TT και η άλλη η Daytona T310. Tεράστιες οι διαφορές σε φιλοσοφία κατασκευής, design και τελικά στόχευση του κοινού τους. Aς τις δούμε μία-μία ξεχωριστά

Moto Guzzi V85TT

Ο ενθουσιασμός κορυφώνεται για τη Moto Guzzi V85 TT:περισσότερα από 8.000 άτομα από ολόκληρη την Ευρώπη έχουν ήδη δηλώσει το ενδιαφέρον τους για μία πρώτη οδηγική εμπειρία. Μέσα σε λίγους μήνες, η ειδική ιστοσελίδαwww.discoverv85.motoguzzi.com, δέχθηκε χιλιάδες επισκέπτες, που ανυπομονούσαν να ανακαλύψουν πληροφορίες για τη νέα μοτοσυκλέτα.

Στην Ελλάδα τα test rides θα αρχίσουν τον Μάρτιο, με την άφιξη του νέου μοντέλου στα καταστήματα του δικτύου διανομής Moto Guzzi.Η V85 TT θα διατίθεται στην ενδεικτική τιμή των 11.800 €, η οποία περιλαμβάνει 4 χρόνια εγγύηση και οδική βοήθεια.

Στις 6 Φεβρουαρίου ξεκίνησε επίσημα η παραγωγή της Moto Guzzi V85 TT στο Mandello del Lario, σηματοδοτώντας την επιστροφή της Moto Guzzi στον κόσμο των τουριστικών enduro.

H Moto Guzzi V85 TT είναι μία από τις πολυαναμενόμενες μοτοσυκλέτες της αγοράς.Αυτό αντανακλάται απότο τεράστιο ενδιαφέρον κατά την επίσημη αποκάλυψη της τελικής έκδοσης του μοντέλου, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εκδήλωσης Moto Guzzi Open House τον Σεπτέμβριο, αλλά και από την επιτυχία στη διεθνή έκθεση Eicma 2018, όπου ήταν ένα από τα δίτροχα που συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη προσοχή του κοινού.

H Moto Guzzi V85 TT είναι το πρώτο κλασσικό τουριστικό enduro, προσφέροντας υψηλές επιδόσεις και πρωτοποριακή τεχνολογία, ενσωματωμένα σε ένα ύφος που αντικατοπτρίζει τις αξίες και τη σχεδόν εκατονταετή παράδοση της Moto Guzzi. Έχει αναπτυχθεί γύρω από μια νέα τεχνική πλατφόρμα και τροφοδοτείται από έναν καινοτόμο κινητήρα 80 HP, 80 Nm, εγκάρσια τοποθετημένο 90° V-twin, πιστό στην παράδοση της Moto Guzzi, με μοναδικό κατασκευαστικό μοντέλο και αίσθηση οδήγησης. Η νέα μοτοσυκλέτα προσφέρει βασικό εξοπλισμό υψηλών προδιαγραφών, που ικανοποιεί τον αναβάτη κατά τις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά και στις τουριστικές – ακόμα και εκτός δρόμου – διαδρομές. Περιλαμβάνει σύστημα διαχείρισης γκαζιού Ride-By-Wire πολλαπλής χαρτογράφησης, ABS και έλεγχο πρόσφυσης. Η εφαρμογή Moto Guzzi MIA επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέει το smartphone του με τη μοτοσυκλέταεπεκτείνοντας σημαντικά τις λειτουργίες των οργάνων. Παράλληλα διατίθεται μία μεγάλη γκάμα ειδικών αξεσουάρ.

2019 Moto Guzzi V85TT

Daytona T310

Το νέο αστέρι στην κατηγορία των Street Adventure μοτοσυκλετών ονομάζεται Τ310. Πρόκειται για την ίσως πιο εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα της κατηγορίας με επιβλητική σχεδίαση και υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά.
Η Τ310 έρχεται να συμπληρώσει την σειρά συνεργασίας της DAYTONA με την ZONTES στην εξέλιξη των μοντέλων της R250, R310, X310.
Οι μοτοσυκλέτες στην έγκρισή τους φέρουν το Brand Daytona, που προσδίδει τη σιγουριά μιας αξιόπιστης και τεχνολογικής υποστήριξης, τόσο στον σχεδιασμό όσο και στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Η DAYTONA μπαίνει φιλόδοξα στον ανταγωνισμό της κατηγορίας με όπλο την ποιότητα, την τεχνολογία αλλά και την ανταγωνιστική τιμή.
Η διάθεσή τους από την ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ ΑΕ εξασφαλίζει την άριστη εξυπηρέτηση, αλλά και την ποιοτική υποστήριξη μετά την αγορά.
Προσαρμοσμένη τέλεια στις συνθήκες των ελληνικών δρόμων, η Τ310, μπορεί να κινείται στην πόλη, στο ταξίδι, αλλά και στο χώμα. Διαθέτει εμφάνιση, επιδόσεις, πλούσιο εξοπλισμό, κι όλα αυτά στη χαμηλή, προσιτή για το ευρύ κοινό, τιμή των 3.995 ευρώ.
Η αναγέννηση μιας κατηγορίας μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών πολλαπλών χρήσεων, που είναι ταυτόχρονα οικονομικές, φιλικές στον χρήστη, ευέλικτες και δεν δυσκολεύονται να κινηθούν και στο χώμα, αποτελεί σημαντική είδηση για την ελληνική αγορά, η οποία ανέκαθεν προτιμούσε τέτοιες συναρπαστικές μοτοσυκλέτες.
Η Daytona, λοιπόν, επαναφέρει αυτή την τόσο δημοφιλή κατηγορία στο προσκήνιο, προσφέροντας την T310, ένα μοντέλο με εντυπωσιακή εμφάνιση, για Crossover χρήση. Το προσεγμένο design της μοτοσυκλέτας ξεκινάει με δυο φτερά, ένα χαμηλό πάνω από τον μπροστινό τροχό και ένα μικρότερο, κάτω από τον ιδιαίτερου σχήματος προβολέα LED.
Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα προστατεύει τον αναβάτη από τον αέρα, ενώ πίσω της υπάρχει η μεγάλη ψηφιακή οθόνη-πολυόργανο και το ψηλό τιμόνι με προστατευτικές χούφτες, με αντίβαρα στα άκρα του και ρυθμιζόμενες μανέτες. Πίσω από το τιμόνι, βρίσκεται ένα χρηστικό ντουλαπάκι που ανοίγει με push button για ψιλά ή το “κλειδί”-πομπό. Στο εσωτερικό της μάσκας υπάρχει μία κρυφή θύρα φόρτισης USB.

Daytona T310: Τρεις οι χρωματισμοί που θα διατεθούν. Μαύρο, πορτοκαλί, μπλε.

Η ζελατίνα της Τ 310 είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος, από έναν διακόπτη στο τιμόνι. Το ντεπόζιτο χωράει 15,5 λίτρα με τάπα που ανοίγει ηλεκτρικά, ενώ λίγο πιο κάτω υπάρχουν κάγκελα προστασίας των πλαϊνών καπακιών του ψυγείου και του κινητήρα, αλλά και του μπροστινού τμήματος της μοτοσυκλέτας. Η ουρά είναι λεπτή και δυναμική, όπως και όλο το design της Τ 310, με το μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ να είναι κεντρικά τοποθετημένο πάνω στο ενισχυμένο, ειδικής χύτευσης, αλουμινένιο ψαλίδι.
Το πλαίσιο είναι σωληνωτό με μονή ραχοκοκκαλιά και το πιρούνι είναι ανάποδο, διαδρομής 110 mm, με καλάμια διαμέτρου 37 χιλιοστών. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 17 ιντσών.
Δισκόφρενα συναντάμε και στους δυο τροχούς που συνεργάζονται με σύστημα ABS 9.1Μ της
Bosch, ενώ για περιπτώσεις οδήγησης κάτω από ειδικές συνθήκες υπάρχει δυνατότητα
απενεργοποίησής του. Ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο 260 mm και δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ ο πίσω έχει διάμετρο 200 mm και δαγκάνα ενός εμβόλου.
Ο κινητήρας της Daytona Τ 310 είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, διαθέτει τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους, αποδίδει 35,4 ίππους στις 9.500 rpm και 3 kgm ροπής στις 7.500 rpm. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η κατανάλωση (σύμφωνα με την πιστοποιημένη μέτρηση Euro4) φτάνει τα 3,6 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα.
Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τρόπους λειτουργίας του κινητήρα μέσα από δύο
χαρτογραφήσεις: είτε την οικονομική (eco), είτε την πιο “δυναμική” Sport.
Η εκκίνηση του Daytona T 310 γίνεται χωρίς κλειδί, ενώ και το τιμόνι κλειδώνει αυτόματα,
ηλεκτρομαγνητικά, από το τηλεκοντρόλ-διακόπτη που φέρει ο ιδιοκτήτης.
Φωτιζόμενοι είναι οι διακόπτες στα άκρα του ψηλού τιμονιού.
Τα φωτιστικά σώματα είναι στο σύνολό τους LED. Συγκεκριμένα, τα φώτα πορείας να
αποτελούνται από 4 κυκλικούς προβολείς LED συνολικής απόδοσης 30W και μαζί με τα DRL φώτα και τα ενσωματωμένα στη μάσκα LED φλας, διαγράφουν ένα ιδιαίτερο μακρόστενο σχήμα. Μεγάλο είναι το ορθογώνιο ψηφιακό όργανο και οι καθρέφτες, με αλουμινένια ενισχυμένα μπράτσα να αναδιπλώνονται όποτε χρειάζεται.


Στον εξοπλισμό συναντάμε μεγάλη σχάρα αποσκευών, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει
μπαγκαζιέρα και πλαϊνές βαλίτσες, αυξάνοντας την πρακτικότητα της μοτοσυκλέτας στο ταξίδι. Υπάρχει πρίζα φόρτισης μικροσυσκευών στην αριστερή, εσωτερική πλευρά του φέρινγκ. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες, εντυπωσιακής σχεδίασης, διαμέτρου 17 ιντσών και φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70 μπροστά και 160/60 πίσω.
Το ύψος σέλας της Daytona Τ 310 φτάνει τα 795 mm, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.400 mm και το βάρος δεν ξεπερνάει τα 159 κιλά γεμάτη.
Περισσότερες πληροφορίες www.daytonamotors.gr

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!