Classic & custom bikes στο Scooter Moto festival 2014

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αξιολογότατες παρουσίες κλασσικών μοτοσυκλετών είδαμε στο Scooter Moto Festival. Η κεντρική υψικάμινος ήταν περικυκλωμένη από κλασσικές ομορφιές καλύπτοντας περίπου 100 χρόνια από την ιστορία της μοτοσυκλέτας.

 

 «Αυτοκτατορική» η Vincent Rapide C του 1950. Παντορινή ομορφιά και 1000 βρεταννικά cc

 BSA Rocket III του 1972.  Μπορείτε να την λέτε και Triumph Trident αφού είναι η τελευταία μοτοσυκλέτα που έβγαλε η αγγλική εταιρία στο παλιό της εργοστάσιο, στο Meriden. Mία από τις 27.480 τρικύλινδρες με στόχο την αμερικανική αγορά. Κράτησε 7 χρόνια η παραγωγή της.

 BSA A50 του 1962: 28,5 hp και 175 κιλά για την δικύλινδρη σε σειρά βρετανίδα που πόζαρε φιλάρεσκα στο Γκάζι

 Honda CB750 (1973) και η δίχρονη τρικύλινδρη 750cc συνομίλική της Kawasaki H2. Ιστορία μου, αμαρτία μου…

 Κάποτε αυτή ήταν το «Beast»: Kawasaki Z1300. Αρχή δεκαετίας ’80…

Moto Guzzi Ercole του 1950. Τρίκυκλο 498cc για μεταφορές με στυλ. Ταχύτητες στο χέρι και ξύλινη καρότσα. Μόνο η Σοφία Λώρεν λείπει από το κάδρο…

Kreidler Florett K54 (1961): Τόσο οικεία στους Ελληνες του 60 και 70 που την ελληνοποίησαν. Η Φλορέτα της καρδιάς μας!

 

 Scootαmota του 1917. Ο πρόδρομος των scooter διέθετε 200 ολόκληρα κυβικά…

 

 Κάποτε αντιμέτωπες στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, σήμερα δίπλα-δίπλα: Zundapp KS600 (1939) και δεξιά η Harley Davidson WLC750 του 1943

 Αλλο ένα «πολεμικό», μικρότερο και μεταγενέστερο: το ψυχροπολεμικό Κ125BW από την Ανατολική Γερμανία του 1978…

Δύο θρύλοι: Ducati 900SS του 1981 και BMW 90/S του 1985. Αμφότερες, όπως τις έβγαλε το εργοστάσιο!

 Honda CBX που ακόμη και σήμερα κάνει τις καρδιές να ριγούν σε όποια μορφή και να είναι

 Πόσο …streetfighter αντέχεις?

 Kawasaki Z1. Κανείς δεν τολμάει να αλλάξει τον κλασσσικό «κοκκοβιό» της! Οτιδήποτε άλλο, ευχαρίστως….

 Οσες αλλαγές χρειαζόταν να γίνουν για να συνεχίσει την καρριέρα της σήμερα και πάντα!

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!