2019 Yamaha νέα μοντέλα από την EICMA

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η Yamaha έκανε (όπως και η Ducati) ξεχωριστή παρουσίαση για τον Τύπο πριν ανοίξουν οι πύλες της EICMA, κάτι που δεν συνέβη φέτος με τη Honda.  H Yamaha είχε το πολυαναμενόμενο νέο Tenere 700 να δείξει μαζί με τα XSR700 X Tribute, R125 και R3, τις εκδόσεις Niken GT και YZF-R1M GYTR αλλά και τα scooter concept 3CT και Xmax 300 Iron.

Tenere 700

Eπιτέλους η νέα Tenere 700 είναι γεγονός! Η Yamaha επένδυσε πραγματικά στο μοντέλο αυτό γνωρίζοντας πόσο σημαντικό είναι για αρκετούς αναβάτες. Η στροφή στη διάρκεια του σχεδιασμού της από μία «ακόμη» adventure bike σε μία μοτοσυκλέτα με πραγματικές ικανότητες για κίνηση σε χωματόδρομους καθώς κι ένα promotion που κράτησε καιρό και «έκοψε χιλιόμετρα» σε 5 ηπείρους έδωσε το αποτέλεσμα που βλέπετε. Η ροπή του γνωστού -από το ΜΤ-07- δικύλινδρου εν σειρά CP-2 των 689cc (διάμετροςΧδιαδρομή: 80X68,6mm) αποδίδεται στις 6500 στροφές. Οι αναρτήσεις έχουν 210mm διαδρομή στο ανάποδο ρυθμιζόμενο πιρούνι (διαμέτρου 43mm) και 200mm στο ψαλίδι (υπάρχει τηλεπροφόρτιση στο αμορτισέρ) ενώ οι τροχοί είναι 21″ και 18″ πίσω, ακριβώς η διάσταση που επιτρέπει πολλές επιλογές και σε χωμάτινα ελαστικά (θα έρχεται με Pirelli Scorpion Rally STR). Tα δισκόφρενα είναι διαμέτρου 282/245mm μπροστά/πίσω (οι δαγκάνες της Brembo) και το ABS απενεργοποιείται στο πίσω φρένο για το χώμα ενώ το μεταξόνιο είναι αρκετά μακρύ στα 1590mm προσπαθώντας να ενώσει την οδήγηση σε διαφορετικά εδάφη με τη σταθερότητα. . Το ύψος της σέλας δεν ήταν ποτέ μικρό στα Tenere αλλά στα 880mm είναι λογικό ώστε να υπάρχει αρκετή απόσταση από το έδαφος (240mm) για τις χωμάτινες ανησυχίες των μελλοντικών ιδιοκτητών της. Οι ανά ζευγάρια τοποθετημένοι 4 led προβολείς δίνουν ένα ξεχωριστό look σε μία διάταξη σε όλη την περιοχή του φαίριγκ, οργάνων κλπ. που δείχνει έτοιμη για …rally καταστάσεις! To 16λιτρο τεπόζιτο σε συνδυασμό με τη γνωστή από τα ΜΤ/ΧSR οικονομία του υπόσχεται μεγάλη αυτονομία σε περίπτωση που χαθείτε στο ηλιοβασίλεμα προσπερνώντας τη ταμπέλα «next gas station 300+km»… Mία νέα, ελπίζουμε το ίδιο ένδοξη, εποχή για την Tenere αρχίζει μετά εκείνο το μακρινό 1983 όταν η πρώτη 600 με το όνομα από τη γνωστή αφρικανική έρημο είδε το πρώτο φως! Αφιξη στην Ελλάδα σε 3 χρωματισμούς (Ceramic Ice, Competition White και Power Black) το νωρίτερο, τον Μάϊο.

2019 Yamaha Tenere 700

Νiken GT

Η ξεχωριστή Niken δεν πρόλαβε να χαρεί τα διθυραμβικά σχόλια των περίπου 5000 αναβατών που την δοκίμασαν  το καλοκαίρι σε όλη την Ευρώπη και απέκτησε έκδοση GΤ. Αυτό στην απλή, μοτοσυκλετιστική γλώσσα μεταφράζεται σε αυξημένες ταξιδιωτικές δυνατότητες που της χαρίζουν οι δύο βαλίτσες (25lt η κάθε μία), η ψηλή ζελατίνα (δεν λέμε ψηλότερη γιατί εκείνη που είχε η Niken που οδηγήσαμε προστάτευε μόνο τα όργανα), κεντρικό σταντ και μεγαλύτερες χειρολαβές για τον συνεπιβάτη που είναι ενσωματωμένες στη σχάρα για το έξτρα  top case. Επίσης η σέλα είναι διαφορετική με στόχο προφανώς την άνεση ενώ υπάρχει μία ακόμη παροχή 12V. Aναμένεται τον Ιανουάριο.

2019 Yamaha Niken GT

XSR 700 X Tribute

Αφιερωμένο εξαιρετικά στο θρυλικό ΧΤ500 του 1976 είναι αυτή η έκδοση του XSR γι’αυτό και χρησιμοποιεί επίπεδη σέλα, παρόμοιους χρωματισμούς, σίτα στο ψυγείο, ελαστικά διπλής χρήσης (Michelin MT60RS), πλαστικές φυσούνες στο πιρούνι ενώ η έξτρα Akrapovic βγαίνει ψηλά εντείνοντας την ρετρό χωμάτινη εικόνα της Χ Tribute

2019 Yamaha XSR700 X Tribute

3CT consept

Μία γεύση για τo ποιά θα είναι η συνέχεια των τρίροδων scooter Tricity 125/155 μας δίνει η 3CT. Led παντού, ακόμη και στη σέλα (!) για καλύτερη πλευρική αναγνώριση και ασφάλεια, μία πολύ καλή ιδέα! Χρησιμοποιεί τον κινητήρα του ΧΜΑΧ300

Yamaha 3CT consept

R125

Mεταβλητός χρονισμός βαλβίδων σε 125άρι! Γιατί όχι; H R125 σαν κάθε σπορ μοτοσυκλέτα διαθέτει τεχνολογία από μεγαλύτερες κατηγορίες (πλαίσιο δύο δοκών, up side down πιρούνι) καθώς κι ένα άκρως επιθετικό φαίριγκ, όπως βλέπετε.

2019 Yamaha R125

R3

H κατηγορία έχει πάρει φωτιά καθώς δημιουργείται αντίστοιχη αγωνιστική κατηγορία και παγκόσμιο πρωτάθλημα με ανταγωνιστές τους Kawasaki  Ninja 400, ΚΤΜ 390 και Honda CBR 500 R, προς το παρόν καθώς όλο και περισσότεροι κατασκευαστές μπαίνουν στα εμπορικά μικρομεσαία. Για αυτούς τους αγώνες αλλωστε παρουσιάστηκε και η αντίστοιχη έκδοση GYTR με αναρτήσεις Ohlins και αγωνιστικό κιτ που το …απογειώνει!

2019 Yamaha R3

ΥΖF-R1M GYTR

H R1 έκλεισε τα 20 της χρόνια και η Yamaha το γιορτάζει μαζί με την κατάκτηση για 4η συνεχόμενη φορά του 8ωρου αγώνα αντοχής της Suzuka με αυτή την μοτοσυκλέτα που θα παραχθεί σε 20 μόλις αντίτυπα, προφανώς για αγωνιστική χρήση. Carbon fairing, αγωνιστική (κοντή) γκαζιέρα και ECU κατευθείαν από την WSBK ομάδα της…

2019 Yamaha YZF-R1M GYTR

ΧΜΑΧ300 Ιron

Aισθητικές οι αλλαγές για την έκδοση Iron. Alcantara σέλα και ιδιαίτεροι χρωματισμοί με στόχο μία εμφάνιση που να ξεχωρίζει.

2019 Yamaha XMAX300 Iron

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!