2019 νέα μοντέλα BMW από την EICMA

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Kάποια μοντέλα είχαν ήδη παρουσιαστεί πριν το Μιλάνο (R1250GS/R1250RT), άλλα είχαν «διαρρεύσει» πληροφορίες (S1000RR) κι άλλα γνωρίζαμε από πριν λίγο-πολύ τα χαρακτηριστικά τους (C400GT / F850GS Adventure) ενώ -όπως ήταν φυσικό- ο νέος boxer κινητήρας των 1254cc «φορέθηκε» και στα R1250R/R1250RS.  Πάμε να γνωρίσουμε τα νέα BMW του 2019;

ΒMW R1250GS

Exoυμε κάνει ήδη μία πρώτη παρουσίαση εδώ και περιμένουμε σε λίγες εβδομάδες να την οδηγήσουμε. Γιατί όπως και να το κάνουμε όταν η παγκόσμια best seller αλλάζει μετά από 14 χρόνια, είναι μοτοσυκλετιστικό γεγονός! Aύξηση κυβισμού στα 1254 cc (από 1.170), με εφαρμογή της τεχνολογίας ShiftCam(μεταβλητός χρονισμός και βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής, οι βαλβίδες μπορούν να μη δουλεύουν ταυτόχρονα ελέγχοντας καλύτερα το μίγμα) για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτες της εταιρίας είναι τα μεγάλα νέα από τον κινητήρα. Αποτέλεσμα όχι μόνο νέα επίπεδα δύναμης 134hp/7750 από 125hp στο 1200) και ροπής (14,5 κιλά/6250 από 12,7/6500 στο προηγούμενο μοντέλο) αλλά προσφέρει πλέον ομαλότερη απόκριση και πιο ραφιναρισμένη λειτουργία, ειδικά στις χαμηλές στροφές. Και τα καλά νέα συνεχίζουν. Καλύτερη κατανάλωση, χαμηλότεροι ρύποι και -όπως η ίδια η BMW διατείνεται- καλύτερης ποιότητας ήχο! Aλλαγές στην εμφάνιση και full led προβολείς συμπληρώνουν την διαχρονική, πετυχημένη συνταγή.

2019 BMW R1250GS

ΒMW S1000RR

Exoυμε κάνει ήδη μία πρώτη παρο

ΒMW R1250R

Eυεργετική η αλλαγή στο R1250R καθώς εδώ ο κινητήρας αποδίδει 136hp ενώ υπάρχουν δύο riding modes. Στα ηλεκτρονικά βοηθήματ συναντάμε το ASC (traction control αλά BMW),το hill start control που βοηθά στις εκκινήσεις σε ανηφόρες ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθενται και τα «Riding Modes Pro» (Dynamic και Dynamic Pro) που εμπεριέχει και το DTC (Dynamic Traction Control) το οποίο «βάζει τα πράγματα στη θέση τους» στις επιταχύνσεις στις εξόδους των στροφών. Οσο για το DBC (Dynamic Brake Control) αυξάνει τα επίπεδα ασφαλείας κατά την επιβράδυνση αφού συνεργαζόμενη με την ECU μειώνεται η δύναμη του κινητήρα κατά το φρενάρισμα σταθεροποιώντας τη μοτοσυκλέτα. Η νέα TFT οθόνη των 6,5″ (που γνωρίσαμε εδώ) συνεργάζεται με το σύστημα connectivity ενώ τα φώτα led είναι στον std εξοπλισμό, όχι όμως και τα (led φώτα ημέρας). Θα παρατηρήσετε επίσης μερικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες που άλλαξαν.

 

ΒMW R1250RS

Τα ίδια που μόλις διαβάσατε για την R1250R ισχύουν και για την RS που επιπλέον δείχνει αρκετά διαφορετική σε σχέση με την προκάτοχό της αφού το πάνω μέρος του φαίριγκ (που φαίνεται) και η βάση των οργάνων (που δεν φαίνεται) έχουν επανασχεδιαστεί.

ΒMW R1250RT

Ιδιες αλλαγές με την υπόλοιπη σειρά R.

ΒMWF850GS Adventure

H γκάμα των μεσαίων GS συμπληρώνεται με αυτή την έκδοση που όπως είθισται είναι εξοπλισμένη για ταξίδια και …περιπετειώδη χρήση. 23 λίτρα το ρεζερβουάρ (από 16 του std) που πλέον μετακόμισε από τη παλιά του θέση (κάτω από τη σέλα) όπως είδαμε στο test της ομογάλακτης F750GS εδώ  Το πιρούνι έχει αποκτήσει μεγαλύτερη διαδρομή (στα 230mm) για να ανταπεξέλθει και στο διαφορετικά κατανεμημένο και πλέον πιο μπροστόβαρο ρεζερβουάρ ενώ με τη ελάχιστη μείωση της διαδρομής πίσω μεγάλωσε το μεταξόνιο (στα 1578mm πλέον) και αντίστοιχες τιμές σε κάστερ και ίχνος.

Η απόδοση του κινητήρα των 95hp/8250 παραμένει όπως και η ροπή των 9,4kgm/6250. To βάρος όμως έχει αυξηθεί στα 244 κιλά (γεμάτη). Oι προστασίες ρεζερβουάρ και κινητήρα είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα των ειδικών αυτών εκδόσεων και δεν θα μπορούσαν να λείπουν όπως και οι σχάρες για τις αποσκευές που είναι πλέον κατασκευασμένες για βαρύτερο φορτίο. Το τιμόνι είναι λίγο ψηλότερα, η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 2 θέσεις όπως και τα πεντάλ του φρένου και του λεβιέ ταχυτήτων! Φαρδύτερα είναι τα μαρσπιέ (έτοιμα να δεχτούν μπότες για χωμάτινη χρήση) ενώ το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 875 χιλιοστά. Τα std riding modes είναι Road και Rain ενώ διαθέτει ABS και traction control ενώ φυσικά μπορεί να αναβαθμιστεί με όλο το πακέτο που γνωρίσαμε εδώ

 

ΒMW C400GT

Η BMW παρουσίασε τη νέα έκδοση του C400X, που ενώ διαθέτει ταξιδιωτικές ικανότητες δεν ξεφεύγει σε διαστάσεις κάνοντάς το χρηστικό και εντός πόλης. Αναδιπλούμενα μαρσπιέ, άλλος σχεδιασμός στο μπροστινό μέρος με διαφορετική ζελατίνα για καλύτερη αεροδυναμική προστασία ενώ τα φώτα είναι led, μία πρακτική που πλέον μαζικά εφαρμόζουν όλοι οι κατασκευαστέςΗ γνωστή οθόνη TFT οθόνη 6,5 ιντσών διατίθεται στο έξτρα εξοπλισμό, καθώς std συναντάμε υβριδικά όργανα με το αναλογικό στροφόμετρο και την LCD οθόνη. Η ιπποδύναμη του μονοκύλινδρο υδρόψυκτου κινητήρα των 350 κυβικών παραμένει στους 34 ίππους/7.500 στροφές, ενώ η ροπή είναι στα 3,5kgm/6.000 στροφές. H έκδοση GT θα είναι βαρύτερη κατά 8 κιλά, σύμφωνα με την εταιρία ενώ θα είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματισμούς.

 

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!