2019 νέα μοντέλα DUCATI από την EICMA

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η Ducati παρουσίασε τα αναβαθμισμένα Muktistrada 950/S, την κορυφαία της Panigale σε έκδοση V4R και τα Hypermotard 950 και Diavel 1260

Πάτα πάνω στην εταιρία που σε ενδιαφέρει για να δεις τα νέα μοντέλα της για το 2019

Honda 2019  /  Yamaha 2019 /  BMW 2019   /   KTM 2019   /   Triumph 2019 /  Aprilia 2019    /   Benelli 2019    /   Ducati 2019    /   Kawasaki 2019   /   Suzuki 2019  /  Royal Enfield 2019  /  SYM 2019   /  Vespa 2019  /   Fantic Motor 2019  /   Zero 2019   /   Can Am2019

Για τα 12 πιο ενδιαφέροντα νέα ηλεκτρικά μοντέλα του 2019 πατήστε εδώ

DUCATI Multistrada 950/S

H μικρότερη (από τις δύο) Multistrada είχε καλή αποδοχή από την αγορά προτείνοντας μία αρκετά καλύτερη τιμή αγοράς από το 1290 αλλά και ένα αρκετά φτωχότερο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Για το 2019 η Ducati έδωσε τις λύσεις αρχίζοντας από τη επιλογή δύο μοντέλων με διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού και την επιλογή χυτών ή ακτινωτών ζαντών. Η βασική έκδοση περιλαμβάνει επιπλέον από την περσινή cornering ABS, Hill Assist και αυτόματη απενεργοποίηση των φλας.

2019 Ducati Multistrada 950

Η έκδοση S περιλαβάνει επιπλέον ημιενεργητικές αναρτήσεις, TFT οθόνη 5″, quick shifter τόσο για τα ανεβάσματα όσο και για τα κατεβάσματα των ταχυτήτων, cruise control, φωτιζόμενοι διακόπτες και ενεργητικά full led cornering lights και γενικά ότι θα συναντούσες στην αντίστοιχη 1290! Οσο για τον μηχανικά υποβοηθούμενο συμπλέκτη που προβλημάτισε αντικαταστάθηκε από ένα νέο, υδραυλικό.

DUCATI Panigale V4R

Eδώ καλοσωρίζουμε τη δυνατότερη ατμοσφαιρική μοτοσυκλέτα παραγωγής, την Panigale V4R που βγάζει νόμιμα πινακίδα και άδεια κυκλοφορίας για το δρόμο. Προφανώς οι 221hp (234 με την αγωνιστική εξάτμιση!) προορίζονται και για αγωνιστική χρήση καθώς η μοτοσυκλέτα θα αγωνίζεται το 2019 στο WSBK κι έπρεπε να ομολογκαριστεί.

2019 Panigale V4R. Ετοιμγ φια τις πίστες!

Με μία θέση οδήγησης που διαφέρει πολύ από τις V2 και με κύριο χαρακτηριστικό την σταθερότητα διαθέτει και τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τις μπιέλες τιτανίου και τον κόφτη στις …16.500 (!) στροφές και γενικά φέρνει μαζί της την τεχνογνωσία των motoGP έτσι όπως εξελίχθηκε τα τελευταία δύο χρόνια που κράτησε η μελέτη της V4R! 1.103cc έχει η V4R αλλά ετοιμάζεται και μία πιο «πολιτικά ορθή» της έκδοση στα 998cc (θα παρουσιαστεί στο τέλος του 2019) με πιο γήινα υλικά και τιμή. Κι επειδή στην V4R αξίζει μία λεπτομερέστατη τεχνική ανάλυση επιφυλλασόμαστε για κάτι τέτοιο στο άμεσο μέλλον…

DUCATI Hypermotard 950

Υγρόψυκτα πλέον τα Hypermotard των 937cc και …ακόμη πιο όμορφα από τα 1100! Με πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι (Marzocchi 45mm), υδραυλικό συμπλέκτη (ο μηχανικός εγκαταλείφθηκε και σ’αυτό το μοντέλο), αυξημένη συμπίεση, ελαφρύτερο χυτό πλαίσιο-χωροδικτύωμα και αφαιρούμενο υποπλαίσιο. Στην έκδοση SP συναντάμε αναρτήσεις της Ohlins, πιο επίπεδη σέλα, TFT οθόνη 5″ και αρκετά άλλα ηλεκτρονικά βοηθήματα που φέρνει η κεντρική μονάδα IMY D6 που φοράνε και τα superbike της Ducati.

2019 Ducati Hypermotard 950 S

DUCATI Diavel 1260/S

O κινητήρας του Multistrada με τα 1262cc και τον συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό βαλβίδων (DVT) τοποθετήθηκε και στο Diavel, εδώ, αποδίδει 159hp. Aναβάθμιση δέχτηκε όμως το Diavel και στην εμφάνιση, στα ηλεκτρονικά (cornering ABS) και σε ότι αφορά την πλούσια έκδοση (S) αναρτήσεις από την Ohlins, σύνδεση πολυμέσων και quick shifter για ανεβοκατεβάσματα των ταχυτήτων.

2019-Ducati-Diavel-1260-S

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!