2019 νέα μοντέλα ΚΤΜ από την EICMA

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η ΚΤΜ παρουσίασε το πολυαναμενόμενο 790 Adventure στην EICMA του Μιλάνο καθώς και τα 690 enduro R/690 SMC R, δύο μονοκύλινδρες που θα συνεχίζουν την πετυχημένη εμπορική πορεία των προκατόχων τους

Πάτα πάνω στην εταιρία που σε ενδιαφέρει για να δεις τα νέα μοντέλα της για το 2019

Honda 2019  /  Yamaha 2019 /  BMW 2019   /   KTM 2019   /   Triumph 2019 /  Aprilia 2019    /   Benelli 2019    /   Ducati 2019    /   Kawasaki 2019   /   Suzuki 2019  /  Royal Enfield 2019  /  SYM 2019   /  Vespa 2019  /   Fantic Motor 2019  /   Zero 2019   /   Can Am2019

Για τα 12 πιο ενδιαφέροντα νέα ηλεκτρικά μοντέλα του 2019 πατήστε εδώ

ΚΤΜ 790 Adventure / R

Από τη δοκιμή της 790 Duke την Ανοιξη (μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ) γνωρίζαμε για την παρουσίαση αυτού του πολυαναμενόμενου μοντέλου. Και να που ήρθε η ώρα στο Μιλάνο αν και είχαν ήδη «διαρρεύσει» διάφορες «κατασκοπευτικές» φωτό τους τελευταίους μήνες εντείνοντας την αναμονή. Ο δικύλινδρος, παράλληλος κινητήρας των 799cc αποδίδει εδώ 95ΗΡ/8.000 και 9kgm/6.600 ροπής με αλλαγές δηλαδή σε σχέση με του Duke καθώς η χρήση που θα κληθεί να αποδώσει είναι μικτή. Yπάρχουν 3 riding modes (street, off road, rain) ενώ έξτρα υπάρχει και η επιλογή Rally mode!

Θα διατίθεται και η έκδοση Adventure R, προσανατολισμένη ακόμη περισσότερο στο χώμα προορισμένο ακόμη και για αγωνιστικό rally bike! 20 λίτρων ρεζερβουάρ καυσίμου υπόσχονται μεγάλη αυτονομία (450 χλμ). Ο μονόδρομος συμπλέκτης είναι με ντίζα, η σέλα στα 830mm (μόνο!) ενώ υπάρχει και επιλογή σέλας 2 εκατοστά ψηλότερη (στην έκδοση R είναι 880mm). Oπως συνηθίζει η ΚΤΜ το πλαίσιο αποτελείται από ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα που συντελεί στο λογικό βάρος των 189 κιλών άδεια (203 γεμάτη).

Υπάρχουν γεωμετρικές διαφοροποιήσεις στις δύο εκδόσεις καθώς το R είναι πιο κοντό σε μεταξόνιο και πιο ψηλό από το έδαφος αλλά και πιο γρήγορο στην μπροστινή γεωμετρία του. Τον τομέα των αναρτήσεων ανέλαβε κλασσικά η WP (ανήκει στην ΚΤΜ άλλωστε) με το μπροστινό upside down να έχει διάμετρο 43mm (στο Adventure, 48mm στο R) ενώ οι διαδρομές επίσης αλλάζουν (200mm/240mm, αντίστοιχα). Πίσω δεν υπάρχει μοχλικό αλλά το γνωστό PDS και οι τροχοί δεν θα μπορούσαν παρά να είναι 21″-18″ μπρος/πίσω. Τα φρένα αποτελούνται από δύο δισκόφρενα των 320mm (με ακτινικές δαγκάνες) και ένα των 260mm πίσω. Το ABS της Bosch (9.1) απενεργοποιείται και διαθέτει και λειτουργία cornering. Οθόνη TFT 5  ιντσών που σε συνδέει με το ψηφιακό σου κόσμο με αρκετές εφαρμογές (είτε σαν std είτε σαν έξτρα). Αγνωστο πότε θα έρθει στην Ελλάδα και η τιμή του.

 

ΚΤΜ 690 enduro R

Oι Αυστριακοί συνεχίζουν να εξελίσσουν τον μονοκύλινδρο των 74hp o oποίος μπήκε πλέον στην ride by wire εποχή του προσφέροντας ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως ABS (Bosch 9.1 ΜΡ,) με λειτουργία cornering,  Offroad mode (που επιτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού μειώνοντας παράλληλα την επέμβαση του ABS στο μπροστά τροχό. Επίσης το σύστημα MSR (Motor Slip Regulation) για να μη μπλοκάρει ο τροχός στα κατεβάσματα των ταχυτήτων. Ο κινητήρας για το 2019 έχει πιο ομαλό τρόπο απόδοσης της δύναμής του και η ΚΤΜ ισχυρίζεται πώς είναι οικονομικότερος. 

 

Το πλαίσιο και το κουστούμι είναι 100% νέο. Το πλαστικό ρεζερβουάρ που παίζει και τον ρόλο υποπλαισίου έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα στα 13,5 λίτρα. Στις αναρτήσεις χρησιμοποιήθηκε η σειρά XPLOR της WP (ίδιες με τα καθαρόαιμα enduro) ενώ υπάρχει με μοχλικό οι διαδρομές τους είναι 250mm εμπρός και πίσω.  147 κιλά είναι το βάρος του 690 enduro R και στην Ελλάδα θα έρχεται μόνο κατόπιν παραγγελίας.

ΚΤΜ 690 SMC R

H supermoto εκδοχή του 690 έχει τα δικά του ηλεκτρονικά «τερτίπια», όπως το Supermoto ABS, το σύστημα MSR (Motor Slip Regulation) που ελέγχει το φρένο του κινητήρα και cornering traction control, που ρυθμίζει την παρέμβασή του και ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας. Στις αναρτήσεις φοράει την σειρά APEX με πιρούνι 48mm και αμορτισέρ με μοχλικό, διαδρομής 215 και 240mm. Οι offset από τις οι πλάκες ρυθμίζονται στα 33mm και στα 35mm αλλά έτσι κι αλλιώς το SMC R έχει πιο γρήγορη γεωμετρία από το enduro R λόγω των κοντύτερων αναρτήσεων.

 

 

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!