12 μοντέλα ηλεκτρικών μοτο/scooter για το 2019 που εντυπωσιάζουν!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στη φετινή έκθεση του Μιλάνο (EICMA) η ηλεκτροκίνηση έδειξε ότι έχει τις λύσεις για το παρόν και το μέλλον της δίτροχης μετακίνησης. Διαλέξαμε τα πιο χαρακτηριστικά, το καθένα για τους λόγους του…

Για μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιούν «συμβατικούς» κινητήρες εσωτερικής καύσης πάτα πάνω στην εταιρία που σε ενδιαφέρει για να δεις τα νέα μοντέλα της για το 2019

Honda 2019  /  Yamaha 2019 /  BMW 2019   /   KTM 2019   /   Triumph 2019 /  Aprilia 2019    /   Benelli 2019    /   Ducati 2019    /   Kawasaki 2019   /   Suzuki 2019  /  Royal Enfield 2019  /  SYM 2019   /  Vespa 2019  /   Fantic Motor 2019  /   Zero 2019   /   Can Am2019

Vespa Elletrica

Δεν θα μπορούσε να λείπει από τον χορό των ηλεκτρικών οχημάτων η Vespa! Mε συνεχή ιπποδύναμη 3,5kw (max. 4) και συνεχή (από τη πρώτη στροφή) ροπή των 2οο Nm επιτυγχάνει επιδόσεις σαφώς μεγαλύτερες από ενός scooter 50cc. Η αυτονομία του είναι 100 χλμ εξαρτόμενη από το οδηγικό mode που θα επιλέξετε, eco/power. Στο πρώτο η τελική περιορίζεται στα 30 χλμ με ανάλογο όφελος στην αυτονομία. Η μπαταρία επαναφορτίζεται μέσα σε 5 ώρες (από άδεια) και η διάρκεια ζωής της είναι περίπου 50-70.000 χλμ (περίπου 1000 κύκλοι φόρτισης). Στην Ιταλία και στις μεγάλες χώρες της Ευρώπης η τιμή της θα είναι 6.900  ευρώ περίπου. Περισσότερα για τη Vespa Eettrica μπορείτε να διαβάσετε εδώ

2019 Vespa Elettrica

Kymco SuperNex

H ταϊβανέζικη εταιρία αποφάσισε να χρησιμοποιήσει κιβώτιο ταχυτήτων (με 6 σχέσεις) καθώς θεωρεί ότι «η αλλαγή ταχυτήτων είναι μέρος της μοτοσυκλετιστικής απόλαυσης» και από την άλλη ο τρόπος για να πετύχει επιδόσεις, αυτονομία και αξιοπιστία που η αυτόματη μετάδοση δεν μπορεί να έχει. Mπορεί να μην ανακοινώθηκε η ιπποδύναμη της SuperNex αλλά αυτά τα νούμερα είναι πράγματι εντυπωσιακά: 250 χλμ/ώρα τελική ταχύτητα και επιταχύνσεις 0-100 σε 2,9″, 0-200 σε 7,5″ και 0-250 σε 10,9″! Ενα μέρος αυτών των εντυπωσιακών επιταχύνσεων επιτυγχάνεται με το σύστημα FEP (Full Engagement Performance) που πρακτικά κάνει τη δουλειά ενός quick shifter. Με τη διαφορά ότι η SuperNEX δεν διαθέτει καθόλου μανέτα συμπλέκτη αν και μεταξύ κιβωτίου και ηλεκτροκινητήρα παρεμβάλεται ένας μονόδρομος συμπλέκτης τόσο για την αίσθηση όσο και για την απρόσκοπτη επαφή των γραναζιών μεταξύ τους. Περισσότερα εδώ

2019 Kymco SuperNex

H-D LiveWire

Ψηνόταν από το 2014 (τουλάχιστον) η Harley Davidson για να μπει στα ηλεκτρικά και τα τελευταία χρόνια απέκτησε την τεχνογνωσία για να το κάνει. Η LiveWire είναι η κορυφή  μιας οικογένειας που θα δημιουργηθεί σταδιακά μέχρι το 2022 και θα διαθέτει ελαφρύτερες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες για όλες τις ανάγκες. Mπορείτε να μάθετε περισσότερα εδώ

2019 Harley Davidson LiveWire

Arc Vector

H ΑRC δεν είναι «μία ακόμη» start up εταιρία που είδε μέλι στην ηλεκτρική …κυψέλη και μπήκε στο χορό. Με έδρα το Coventry ένα μέρος του τμήματος έρευνας και εξέλιξης αποσπάστηκε για να σχηματίσει την ARC μαζί με πρώην εργαζόμενους σε Aston Martin, KTM, Ducati, Triumph και …motoGP! Aυτή η dream team λοιπόν έχει μεγάλα σχέδια και μία υποψία μπορούμε να πάρουμε από την Vector που επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 3,1″, έχει τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα, ζυγίζει 220 κιλά (τουλάχιστον 60 λιγότερα από τις αντιπάλους στην κατηγορία της, λογικό αφού μεταξυ άλλων φοράει carbon ζάντες BST) και σταματάει με Brembo τελευταίας εσοδείας. Θα παραχθεί σε 399 αντίτυπα και θα κοστίζει 105.000 ευρώ!

 

Energica Ego Sport Black

Μία έκδοση για το δρόμο της μοτοσυκλέτας που θα αγωνίζεται στη νέα κατηγορία για ηλεκτρικά στα motoGP

2019 Energica Egosport black

Energica Bilid-E

Βασισμένο πάνω στη ρετρό Εva Esse Esse 9 η ιταλική Energica σε συνεργασία με την κορεατική Samsung παρουσίασε μία αvant-garde εκδοχή μιας e-μοτοσυκλέτας με στόχο την οδηγική ευχαρίστηση. Το project ονομάστηκε Smart Ride. Με προεγκατεστημένες κάμερες που επικοινωνούν μέσω blootooth με τα Samsung Galaxy Smart Watch και Smart TV δίνοντας εικόνα από τη διαδρομή και GPS που θα καταγράφει τα δεδομένα της διαδρομής και όλες τις πληροφορίες που θα ήθελε να έχει ο σύγχρονος αναβάτης κατά τη διάρκεια και μετά την διαδρομή με την Bolid-E. Mία εικόνα από το διαδραστικό ηλεκτρονικό μέλλον με τις μοτοσυκλέτες των ονείρων (μερικών από) μας…

2019 Energica Bolid-E

Fantic E-caballero

Eίναι η ηλεκτρική έκδοση του Caballero και στο Μιλάνο παρουσιάστηκε σαν concept και όχι σαν παραγωγής δείχνοντας πάντως ότι ετοιμάζονται για το άμεσο μέλλον. Χρωμιομολυβδένιο για το διαφορετικό πλαίσιο που φιλοξενεί χαμηλά την δυναμικότητας 7,5kwh μπαταρία του E-Caballero η οποία δίνει δύναμη 11Kw στον ηλεκτροκινητήρα που έχει να κινήσει 147 κιλά  για μία (μέση) αυτονομία 110 χιλιομέτρων. Δείτε όλα τα φετινά μοντέλα της Fantic  εδώ

2019 Fantic E-cab

Etergo Appscooter

240 χλμ αυτονομία σε e-scooter, πού ακούστηκε; Kι όμως με τις 3 μπαταρίες 1250kwh που μπορεί να δεχθεί το Appscooter μπορεί να γυρνάει όλη μέρα με άδεια για 50cc και τελική τα 45 χλμ/ώρα. Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες χαμηλά κι έτσι ο χώρος κάτω από τη σέλα ειναι 60 ολάκερα λίτρα, ικανά ακόμη και για ψώνια. Αντί για όργανα διαθέτει ένα tablet 7″ με το οποίο μπορείτε να αλληλοεπιδράτε με το όχημα αλλά και να είστε σε επαφή με τα social media σας (μόνο σε στάση). Θα είναι διαθέσιμο στο μέσο του 2019 σε τιμή που ανακοινώθηκε στις 3.399 ευρώ (στην Ιταλία). Κανείς πρόθυμος να το φέρει στην Ελλάδα;

2019 Etergo appscooter

KTM SX-E5

5 KW  ηλεκτρικής ιπποδύναμης για το minimoto της ΚΤΜ που δίνει χαρά σε μικρούς αναβάτες με προσανατολισμό το χώμα. Η μπαταρία θέλει  ώρα σχεδόν για να φορτίσει στο 100% και οι πιο γρήγοροι πιτσιρικάδες θα την εξαντλήσουν σε 25 λεπτά, υπέραρκετά για ένα motocross σκέλος δηλαδή… Οι αναρτήσεις της WP εγγυώνται την επαφή με το έδαφος ενώ το πιρούνι είναι XACT 35mm. Κι άλλα νέα μοντέλα της KTM θα βρείτε εδώ

2019 KTM SX-e5

Husqvarna EE5

Το 5 αντιστοιχεί στον αριθμό των Kw και είναι αρκετό αν σκεφτεί κανείς ότι απευθύνεται σε μικρής ηλικίας αναβάτες 5-8 ετών. Η μπαταρία λιθίου επαναφορτίζεται πλήρως σε 70 λεπτά της ώρας (χωρητικότητα 907kwh). H σέλα ρυθμίζεται καθ’υψος και οι αναρτήσεις της είναι της WP (μπροστά πιρούνι XACT). Το καλύτερο είναι ότι διαθέτει 6 διαφορετικά οδηγικά modes γιατί οι μικροί χωματεροί πρέπει να εξελιχθούν με ασφάλεια!

2019 Husqvarna EE5

Polini E-P3

Mε 1000Wh χωρητικότητα μπαταρίας το E-P3 καταφέρνει να έχει αυτονομία …420 χλμ (!) με τη τεχνολογία διπλής μπαταρίας. Η γνωστή εταιρία βελτιωτικών ανταλλακτικών και minimotos λάνσαρε στο Μιλάνο αυτό το νέο ηλετροκινητήρα σε road, MTB και enduro τυπολογία  ποδηλάτων.

2019 Polini EP3

Ducati Mig-RR

Σε συνεργασία με την επίσης ιταλική Thok E bikes η Ducati (που δεν είναι καινούργια στα ηλεκτρικά ποδήλατα) παρουσίασε το Mig-RR με τροχούς 29″ ή 27,5″ και διαδρομές αναρτήσεων 160 ή 170mm. H μπαταρία λιθίου είναι των 504 Wh και η ροπή του ηλεκτροκινητήρα Shimano E8000 ισχύος 250W είναι 70Nm από την πρώτη στροφή! Το πιρουνι είναι Fox 36 Kashima.

2019 Ducati Mig-RR

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!