2019 Honda νέα μοντέλα στην EICMA

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δύο άκρως ενδιαφέροντα σχεδιαστικά consept bikes 125cc, το best seller CB500X να παίρνει πιο adventure χαρακτήρα και ανανεωμένη όλη τη μεσαία γκάμα της (CB500F/CBR500R και CB650R/CBR650R) παρουσίασε στην EICMA του Μιλάνο ο μεγαλύτερος κατασκευαστής του κόσμου.

CB125X:

Bασισμένο στο CB125R αυτό το φουτουριστικό adventure μοτοσυκλετάκι είναι ικανό να τροφοδοτήσει τις ονειρώξεις των νέων αναβατών που τόσο αποζητά η μοτοσυκλέτα τα τελευταία χρόνια. Θα μπορούσε -μαζί με ένα μεγαλύτερο (250cc) να μπει πολύ εύκολα στη παραγωγή αφού μπορούν να στηριχτούν σε ήδη υπάρχοντα μοντέλα. Αν λοιπόν οι της Honda ζητάνε γνώμες, η δική μας είναι: Aργείτε! Στη παραγωγή (και) γρήγορα!

Honda CB125X concept

CB125M:

Aλλο υπέροχο σχήμα κι αυτό, σχεδιασμένο στο τμήμα R&D που εδρεύει στην Ρώμη. Λίγο naked λίγο motard και λιγότερο dirt track, ναι έχει όλα τα στοιχεία για να το βάλει …αφίσα στο δωμάτιό του (εεε, background στο κινητό του εννοούσαμε!) ο πιτσιρικάς. Ναι, βάλτε φωτιά στα όνειρα των νεαρών γιατί πρέπει να ξαναγυρίσουν στους 2 τροχούς! Εχουν τόσες εμπειρίες να ζήσουν μαζί τους. Πραγματικές, όχι digital…

Honda CB125M consept

CB500X:

Αρκετές αλλαγές στην εμφάνιση για ένα πιο adventure look, μπροστινός τροχός 19″, νέα οθόνη, νέο πιρούνι 41mm με αυξημένη διαδρομή (150mm), νέο αμορτισέρ με μεγαλύτερη διαδρομή (135mm), ίδια ιπποδύναμη αλλά αυξημένη ροπή ειδικά στις μεσαίες στροφές ενώ η εξάτμιση με το διαφορετικό τελικό δίνει πιο ζόρικο ήχο. Το best seller της ελληνικής (και όχι μόνο) αγοράς γίνεται καλύτερο…

Honda CB500X 2019

CB500F:

Νέα LCD οθόνη με leds που δείχνει και τη σχέση στο κιβώτιο αλλά και ένδειξη για αλλαγή ταχύτητας. Το μοτέρ έχει περισσότερη ροπή (αλλαγές σε εισαγωγή και εξάτμιση) ιδιαίτερα στις μεσαίες όπου θα περάσει το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής του. Το νέο πιρούνι απέκτησε ρύθμιση προφόρτισης ενώ και το αμορτισέρ είναι νέο καθώς και τα φώτα που πλέον είναι led.

Honda CB500F

CBR500R:

Iδιες αλλαγές που συναντάμε στο CB500F έχουμε κι εδώ συν την αλλαγή της θέσης οδήγησης σε πιο σκυφτή λόγω της τοποθέτησης των κλιπ ον κάτω από την νέου σχεδιασμού τιμονόπλακα. Πιο σπορ η ανανεωμένη CBR500R, λοιπόν!

Honda CBR500R

CB650R:

Νέα αισθητική για το μεσαίο γυμνό τετρακύλινδρο, το μοναδικό στην κατηγορία αφού πλέον οι υπόλοιποι κατασκευαστές έχουν υιοθετήσει το φθηνότερο δικύλινδρο (είτε σε παράλληλη διάταξη, είτε σε V2 εκτός βεβαίως της τρικύλινδρης Triumph). Aύξηση της ιπποδύναμης κατά 5%, αποτέλεσμα εκτενών αλλαγών στο κινητήρα, πιρούνι τεχνολογίας SSF 41mm ενώ το πακέτο απέκτησε traction control και μονόδρομο συμπλέκτη! Βάρος 202 κιλά.

Honda CB650F 2019

 

CBR650R:

Ιδιες αλλαγές στην sport έκδοση με μόνη διαφορά τα κιλά (5 παραπάνω, στα 207). Εμφάνιση και ευχρηστία μας φέρνουν στο μυαλό τις θρυλικές CBR600 F3-F4, μία all around σπορ μοτοσυκλέτα που άφησε εποχή και στην Ελλάδα.

Honda CBR650R 2019

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!