ENFIELD classic 500 Redditch edition: Kαι κλασσική και μοδάτη και στυλάτη!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η Royal Enfield Classic είναι το παλιότερο μοντέλο στη μοτοσυκλετιστική ιστορία που βρίσκεται σε συνεχή παραγωγή και η Redditch είναι η ιστορική έδρα της στο Ηνωμένο Βασίλειο που από τις αρχές της δεκαετίας του 50 παρήγαγε τις Royal Enfield για να συνεχίσουν από το 1967 oι Ινδοί την ιστορία της και να την φτάσουν σήμερα, πιο αισιόδοξη για το μέλλον παρά ποτέ πριν!

Special (Redditch) edition λοιπόν η ομορφονιά κλασσική 500άρα, όχι ότι κι ότι. Προσεγμένη σε πολλές λεπτομέρειες, έχει και μίζα και μανιβέλα. Δεν φτάνει που όλοι γυρίζουν και επεξεργάζονται με θαυμασμό στο πέρασμά της, εσύ ξέρεις ότι είναι κι ακόμη πιο ξεχωριστή. Αντί να ανοίξεις το γκάζι λοιπόν, το αφήνεις λίίίγο πάνω από το ρελαντί με μία τρίτη στο κιβώτιο να ρολάρει με απανωτές μπάσες νότες να βγαίνουν από την peeshooter εξάτμισή της. Κι έχει ήλιο. Αυτό το τεμπέλικο απόγευμα. Ε, δεν θέλει πολύ για να χαλαρώσεις. Ακριβώς τόσο όσο για να μπεις στον κόσμο της Royal Enfield Classic 500 Redditch edition!

Το μεγάλο thumber σε κάνει να μετράς τις πιστονιές του, ο μονοκύλινδρος έχει αρκετή ροπή για να μην τον νοιάζει ποια ταχύτητα έχεις και με τι ταχύτητα κινείσαι. Τα λεπτά ελαστικά δεν έχουν τίποτα παράξενο στη συμπεριφορά τους, η μοτοσυκλέτα είναι τόσο-όσο βαριά, δεν σε πολυνοιάζει, κιόλας. Ανηφορίζεις τον φιδίσιο ορεινό που θα σε πάει όσο γίνεται πιο κοντά στο σημείο με την ωραία θέα και δεν θέλεις να φτάσεις …ποτέ! Η διαδρομή είναι ο στόχος με μοπτοσυκλέτες σαν την Classic 500.

Aν έχει ελαττώματα; Xμ, σε σύγκριση με τί; Βλέπεις γύρω σου πολλές σαν κι αυτή; Nαι, η αίσθηση των φρένων θέλει λίγη συνήθεια, το μπροστινό θέλει δύναμη, το πίσω δεν θέλει δύναμη. Αν μπλοκάρουν; Oχι βέβαια, το ABS νά’ναι καλά να μας προσέχει στα γλυστερά, στα σκονισμένα, τα λαδερά και τα βρεγμένα. Η άνεση; Στις ταχύτητες που κινείται η 500άρα μας είναι πιο άνετη από τις περισσότερεςσημερινές μοτοσυκλέτες.Στα αμορτισέρ της σέλας να δώσετε συγχαρητήρια.

Σου την έχει βαρέσει ο ήλιος στο κεφάλι και ψάχνεις να βρεις TFT οθόνη οργάνων και riding modes γιατί σου φάνηκαν τα 27,2hp ολίγον λίγα και θες να αλλάξεις σε sport; Σύνελθε, καημένε! Εδώ έκανε η Royald Enfield τόσο κόπο για να σε διακτινίσει στη δεκαετία του 50 κι εσύ ζητάς λαγούς με πετραχήλια; Ξνασκέψου το…

Η Royal Enfield εξελίσσεται. Οι μοτοσυκλέτες της σε μεταφέρουν στην αρχική ιδέα του μοτοσυκλετισμού, σε απλές, βασικές αρχές. Προσφέρουν όψη και αίσθηση «εποχής» αλλά με τα σύγχρονα ελαστικά και φρένα ΚΑΙ την ασφάλεια που όλοι θέλουμε από όλες τις μοτοσυκλέτες. Η Classic 500 ανταποδίδει περισσότερα από τα 5.995 euro που είναι το αντίτιμο για να την αποκτήσεις. Αρκεί να την πείσεις ότι είσαι ο «τύπος» της…

Σύντομη ιστορία Royal Enfield.

Το 1892 η Royal Enfield γνωστή κατασκευάστρια όπλων, επεκτείνει τις δραστηριότητές της κατασκευάζοντας ποδήλατα.

Σχεδόν 10 χρόνια αργότερα, το 1901, κατασκευάζει την πρώτη της μοτοσυκλέτα.

Το 1949 ιδρύει και δεύτερο εργοστάσιο στο Chennai της νότιας Ινδίας, με σκοπό την κατασκευή μοτοσυκλετών που θα τροφοδοτήσει τις στρατιωτικές και αστυνομικές αρχές της Ινδίας.

Το 1967 το εργοστάσιο στην Αγγλία σταματά την παραγωγή μοτοσυκλετών και η φίρμα περνά εξ ολοκλήρου στην Enfield India Limited Inc.

Το 1994 η Royal Enfield εξαγοράζεται από την Ινδική Eicher Motors, μεγάλη βιομηχανική εταιρία η οποία παράγει εξαρτήματα για βαριά οχήματα και αγροτικά μηχανήματα.

Το 2009 η Royal Enfield παρουσιάζει το νέο της μοντέλο Bullet 500 Efi C5, με νέο κινητήρα, ειδικά σχεδιασμένο για την Ευρωπαϊκή αγορά, ο οποίος πληρεί πλέον όλες τις προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις εκπομπές ρύπων, αφού διαθέτει σύστημα τροφοδοσίας με ψεκασμό και καταλύτη.

Στην φετινή EICMA που μόλις έκλεισε τις πύλες της η Enfield παρουσίασε δύο νέα μοντέλα, τα GT 650 και Interceptor 650 με τον καινούργιο δικύλινδρο κινητήρα της με απόδοση  47hp/7.250 στροφές και 5,3 χιλιογραμμόμετρα ροπής/5.250. Και τα δύο σχεδιάστηκα στο Τμήμα Ερευνας και Εξέλιξης που εδρεύει στην Αγγλία.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Ιπποδύναμη: 27.2bhp@5250rpm
Ροπή: 41.3Nm@4000rpm
Βάρος (γεμάτη): 190kg
Ρεζερβουάρ: 13.5L

Κινητήρας: Αερόψυκτος, τετράχρονος, μονοκύλινδρος, 499cc, OHV, 84X90 διάμετροςΧδιαδρομή, συμπίεση 8,5:1 , Hλεκτρονική ανάφλεξη Keihin EFI με 2 μπουζί και υγρό κάρτερ.

Κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, πολύδισκος συμπλέκτης
Πλαίσιο: Διπλό σωληνωτό με τον κινητήρα ενεργό μέρος του.

Αναρτήσεις: Τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm, 130mm διαδρομής & δύο αμορτισέρ με 5 θέσεις προφόρτισης του ελατηρίου και διαδρομή 80mm

Φρένα: Δισκόφρενο μπροστά 280mm με διπίστονη δαγκάνα, 240mm πίσω με μονή δαγκάνα, δικάναλο ABS

Brakes: Dual channel ABS, Single 280mm rotor, twin-piston caliper, 240mm rotor, single-piston caliper

Aκτινωτοί τροχοί διαστάσεων 90/90 – 19in (F), 110/80 – 18 (R), Avon RoadRider

Διαστάσεις:
Mεταξόνιο: 1360mm
Υψος σέλας: 800mm
Oλικό ύψος: 1090mm
Oλικό πλάτος: 790mm

Οργανα: αναλογικό ταχύμετρο, αναλογικός δείκτης βενζίνης

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!