Νέα μοντέλα 2017 (INTERMOT) Μέρος Δεύτερο (Kawasaki, Kymco, KTM)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

KAWASAKI

H2 / H2R / H2 Carbon: Με τα νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα εφοδιάστηκε η turbo οικογένεια των H2 με την οποία προσφέρει πλέον αυξημένο έλεγχο και ασφάλεια στις …χαμηλές πτήσεις που προσφέρει! Εχουμε λοιπόν traction control (η Kawa το ονομάζει KTRC), launch control (KLCM) και εξελιγμενο από την εταιρία, όπως και τα προηγούμενα άλλωστε ABS (ΚΙBS) τα οποία συνεργαζόμενα με το αναβαθμισμένο εγκέφαλο της Bosch (IMU, σύστημα 6 αξόνων που ελέγχει τις κλίσεις) δίνουν τις απαιτούμενες πληροφορίες. Και υπετροφοδοτούμενη και ηλεκτρονικά προηγμένη λοιπόν η hyperbike της Kawasaki που τάραξε τα νερά ανοίγοντας μία κατηγορία που προς το παρόν είναι το μοναδικό μέλος της. Να δούμε αν θα ακολουθήσει κάποιος άλλος. Προς το παρόν θα έχει παρέα και το νέο μέλος της οικογένειας, το Carbon που με το ανθρακονημάτινο κοστούμι του θα παραχθεί σε μόλις 120 κομμάτια…

 

ΖΧ-10RR: Με τεχνογνωσία και εξοπλισμό κατευθείαν από το WSBK η ZX-10RR έρχεται να πάει το νέο (παρουσιάστηκε μόλις πέρσι) ZX-10R προς πιο αγωνιστική χρήση. Τροποποιημένη κεφαλή ώστε να δεχθεί τους αγωνιστικούς εκκεντροφόρους, ωστήρια με επίστρωση DLC, ενίσχυση των τοιχωμάτων του στροφαλοθάλαμου έχουν ανεβάσει την απόδοση και την αξιοπιστία του κινητήρα των 200hp (τπολογισμένη χωρίς το ram air). Oι σφυρήλατες ζάντες είναι της Marchesini, oι αναρτήσεις διαθέτουν νέο σετάρισμα, το quick shifter λειτουργεί πλέον και στα κατεβάσματα των ταχυτήτων ενώ φυσικά υπάρχει μονόσελο! Το βάρος μειώθηκε κατά μόλις 1 κιλό.

 

 

Z1000SX: Κι εδώ έχουμε ηλεκτρονική αναβάθμιση με τη παρουσία της μονάδας μέτρησης αδράνειας (ΙΜU) η οποία συνεργάζεται με όλα τα τεχνολογικά καλούδια (traction control, προγράμματα οδήγησης, έλεγχος λειτουργίας στις στροφές κλπ.). Μπορεί να δανείζεται τεχνολογία από τη Ninja σειρά όμως η άνεση είναι πάντα προτεραιότητα όταν μιλάμε για το SX. Ετσι φέτος ήρθε με μεγαλύτερο φαίριγκ και double bubble ζελατίνα για καλύτερη αεροδυναμική προστασία ενώ και η σέλα είναι μεγαλύτερη και περισσότερο υλικό. Επίσης φέτος υπάρχει έτοιμη βάση τοποθέτησης για πλαϊνές βαλίτσες χωρίς να χρειάζεται βάση.

 

 

Ninja 650: Νέο πλαίσιο και ψαλίδι για το δικύλινδρο μεσαίο allround μοντέλο της Kawasaki που απευθύνεται σε «προσγειωμένους» αναβάτες. Χαμηλό ύψος σέλας, με εξελιγμένο σύστημα συμπλέκτη ολίσθησης με υποβοήθηση και το κυριώτερο με βελτιωμένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και το γνωστό μοτέρ που εκτός από την έφεση της απόδοσής του στις χαμηλομεσαίες στροφές έχει να επιδείξει -σύμφωνα με την εταιρία πάντα- βελτιωμένα χαρακτηριστικά στη οικονομία της κατανάλωσης καυσίμου. Μία δεύτερη ευκαιρία για το ER-6F, όπως το ξέραμε.

 

 

KTM

1290 Super Adventure R / S / T Adventure: Αλλο ένα μοντέλο, το τρίτο της οικογένειας 1290 Adventure και μάλιστα το πιο δυναμικό απ’όλα παρουσιάστηκε στη φετινή INTERMOT. Το 1290 Adventure R διαθέτει 160hp έχει αποκτήσει ομαλότερη απόδοση της δύναμής του στις χαμηλομεσαίες αφού πλέον αποδίδει 11 κιλά ροπής από τις 2.500 σ.α.λ. με μέγιστη τιμή τα 14,2 kgm. Ενα πραγματικό τέρας απόδοσης! Με τη κεντρική μονάδα ελέγχου της Bosch (MSC) συνδέονται όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια (4 riding modes, cornering ABS, traction control, HHC, MSR). Το τελευταίο από αυτά είναι το σύστημα των προβολέων led που στρέφονται ανάλογα με τη γωνία κλίσης! Η έκδοση R είναι η χωματερή (με ακτινωτές ζάντες 21 και 18″) οι οποίες διαθέτουν σύστημα ειδοποίησης για απώλεια πίεσης (TPMS) με αναρτήσεις από τη WP και διαδρομές 220mm στο 48άρι πιρούνι και στο PDS αμορτισέρ. Το μοντέλο S διαθέτει τροχούς 17 και 19″ με περιορισμένες δυνατότητες κίνησης στο χώμα (και προφανώς αυξημένες στην άσφαλτο). Οι αναρτήσεις είναι διαφορετικές και ημιενεργητικές με 4 επιλογές ρύθμισης που ενεργοποιούνται εν κινήσει. Οσο για το Τ μοντέλο είναι το περσινό αλλά με τις προδιαγραφές EU4 και τις υπόλοιπες αισθητικές αλλαγές του φετινού μοντέλου.

 

1090 & Adventure 1090R: Ανάμεσα στα 1050 και 1190 μπήκε το 1090 τα οποία και έρχεται να αντικαταστήσει. Με 125hp, 4 riding modes, slipper συμπλέκτη και traction control δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τον ανταγωνισμό, το αντίθετο! Και στην περίπτωση του 1090 το R μοντέλο σημαίνει τροχοί 21-18″. Θα επαναληφθεί ο μύθος των 990? Σύμφωνα με το παρακάτω video της παρουσίασης των 1090, η απάντηση είναι καταφατική.

 

 

KYMCO

AK550: Αντίπαλο για το TMAX530 φαίνεται ότι δημιουργησε η Kymco μετά από αρκετά πρωτότυπα και δοκιμές τα τελευταία χρόνια. Με το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών να λέει από μόνο του πολλά για τις διαθέσεις της ταϊβανέζικης εταιρίας με τη μακρόχρονη και πετυχημένη πορεία και στην Ελλάδα. Δικύλινδρος ο κινητήρας, εν σειρά με 2ΕΕΚ και απόδοση 53hp/7500 σ.αλ. με τη ροπή στα 5,5kgm/5500 σ.α.λ. Η τελική που ανακοινώνει η Kymco είναι 161,7 χλμ/ώρα δίνοντας μάλιστα τη δυνατότητα επιλογής χαρτογράφησης (full power / rain mode). Ρυθμιζόμενη φυμέ ζελατίνα, θερμαινόμενα γκριπ, μπρος πίσω led φώτα και …Brembo φρένα (!) και τετραπίστονες δαγκάνες (!!) ακτινικά τοποθετημένες (!!!). Το τερμάτισε η Kymco με τα φρένα. Και καλά έκανε… Οι τροχοί είναι 15″. Οσο για το ΑΚ αρκτικόλεξο θυμίζει το γνωστό πολεμικό αυτόματο τυφέκιο ΑΚ-74 ή αλλιώς Kalaschnikov. Σύμπτωση ή απλά συνειρμός… Μπορει απλα να σημαινει το Α (κορυφαιο, πρωτο) της Κ(ymco). Θα μας φαει η περιεργεια!

 

Νέα Μοντέλα 2017 (INTERMOT) Μέρος Τρίτο

Νέα Μοντέλα 2017 (INTERMOT) Μέρος Πρώτο

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!