Νέα μοντέλα 2017, INTERMOT, Μέρος Πρώτο (Aprilia, BMW, Ducati, Honda)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αρκετά αποκαλυπτικότερη -αν και μικρότερη σε μέγεθος-από τη προηηγούμενη, η INTERMOT 2016 μας επιφύλαξε την παρουσίαση συνολικά 26 νέων μοντέλων για το 2017: Αναλυτικότερα:

 

APRILIA

 

RSV4 RF/RR: Χαμηλότερες τριβές χάρη στα πιο ελαφρά έμβολα και στις διαφορετικές μπιέλες έδωσαν …300 παραπάνω στροφές στα ελαφρώς ανανεωμένα RSV4 που διαθέτουν και νέα ECU αλλά και διαφορετικές εξατμίσεις, όλα στο βωμό των αυστηρών Euro 4 προδιαγραφών. Η ιπποδύναμη παρέμεινε στα 201hp! Τα ηλεκτρονικά APRC για τα οποία η RSV4 περηφανεύεται έχουν εξελιχθεί πλέον στη 4η γενιά τους με επανασχεδιασμένο ride-by-wire, μικρότερο βάρος της ίδιας της μονάδας κατά 590γρ, ρύθμιση του traction control σε 8 θέσεις, wheelie conttrol σε 3 θέσεις και νέες ρυθμίσεις στο launch control. Οσο για το quick shift πλέον μπορεί να και να κατεβάζει ταχύτητες χωρίς τη χρήση συμπλέκτη ενώ νέα είναι η δυνατότητα επέμβασης στο περιορισμό ταχύτητας μέσα στα πιτς, που βέβαια θα πρέπει να υποστηρίζεται από την υποδομή κάθε πίστας. Οπως motoGP / SBK! Εχουν αλλάξει επίσης τα όργανα (έγχρωμη οθόνη υγρών κρυστάλλων). Στο μοντέλο RF έχουμε NIX επιπλέον στο πιρούνι της Ohlins, αμορτισέρ τιμονιού από την ίδια εταιρία ενώ στα φρένα έχουμε πλέον μεγαλύτερες δισκόπλακες (στα 330mm) της Brembo (σειρά M50). Είναι φανερό ότι η Aprilia «επιπλώνει» κάθε χρονιά την RSV4 με ότι εξελίσσει στο WSBK συνεχίζοντας αυτή τη λογική από τη πρώτη παρουσίασή της!

 

Tuono 1100: Ιδιες αλλαγές με το RSV4 για το τρομερό Tuono που ανέβασε το όριο της ευστροφίας του κατά 500 σ.α.λ. με τους θαλάμους καύσεως να έχουν δεχτεί τις περιποιήσεις των μηχανικών της Aprilia. Ιπποι 175. Στο προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και αμορτισέρ TTX από την Ohlins που στα RSV4 είναι στο βασικό εξοπλισμό!

 

RS125: 25 χρόνια μετά τη πρώτη παρουσίασή του το RS125 ήταν φυσικό να περάσει στη τετράχρονη εποχή του αλλά και να χρησιμοποιήσει τα σύγχρονα τεχνολογικά καλούδια δανειζόμενο από την αίγλη των μεγαλύτερων μοντέλων. Τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο με 2ΕΕΚ και τροφοδοσία με ηλεκτρονικό ψεκασμό, αλουμινένιο πλαίσιο, ανάποδο μπροστινό 41mm, 300άρι δισκόφρενο με ακτινική δαγκάνα και τετραπίστονη παρακαλώ, φυσικά ABS αλλά και θύρα USB και σύνδεση με κινητό αφού η νέα γενιά που καλείται να αγοράσει τα RS είναι σαφώς …δικτυωμένα και οι απαιτήσεις τους είναι ανάλογες.

 

Tuono 125: Ιδια χαρακτηριστικά με τα supersport αδελφάκια τους συναντάμε και στα μικρά Tuono των 125 κυβικών που καλούνται να αναβιώσουν μία ολόκληρη εποχή πριν 20-30 χρόνια όταν τα 125 κυβικά ήταν από τις κορυφαίες εμπορικές κατηγορίες σε πολλές χώρες, με πρώτη την Ιταλία.

BMW

S1000R/RR/XR: Η συμμόρφωση στις προδιαγραφές καυσαερίων EU4 έφερε κάποιες αλλαγές στα μοντέλα των Bαυαρών που ως γνήσιοι Γερμανοί είχαν προ πολλού προετοιμαστεί για το σκοπό αυτό. Αισθητικά έχουμε 4 χρωματισμούς από τους οποίους οι 2 με νέο ενδιαφέρον, επιλογή για μονόσελο στο S1000RR, νέα γραφικά. Στο S1000R, το streetfighter της τρομερής παρέας συναντάμε νέο πλαίσιο, 5 επιπλέον ίππους (στους 165). Στο νέο ήχο συμβάλει η std εξάτμιση τιτανίου από το HP ενώ στα έξτρα προσφέρονται μεταξύ άλλων ελαφρύτεροι τροχοί, quick shifter, ABS Pro κλπ. Μικρές αλλαγές στο πολυόργανο, προσθήκη αντικραδασμικών χειρολαβών είναι μικρές αλλαγές με σκοπό μία πιο «άνετη» χρήση του S1000R. Οσο για το 1000XR προικήθηκε κι αυτό με 5 επιπλέον hp ενώ πλέον μπορεί να μεταφέρει 10 κιλά επιπλέον, στα συνολικά 444 τα οποία ακούγονται πάρα πολλά! Νέοι χρωματισμοί κι εδώ (μπλε ματ, άσπρο και κόκκινο απλά και όχι μεταλλικά).

R NineT Racer & Pure: Η νέα τάση των νοσταλγικών σχημάτων των «χρυσών» δεκαετιών 60-70-80 είναι εδώ στη γκάμα της BMW, μίας από τις εταιρίας που δουλεύουν πάνω σ’αυτές με συνέπεια και τις προμοτάρουν παγκόσμια. Η Racer είναι μία παραλλαγή του R Nine T που είδαμε πέρσι με μονόσελο και το κλασσικό ερωτεύσιμο φαίριγκ των 60ies ενώ το Pure είναι η πιο απλή εκδοχή της ίδιας συνταγής χωρίς πολλά-πολλά. Απλά η σημερινή τεχνολογία είναι παρούσα με διακριτικότητα…

K1600GT: Η εξακύλινδρη super tourer των 160hp μπαίνει στη EU4 εποχή της με τη προσθήκη των ημιενεργητικών, ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων (Dynamic ESA) στον std εξοπλισμό της. Ο αναβάτης μπορεί να τη ρυθμίσει σε Road και Dymamic mode για τα ανάλογα κέφια του ενώ η προσθήκη όπισθεν (!) στο κιβώτιο θα χαροποιήσει αρκετούς αναβάτες που έπρεπε κάποια στιγμή να σπρώξουν τα 300 κιλά της προς τα πίσω. Η ύπαρξη quick shifter σε τουριστική μοτοσυκλέτα είναι πράγματι πρωτοποριακή όπως και το e-Call, ενός συστήματος που στέλνει κλήση ανάγκης όταν υπάρξει σοβαρό πρόβλημα.

 

DUCATI

Supersport / Supersport S: Τα SS επανέρχονται στη Ducati προσφέροντας ξανά τη χρηστικότητα σε αυτούς που την χρειάζονται σε μία σπορ μοτοσυκλέτα. Μεταλλικό ρεζερβουάρ 16 λίτρων για να τοποθετηθεί tank bag, νέο πλαίσιο-χωροδικτύωμα από ατσάλι και μονόμπρατσο αλουμινένιο ψαλίδι (και τα δύο αποτελούν άλλωστε «σήματα κατατεθέντα» για την ιταλ… ε, γερμανική εταιρία) ενώ οι διαφορές του απλού Supersport με το S έχουν να κάνουν κυρίως στις αναρτήσεις όπου συναντάμε Marzocchi/Sachs σε πιρούνι/αμορτισέρ στο απλό μοντέλο ενώ στο S παντού Ohlins. Στο S συναντάμε και shifter αλλά και κάλυμμα μονόσελου. H αισθητική παραπέμπει σαφώς σε Panigale ενώ κοντά είναι η και η γεωμετρία με εξαίρεση αυτή του μεταξονίου, προς αναζήτηση σταθερότητας στον …πραγματικό κόσμο όπου θα κινηθούν τα Supersport. O κινητήρας προέρχεται από το Hypermotard 939 με απόδοση 113/9000σ.α.λ. και αλλάγές στη καμπύλη ισχύος (έμφαση στις χαμηλές) και τη τελική μετάδοση (μεγαλύτερη τελική). 4 χάρτες ανάφλεξης, traction control και ABS έρχονται ¨πακέτο¨από το Hypermotard.

 

HONDA

CBR1000RR SP & SP2: Νάτη επιτέλους και η Honda με το νέο της supersport όπλο! Με διάθεση να μεταφέρει τις κατακτήσεις των motoGP μοτοσυκλετών της σε μοντέλο που μπορεί κανείς να αγοράσει, η Honda εξοπλίζει το CBR1000RR SP της με το πακέτο των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων της Ohlins που ρυθμίζεται αναλογα με τη πίστα και το οδηγικό στυλ με τη βοήθεια 5 αισθητήρων στα κατάλληλα σημεία. Ακόμη και το ύψος του πίσω τροχού υπό φρενάρισμα θα ελέγχεται ενώ για πρώτη φορά η Honda παρουσιάζει το cornering ABS το οποίο έχει εξελίξει προφανώς στους αγώνες κι ελέγχει το φρενάρισμα υπό κλίση! Η οθόνη υγρών κρυστάλλων έχει τρία modes (street, cirquit και mechanic) αποτελώντας ένα πραγματικό εργαλείο για όλους τους ανθρώπους που θα ασχοληθούν με τη μοτοσυκλέτα! Το βάρος του νέου SP είναι γεμάτο 197 κιλά, 14 κιλά λιγότερο του προηγούμενου μοντέλου. Η ιπποδύναμη του στα 189hp, νούμερο κατά 11hp μεγαλύτερο από πριν. Το «Τotal Control» με το οποίο συνοδεύει την παρουσίαση του νέου CBR1000RR SP βρίσκει την απόλυτη εφαρμογή του στο SP2 το οποίο διαθέτει επιπλέον ζάντες Marchesini, μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής και πολλά carbon κομμάτια ενώ θα διατίθενται και τα Race και Sport kits για τους πιο ανήσυχους και φυσικά τους ανά τον κόσμο αγωνιζόμενους.

CB1100EX/RS: Εξίσου σημαντικό μοντέλο για τη Honda το CB1100 που έρχεται να παίξει στη ραγδαία ανερχόμενη κατηγορία των «νοσταλγικών¨. Θα βγαίνει σε δύο εκδόσεις, ΕΧ και RS με τη τελευταία να αποτελεί τη σπορ της παρέας με τη διχρωμία και τις πιο δυνατές αναρτήσεις της να τη ξεχωρίζουν όπως και οι ακτινωτές της ζάντες των 17″ σε σχέση με τις ακτινωτές των 18» της απλής EX που επιπλέον φοράει ένα ψηλότερο τιμόνι από την RS. Mε χαρά (!) βλέπουμε τα μεταλλικά φτερά να επιστρέφουν (!!) όπως και οι στρογγυλοί προβολείς (!!!) απαραίτητα συστατικά νοσταλγίας και γεύσης από μία εποχή που τελικά δεν πέρασε ανεπιστρεπτί, επηρεάζοντας ανεξήτηλα τον σχεδιασμό των σύγχρονων μοτοσυκλετών. Οι διαφορές συνεχίζονται σε πολλά σημεία (γεωμετρία, διαστάσεις ελαστικών, μεταξόνιο, κάστερ) διαφοροποιώντας τις δύο μοτοσυκλέτες που έχουν παρόμοιο βάρος (252/255 κιλά), ένα νούμερο από άλλη εποχή, όπως και η ιπποδύναμη στα 88hp/7500σ.α.λ. με τη ροπή στα 9,3 κιλά στις μόλις 5.500 στροφές. «Πίσω στο μέλλον», λοιπόν…

 

 

Νέα Μοντέλα 2017 (INTERMOT) Μέρος Δεύτερο

Νέα Μοντέλα 2017 (INTERMOT) Μέρος Τρίτο

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!