10 νέα adventure bikes που θα εντυπωσιάσουν το 2019.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τα adventure bikes είναι εδώ και χρόνια η κορυφαία κατηγορία τόσο στις πωλήσεις όσο και στις καρδιές των Ελλήνων μοτοσυκλετιστών. Η νέα εσοδεία του 2019 περιλαμβάνει πολλά νέα, αρκετά ανανεωμένα και λίγα απλά φεσκαρισμένα μοντέλα που θέλουν να ξεχωρίσουν στις προτιμήσεις μας. Πάμε να τα δούμε ένα-ένα; H σειρά που παρουσιάζονται είναι τυχαία, να ξηγιόμαστε…

Yamaha Tenere 700

Mετά από δύο πρωτότυπα, δοκιμές σε 5 ηπείρους κι ένα ολόκληρο χρόνο promotion δεν είχαν μείνει και πολλά κρυφά σημεία να φαντασιωθούμε για την επανεμφανισθείσα Tenere, τον θρύλο του παρελθόντος στη σύγχρονη εκδοχή. Με τον κινητήρα του ΜΤ-07 και πραγματικές off road ικανότητες κίνησης δίνει ξανά στον διψασμένο για πραγματική χωμάτινη περιπέτεια Ελληνα μοτοσυκλετιστή κάτι για να ονειρευτεί τις κρύες νύχτες του χειμώνα που θα προηγηθεί πριν την πολυαναμενόμενη άφιξή της την ερχόμενη Ανοιξη. Από την τιμή της που θα ανακοινωθεί σύντομα θα εξαρτηθεί κατά πολύ η εμπορική πορεία της. Αν επαναλάβει το κόστος αγοράς – έκπληξη του ΜΤ-07 (όταν πρωτοεμφανίστηκε) τότε η Yamaha θα πετύχει τζακ ποτ. Αν ποντάρει σωστά έχει όλες τις προοπτικές να τινάξει την μπάνκα στον αέρα!

2019 Yamaha Tenere 700

KTM 790 Adventure

Η στροφή προς το χώμα στις νέες adventures παρουσίες του 2019 βρίσκουν άξιο εκπρόσωπο στον αντίπαλο της νέας Tenere και της BMW’s F850 GS Adventure, την KTM 790 Adventure. Τον χωμάτινο χαρακτήρα τονίζει το ψηλό φτερό ενώ ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας (προερχόμενος από το διθυραμβικά κριτικαρισμένο 790 Duke) και το ελαφρύ πλαίσιο με τις WP αναρτήσεις  συνθέτουν ένα αξιόλογο πακέτο, δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι λιγότερο από την ΚΤΜ, άλλωστε! Αν είχε καλύτερη τιμή (ανακοινώθηκε στα 12.600-13.200€) θα είχε περισσότερες ελπίδες για καλή εμπορική πορεία ενώ τώρα μπερδεύεται με άλλες επιλογές, μεγαλύτερου κυβισμού.

2019 KTM 790 Adventure

BMW R1250 GS/R1250 GS Adventure

Το παγκόσμιο best seller διαθέτει πλέον νέο κινητήρα αλλά δεν άλλαξε την συνταγή, πώς θα μπορούσε να το κάνει τέτοιο λάθος άλλωστε; Ακόμη και πρωτοετής φοιτητής του marketing που μόλις βγήκε από την αίθουσα διδασκαλίας έχει μάθει το μάθημά του: Συνταγή που είναι πετυχημένει δεν την αλλάζουμε με τίποτα! Οι άλλες εταιρίες προσπαθούν χρόνια να την εκθρονίσουν από τη κορυφή των πωλήσεων, μάταια. Είτε την αντιγράφουν, είτε την ξεπερνάνε σε απόδοση, άνεση, δυνατότητες κλπ. κλπ. η R1250GS θα είναι εκεί, πολύ ψηλά στις προτιμήσεις των μοτοσυκλετιστών, ειδικά των προσανατολισμένων σε ταξίδια.

2019 BMW R1250GS

Honda CB500X

Με 471cc στον βελτιωμένο για το 2019 παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα της η entry-level adventure μοτοσυκλέτα της Honda ;έκανε όσα έπρεπε για να γίνει ανταγωνοστικοτερη απέναντι στον ανταγωνισμό που συνεχώς κι αυτός βελτιώνεται και αυξάνεται. Οι μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων και ο 19άρης μπροστινός τροχός αύξησαν τις δυνατότητες της CB500X και το ελληνικό best seller της εταιρίας στην κατηγορία του ατενίζει την νέα χρονιά με αισιοδοξία.

2019 Honda CB500X

Triumph Scrambler 1200

Αυτή η πανέμορφη μοτοσυκλέτα συνδυάζει με εκπληκτικό τρόπο το ρετρό στυλ με τις πολύ φρέσκιες τεχνολογικά λύσεις που εκτοξεύουν το FUN FACTOR σε επίπεδα άγνωστα για τους περισσότερους κατασκευαστές. Εκεί που το Street Scrambler 900 ήταν προσανατολισμένο ουσιαστικά για την άσφαλτο προερχόμενο από τις Bonneville, η μεγάλη αδελφή με τα 1200cc και τις ψηλές αναρτήσεις βλέπει χώμα και ορμά, σαν γνήσιο scramble που δείχνει.  Αλλη μία ευχάριστη προσθήκη στην αγγλική  γκάμα.

2019 Triumph Scrambler 1200 XC

Kawasaki Versys 1000

Με την μετακίνηση των ποσοστών χρήσης στο off road τελικά θα μείνουν λίγες οι adventure που πηγαίνουν μόνο άσφαλτο, στοιχείο που χαακτήρισε την κατηγορία σχεδόν καθολικά για μία δεκαετία, σχεδόν. Νέο design αλλά και μεγάλες δόσεις νέας τεχνολογίας που φτάνει μέχρι και τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις, κυριολεκτικά ένα τεχνολογικό άλμα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Ride by wire, quick shifter, traction control ελεγχόμενο από IMU καθώς και cornering ABS. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από μία πράσινη adventure;

2019-kawasaki-versys-1000

Ducati Multistrada 1260 Enduro

Eνα χρόνο μετά την υιοθέτηση του V2 μοτέρ των 1262cc από την Multistrada ;έρχεται η έκδοση enduro να εκτινάξει αυτή την υπερμοτοσυκλέτα σε επίπεδα χωματερής …ονείρωξης! Αν και οι περισσότεροι θα επιλέξουν την στρητάδικη έκδοση υπάρχει κι αυτή η κατηγορία αναβατών που χρειάζεται (;) 4 στάβλους άλογα (κι ένα υπόστεγο ηλεκτρονικά βοηθήματα για να τα ελέγχει) για να κινηθούν στο χώμα με ιταλική φινέτσα και στυλ. Εχει αλλαγές και στην εργονομία βέβαια, που απευθύνεται και σε αναβάτες που δεν είναι απαραίτητα ψηλοί…

2019 Ducati Multistrada Enduro

 

BMW F850 GS Adventure

Πέρσι είχαμε υποδεχθεί την εντελώς καινούργια GS850 αλλά έπρεπε να περάσει ένας ολόκληρος χρόνος για την έκδοση Advanture. Ψηλότερες αναρτήσεις με αναρτήσεις ESA, 23 λίτρων ρεζερβουάρ και στυλ περισσότερο off road διαχωρίζει αυτή την έκδοση από την απλή GS850. Mπορεί να ανήκει στην μεσαία κατηγορία αλλά σε ότι αφορά την απόδοση και το βάρος είναι πολύ κοντά στη πρώτη γενιά των 1200GS με 94hp και 244 κιλά .

2019 BMW F850GS

Ηοnda CRF1000 Africa Twin

Τις λιγότερες αλλαγές απ’όλες έχει η Africa Twin (που πέρσι απέκτησε έκδοση Adventure Sports). Nέοι χρωματικοί συνδυασμοί για την πολύ πετυχημένη εμπορικά CRF1000 που επανέφερε το χώμα στις προτιμήσεις πολλών όταν επανήλθε το 2016 μετά από 15 χρόνια απουσίας. Από τότε πούλησε 36.000 «τεμάχια» και συνεχίζει.

2019 Honda CRF1000 Africa Twin

Moto Guzzi V85TT

Καιρό πολύ είχαμε να δούμε κάτι φρέσκο από την ιστορική Guzzi’s. Παίζει με παίκτριες σαν τις F850GS και Triumph Tiger 800 αλλά ξεχωρίζει από τον αερόψυκτο κινητήρα της και φυσικά τον άξονα που δεν αποχωρίζεται ούτε τώρα (και καλά κάνει…). Με συνταγή ρετρό-βαυαρέζικη λοιπόν και στυλ εμπνευσμένη από το Dakar δείχνει σταθερά προσανατολισμένη μεν στις ιταλικές αξίες που αγαπήσαμε αλλά με βλέμμα στραμένο προς το μέλλον. Οχι το πολύ μακρινό, βέβαια. Κάτι ακούστηκε και για συμφέρουσα τιμή. Να το δούμε κι αυτό…

2019 Moto Guzzi V85TT

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!