Φθηνότερες οι made in Japan μοτοσυκλέτες;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

H οικονομική συμφωνία ανάμεσα στην Ευρωπαϊκή Ενωση και Ιαπωνία για ελεύθερη από δασμούς ζώνη επικυρώθηκε μετά από 4 χρόνια συζητήσεων και ισχύει από τις 18 Ιουλίου. Σύμφωνα με αυτή, σε μία περίοδο 5 ετών θα αρθεί ο φόρος 8% για μοτοσυκλέτες έως 250cc ενώ για τις μεγαλύτερου κυβισμού ο φόρος του 6%

Πότε θα δει ο Ελληνας καταναλωτής όφελος;

Aυτή είναι η δυσκολότερη ερώτηση για να απαντηθεί αφού εμπλέκεται το γνωστό ελληνικό γραφειοκρατικό «τέρας» που έχει δική του συλλογιστική, πρακτική και -το κυριώτερο- χρόνους αντίδρασης σε ότι συμβαίνει στον υπόλοιπο κόσμο. Ετσι λοιπόν, μη ξυπνήσετε αύριο αποφασισμένοι να πάτε να αγοράσετε μοτοσυκλέτα κόστους 10.000 ευρώ με 600 ευρώ λιγότερα γιατί απλά θα απογοητευθείτε! Εκτός από τη σταδιακή εξάλειψη του φόρου (ο οποίος αφορά και φόρο 3,7% στα ανταλλακτικά) θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τα (όποια) αντανακλαστικά του Ελληνα νομοθέτη.

Ενα άλλο σημαντικό στοιχείο της νέας πραγματικότητας (αφορά τους κατασκευαστές) είναι η ενοποίηση των προδιαγραφών ρύπων και θορύβου το οποίο πρακτικά σημαίνει ότι όλα τα μοντέλα των ευρωπαϊκών και ιαπωνικών εταιριών θα είναι ίδια (πρακτικά από την ίδια γραμμή παραγωγής) που σημαίνει μικρότερο κόστος έρευνας και εξέλιξης με αντίστοιχο αντίκτυπο και στο κόστος.

Φαίνεται ότι η πρόσφατη κίνηση Τραμπ με το δόγμα του οικονομικού προστατευτισμού και δασμούς 25% στα προϊόντα που κατασκευάζονται εκτός ΗΠΑ δεν βρήκε σύμφωνους τους υπόλοιπους παίκτες της παγκόσμιας αγοράς οι οποίοι αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους. Ποιός θα είναι ο χαμένος; Eσείς μπορείτε να μαντέψετε;

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!