Ιδέα για ταξιδιωτικό: 950 χλμ, 3 κράτη σε 3 μέρες!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σκέφτεστε κάτι καλύτερο από ένα τριήμερο μοτοσυκλετιστικό ταξίδι με καλή παρέα φίλων που δεν θα στοιχίσει πολύ αλλά θα επισκεφθείτε και δύο γειτονικά κράτη; Xμ, δύσκολος συνδυασμός για να’ναι αληθινός! Κι όμως…

Η παρέα των 7 φίλων που είναι συγχρόνως αναγνώστες του περιοδικού αλλά και τακτικοί επισκέπτες της σελίδας μας πραγματοποίησαν το τριήμερο ταξίδι με μοτοσυκλέτες και μοιράζονται την εμπειρία με όποιον θέλει να πραγματοποιήσει κάτι ανάλογο, σχετικά κοντινό αλλά σίγουρα συναρπαστικό. Συνοπτικά η διαδρομή (όπως φαίνεται και στον παρακάτω χάρτη): Λαγκαδάς – Bitola – Ohrid – Tour Mavrovo lake – Καστοριά – Λαγκαδάς. 3 μέρες, 3 κράτη, 950 χλμ!

Αμέσως μετά τα σύνορα είχε σειρά μία περιήγηση στην Αρχαία Ηράκλεια, λίγο έξω από την Bitola (Μοναστήρι)

Μετά ακολούθησε μία βόλτα και στάση για καφέ στη Bitola (Μοναστήρι) μία ωραία πόλη με πολύ τουρισμό και πολλά αξιοθέατα όπως ο ναός του Αγίου Δημητρίου και το ρολόι.

Μετά την επίσκεψη στη Bitola διασχίσαμε το εθνικό πάρκο Galichica όπου μέσα από μία καταπράσινη διαδρομή φτάσαμε σε υψόμετρο 1700 μέτρα και βλέπαμε από τη μία μεριά όλη τη λίμνη Οχρίδα και από την άλλη τις λίμνες Πρέσπες.

Τέλος της πρώτης μέρας και φτάνουμε στην Οχρίδα, οπότε μετά από ένα μπάνιο στο ξενοδοχείο μας πήγαμε για μία μικρή βόλτα στα αξιοθέατα της πόλης…

Την επόμενη μέρα το πρωί μετά από ένα ωραίο πρωινό με θέα τη λίμνη ξεκινήσαμε για το ημερήσιο προγραμματισμένο tour στο Μαύροβο, περνώντας από την Στρούγκα, το Detar, το μοναστήρι του Αγίου Ιωάννη, τη λίμνη και το χιονοδρομικό κέντρο του Μαύροβο.

Φεύγοντας από τη Στρούγκα πήγαμε στην πόλη Debar η οποία δεν παρουσίαζε και ιδιαίτερο ενδιαφέρον αλλά η διαδρομή ήταν πολύ καλή με τέλειο οδόστρωμα και μέσα από ένα δάσος δίπλα στο ποτάμι. Στο δρόμο προς το Μαύροβο σταματήσαμε στο μοναστήρι του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου.

Και πάλι μέσα από μία φανταστική διαδρομή στο δάσος και δίπλα στο ποτάμι φτάσαμε στο Μαύροβο όπου είδαμε την εκκλησία του Αγίου Ιωάννη όχι βυθισμένη αλλά έξω από το νερό και το χιονοδρομικό κέντρο.

Μετά από μία πολύ γεμάτη μέρα με ωραίες διαδρομές και πολλά αξιοθέατα επιστρέψαμε στην Οχρίδα για φαγητό.

Και μετά άρχισε η επιστροφή στην έδρα μας μέσω Αλβανίας (Πόγραδετς – Καστοριά – Θεσσαλονίκη) η οποία εξελίχθηκε ομαλά εκτός μερικών γνωστών προβλημάτων στους δρόμους της Αλβανίας και τις γνωστές καθυστερήσεις στα σύνορα.

Το τριήμερο ταξίδι μας ήταν πολύ καλό και φθηνό. Δυανύσαμε συνολικά 900 χλμ. σε τρεις μέρες και το κόστος ήταν 200 ευρώ το άτομο συνολικά. Για οποιαδήποτε πληροφορία, χάρτες, αρχεία GPS και ότι άλλο χρειαστεί κάποιος επικοινωνείστε με τον Μιχάλη Διαμαντίδη (ο οποίος μετά από πρωτοβουλία του Αλέξανδρου Κατσιάνη μας έστειλε το ταξιδιωτικό άρθρο) στο vhome@the.forthnet.gr.

Οι 7 ταξιδιώτες (Μιχάλης, Παναγιώτης, Αλέξανδρος, Γιώργος, Βασίλης, Αχιλλέας, Μανώλης) του GS motoclub εύχονται σε όλους Καλά και Ασφαλή Ταξίδια!