2019 KTM 790 Adventure. Tα τελευταία νέα της…

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

H 790 Αdventure τείνει να γίνει η πλέον πολυαναμενόμενη άφιξη της κατηγορίας μαζί με την Yamaha Tenere 700. Mιλάμε για τη μεσαία κατηγορία των «πραγματικών» Adventure bikes που προσανατολισμό έχουν την δυνατότητα χωμάτινης χρήσης.

KTM 790 Adventure R

KTM 790 Adventure R, piace alla gente che piace.#enduristamagazine KTM ITALYKTM Official Fanpage Alpinestars

Publiée par Endurista magazine sur Mercredi 21 février 2018

Η εξέλιξη της 790R βασίστηκε στις πληροφορίες που συνέλεξε η ΚΤΜ από την κοινότητα των Adventure Rally riders με πρώτο τον Chris Birch. Πριν από αυτό είχε ζητηθεί η γνώμη των dealers, παλιών και νέων ιδιοκτητών. ακόμη και πιθανών νέων πελατών για να χτίσει τη προσωπικότητα της 790 Adventure.

Από τις δοκιμές της 790 Αdventure

Aν και η πιο πρόσφατη εκδοχή της μοτοσυκλέτας δεν απέχει πολύ από το πρωτότυπο που είδαμε στην EICMA βλέπουμε ότι η εταιρία κάνει κάποιες μικρές διορθώσεις στις λεπτομέρειες, αποτέλεσμα ατέλειωτων ωρών ομαδικής σκέψης, πειραματισμών και διαφορετικών -πολύ ακριβών- πρωτότυπων, 18 για την ακρίβεια! Δοκιμάστηκαν συνολικά 50.000 χλμ όσο σκληρά ήταν δυνατόν ενώ οι κινητήρες πιέστηκαν κάνοντας 150 ώρες επιτάχυνσης σε δυναμόμετρο, επιβράδυνση και αλλαγές ταχυτήτων τόσο σε ψηλές όσο και σε χαμηλές στροφές. Συνολικά, καταναλώθηκαν 36.000 λίτρα καυσίμων για τις δοκιμές του παράλληλου δικύλινδρου 790R o οποίος έχει διαφορετικές ρυθμίσεις από αυτόν του Duke.

Από το πρωτότυπο στο τελικό μοντέλο

Δεν βλέπεις συχνά κάποιο πρωτότυπο να παίρνει μέρος σε αγώνες πριν βγει στη παραγωγή, κάτι που θα συμβεί στο Rally Marzuga σε λίγες μέρες όπου η ΚΤΜ δίνει τη δυνατότητα σε αγωνιζόμενους να τρέξουν με αυτήν! Σύμφωνα με τις αναρτήσεις στο προφίλ του Chris Birch στο facebook, η 790 χρησιμοποιεί XPLORE πιρούνι από την γκάμα των EXC και το ίδιο συμβαίνει και με το αμορτισέρ. Αυτά βέβαια μπορεί να αλλάξουν στο τελικό μοντέλο εκτός αν η ΚΤΜ θέλει να παρουσιάσει μία hard core «πραγματική» Αdventure μοτοσυκλέτα με δυνατότητα άμεσης συμμετοχής σε Rally! Tα ηλεκτρονικά του κινητήρα είναι σχεδιασμένα ειδικά για τις ανάγκες του πακέτου.

Οσο λιγότερο, τόσο καλύτερα…

    Η 790 Adventure έχει πιο πολλά κοινά με τις 1090 και 1290 παρά με την 690 Εnduro. Aς σκεφτούμε την 790 σαν μία μικρότερη, ελαφρύτερη 1090. Πόσο ελαφρύτερη; O Chris Birch λέει ότι ήταν σχετικά εύκολο να τραβήξουν τη μοτοσυκλέτα σε μία ανηφόρα, αν για κάποιο λόγο κολλήσεις. Αυτό πρακτικά δεν μπορεί να ισχύσει για την 1090… Αν σκεφτώ όμως την super ελαφριά αίσθηση που ακόμη έχω από τη δοκιμή της 790 Duke και το δεδομένο ότι ο κινητήρας δεν είναι και πολύ ψηλότερος από αυτόν του 390 (!) τότε συνειδητοποιώ ότι το ύψος της σέλας θα είναι χαμηλό με όλα τα θετικά επακόλουθα (χαμηλά τοποθετημένο ρεζερβουάρ, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος κλπ.)

Ολα τέλεια δηλαδή;

Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα στις μοτοσυκλέτες αλλά και πουθενά, απόσο γνωρίζω! Η τελειότητα είναι σχετική έννοια. Αλλωστε, παράλληλα με την 790 Adventure εξελίσσεται μία μπλε μοτοσυκλέτα με βαρύ όνομα και μάλιστα με παρόμοιο τρόπο, γυρνώντας τον κόσμο με διάφορους riders σε διαφορετικά τεραίν. Η Yamaha 700 Tenere (ή πως αλλιώς θα την λένε) μαζί με την ΚΤΜ 790 Αdventure θα τραβήξουν το κέντρο της προσοχής τον ερχόμενο Νοέμβριο. Και όπως όλοι γνωρίζουμε, ο ανταγωνισμός βελτιώνει το είδος!

Share.

Πες μας τη γνώμη σου!